Rasmus teki kovat biisit ja allekirjottanut ruttas niistä omat versiot. 05 ja 09 on detroitihtavampaa matskua chorditteluineen ja 08:ssa on vähän ruotsalaisvaikutteisempi näkökulma aiheeseen.
mp3, stereo, 44.1kHz, 192 kbps.
näitä jo vähä odottelinkin, mut ilmestyivät nopeemmin ja isommalla määrällä ku luulin :) ..
varsin laadukasta tuotantoa kyl kaikki, mut jollainlailla ehkä hitusen särmää ois kaivannu kaikkeen. sitä jotakin mikä erottaa massasta. tälläsenään kyl vois iha hyvin olla jotain sean colt/devilfish/frequent rec. kamaa ...
Hyvää kepitystä. En osaa sanoa mikä näistä potkii parhaiten, tasaisen laadukkaita kaikki. Jotain tiettyä särmää olisin kyllä itsekin kaivannut. Nyt biisit ovat hyviä, mutta eivät kuitenkaan oikein jää mieleen. Eli hiukan sellainen työkaluraita fiilis tulee.
Alkaa kohta olemaan demo tracks täynnä Rasmus Hedlundia :)
todellakin, ihan vitun jees tavaraa jounilta, iso kiitos ja mad props! muutenkin oon tosi otettu et jengi ylipäätänsä kiinnostuu remixaamaan mun tuotoksia. aina ilo kuulla uusia visioita omista biiseistä!! :heart:
Juu samoilla linjoilla oon. 05 jytää isosti ja parhaiten voittaen 08:n aika täpärästi.
09 on kans hyvän kuulonen, mut jäi vähän odottava fiilis siitä jälkeenpäin.