21 posts, 2 pages, 4,019 views
...ja siihen päälle asentaja joka ei tajua mittään koko hommasta joten jos joku osaa kertoa mistä mihin ne plussat menee??? Mulla ei ole hajuakaan vahvistimesta onko se monovahvistin vai mikä lie....nyt se ainakin toimii naurunvahvistimena...heh....mut jos joku tietää asiasta niin olisi ihan jees ettei tarvii vakuutusyhtiölle selittää miksi paloi auto!
Heräte-virta (remote) joko virtalukon takaa tai akusta katkaisijan kautta "remote"-terminaaliin.
Se herätehän sitten otetaan sitten siitä mankasta eikä yhtään mistään muualta, piste. :mad:
kannattaa tehdä koko homma kerralla oikein.
Ja eka sulake pitää olla sitten heti akun luona siinä paksussa virtakaapelissa, jos vaikka kaapeli hankautuukin puhki koriin matkalla laitteisiin.
On muuten kohtuu luksusta kun on autossa jo vakiona akku takana. vai kenellä muulla virtakaapelit vahvistimille on alle 70cm... :D
Heräte-virta (remote) joko virtalukon takaa tai akusta katkaisijan kautta "remote"-terminaaliin.
Se herätehän sitten otetaan sitten siitä mankasta eikä yhtään mistään muualta, piste. :mad:
kannattaa tehdä koko homma kerralla oikein.
nooh, mulla on nyt ollu kuukauden oma blackpanelini huollossa, harmittais jos tietäis että vahvistimet ois ollu turhaan kuukauden päällä ja ootanu välillä kontaktia jos jos vaikkapa liittimet pääsee irrallaan ollessa heilahtelemaan jotenkin..
Thäts why.
nooh, mulla on nyt ollu kuukauden oma blackpanelini huollossa, harmittais jos tietäis että vahvistimet ois ollu turhaan kuukauden päällä ja ootanu välillä kontaktia jos jos vaikkapa liittimet pääsee irrallaan ollessa heilahtelemaan jotenkin..
Thäts why.
Toki ton kytkimen kanssa on himpan muistamista. T: nimim. Mäkilähtö
Siis onko sulla mankan takana liittimet muka jossain telineissä, ei saleen oo tilaa. Eli mulla on mankka irti silloin piuhatkin on irti. eipä siinä oikeastaan voi mitään käydä muutakuin että rca piuhat ottais heiluessaan jostain potentiaalia ja sit vahvistiv vahvistais sen niin että kuulolähtee tai elementit hajoo.nooh, mulla on nyt ollu kuukauden oma blackpanelini huollossa, harmittais jos tietäis että vahvistimet ois ollu turhaan kuukauden päällä ja ootanu välillä kontaktia jos jos vaikkapa liittimet pääsee irrallaan ollessa heilahtelemaan jotenkin..
Thäts why.
Ööh?? Kellä roikkuu liittimet irrallaan?
Toki ton kytkimen kanssa on himpan muistamista. T: nimim. Mäkilähtö
Eli mulla on mankka irti silloin piuhatkin on irti. eipä siinä oikeastaan voi mitään käydä muutakuin että rca piuhat ottais heiluessaan jostain potentiaalia ja sit vahvistiv vahvistais sen niin että kuulolähtee tai elementit hajoo.
sit semmonen juttu et subbarin ja muitten tulis kestä jonkin asteinen kolari paikoillaan. Se että 60kg hartsattu kotelo on nokkakolarin jälkeen konepellillä tarkoittaa et se n päässyt eka liikkuu kontissa, sen jälkeen tullu takapenkin läpi, sitten katkassu kuskilta kaulan ja sitten rikkonu tuulilasin. ei yleensä kaunista jälkeä.