Josh - Trance up to light V5

13 posts, 1 page, 1,767 views

Avatar
#1 • • Edited 4-wd Guest
Tällä kertaa progemmat matskut jätetty tylysti sivuun ja setti vain 100% trancea! :)
Täysin extemporeena heitetty sekoitus sisältää pari uunituoretta julkaisua sekä muutaman vanhemman viisun myös.
Pari hämärää vaihtoa luonnollisesti joukossa. Robert Nicksonin vaihto Tilttiin kesken biisin toimii mielestäni melko hyvin.


nephilim - mirror world
witness of wonder - emotion in motion
kyau vs albert - velvet morning
reflekt - need to feel loved
tomcraft - loneliness
carl b - all day
john askew - skylab
miro - by your side
robert nickson - twisted by design
tilt - twelve
absolute - day dream
rank 1 - beats at rank-1 dotcom
katana - fancy fair 2004


Lataa tästä

Kommentteja odotellaan. :)
Avatar
#2 • • 4-wd Guest
Jees, tuosta linkistähän tuli tähän hetkeen asti vanhempi V4 setti. :(
Nyt pitäs olla linkki oikein. Uuden V5 setin koko on n.73 Mt.

Pahoittelut kömmähdyksestä.
Avatar
#3 • • Juki54 Guest
Jees tuli imutettua vanhempi setitys. Elikäs uutta imuun :roll:
Avatar
#4 • • poet Guest
Loistavia biisejä, joskin alkuun vähän erikoisessa järjestyksessä(Emotion in motion Thrillseekersin remixinä ois ollu imo enemmän loppupään matskua.)Muutoin extemporena tehdyksi setiksi varsin mallikas! Tekniikka kuulosti myös hyvältä. Vaihto Tiltin "12" kesken Nicksonin raidan oli tosiaan toimiva, you got it right! Seassa oli hauskoja remixejä monista klassikoista..Plussaa siitä! Loppupään teknompi laita antoi hyvän mausteen muutoin tasaiselle setille!

Erityisen hyvän maun jätti tällä kertaa:
Albert-Velvet Morning
Tomcraft-Loneliness
Miro-By your side :excellent:

4 5 6 7 9 10
Avatar
#5 • • 0z- Guest
Perkeles taisin kuunnella tuon vanhemman version. No kuunnellaan uusin tuotos kanssa.
Avatar
#6 • • 0z- Guest
Joo kuuntelin ja tykkäsin. Osa oli tuntemattomia ja toinen osa taas sellaisia biisejä jotka olen ennenkin kuullut mutta nimi ei tule mieleen. Absolute - Day Dream :hearts:

edit: Joo heti alkoi kaivella tuo Lonelynessin remix :confused:

Hyvä setti jälleen! Tracklistia odotellessa... :excellent:
Avatar
#7 • • 4-wd Guest

Loistavia biisejä, joskin alkuun vähän erikoisessa järjestyksessä(Emotion in motion Thrillseekersin remixinä ois ollu imo enemmän loppupään matskua.)



Jokseenkin samaa mieltä. Toisaalta tää oli niin perustrance-setti että mun mielestä se sopi ihan hyvin tuonne alkuun tokaks instrumentaaliksi ja siihen perään pari voksubiisiä jne..




Loppupään teknompi laita antoi hyvän mausteen muutoin tasaiselle setille!



Oho tuliko tähän tesnookin soitettua!? :confused: :D
Avatar
#8 • • Loopy Guest
Joo, tuli imuteltua tuo v4 kanssa (toistamiseen) ja sekin kuullosti erinomaiselta.

Täytyy antaa krediittiä siitä, että onnistut soittamaan trancea ylikellotettuna ilman, että se alkaisi ärsyttämään. Itse soittelen muutamia samoja ralleja, mutta yleensä miinuspitchillä - Olenkohan tullut vanhaksi.

Mukava kuulla vähän oudompia biisejä setin aikana. Samaan pelkkään ihq-hehq-kiksuun alkaa leipääntyä suuria määri kuunnellessa.

Tekniikassa ei edelleenkään mitään huomautettavaa. Tai no, käytätkö tehokeinona/efektinä keskiäänien tai sliderilla kikkailua. Mun korvaan kuulostaa kamalalta. Tai sitten vika on mun sterkoissa/piuhassa/koneessa.
Avatar
#9 • • 4-wd Guest

Joo, tuli imuteltua tuo v4 kanssa (toistamiseen) ja sekin kuullosti erinomaiselta.

Täytyy antaa krediittiä siitä, että onnistut soittamaan trancea ylikellotettuna ilman, että se alkaisi ärsyttämään. Itse soittelen muutamia samoja ralleja, mutta yleensä miinuspitchillä - Olenkohan tullut vanhaksi.



Jos tulee joku biisi miksattua miinuksella niin nostan aina pitchin mahdollisimman äkkiä vähintään nollaan. Mun mielestä kuulostaa aika hirveeltä soittaa esim. trancea jollain -2:lla. ;) Eli mielummin + kuin -.




Tekniikassa ei edelleenkään mitään huomautettavaa. Tai no, käytätkö tehokeinona/efektinä keskiäänien tai sliderilla kikkailua. Mun korvaan kuulostaa kamalalta. Tai sitten vika on mun sterkoissa/piuhassa/koneessa.



Kyllähän niitä equja tulee väänneltyä usein (muutoinkin kun vaihdoissa) jos sitä tarkoitat.. Siis kaikkia kolmea. :)
Ainakin itelle tulee parempi fiilis pienistäkin kikkailuista seteissä vaikka sitä eivät muut huomaisikaan.

Kiitokset kritiikistä ja kommenteista! :heart:
Avatar
#10 • • jturunen Guest
Yksinkertaisesti: Mainiota vokaalikiksua eikä mene liian juustoiseksi että häiritsisi fiilistelyä.

Toimiva miksaus, ainoat miinukset oikeastaan tulevat kahdesta viimeisestä biisistä jotka eivät
oikein mielestäni sovi linjaan.

Kouluarvosanana tulisi sellainen 9+

Lisää, tää jää playlistille ja omaan levylaukkuun eksyy muutama hyvä vokaalikiksu lisää tämän inspiroimana :)
Toi Orkidean remix Tiltin Twelvestä on aivan <3
Avatar
#11 • • 4-wd Guest

ainoat miinukset oikeastaan tulevat kahdesta viimeisestä biisistä jotka eivät
oikein mielestäni sovi linjaan.



Siks ne siellä ovatkin ettei olis liian tasapaksua menoa alusta loppuun.. ;)
Avatar
#12 • • jturunen Guest
Ai joo, unohdin vielä, kompressointi vissiin mennyt vähän reisille
tuossa, iskee aika pahasti kuuloelimiin ensimmäisen vartin aikana ;-P

No, onneksi ei menoa haittaa liiaksi muutoin kuin luurit päässä..
Avatar
#13 • • 4-wd Guest

Ai joo, unohdin vielä, kompressointi vissiin mennyt vähän reisille
tuossa, iskee aika pahasti kuuloelimiin ensimmäisen vartin aikana ;-P



Hmm.. tarkotat varmaan ekan biisin aikana?? Siinä on valmiina surkee kompressointi ja siks tasot hyppii.