ipe - Freeze [IDM]

11 posts, 1 page, 1,465 views

Avatar
#1 • • Edited ipe Guest
Freezetn.jpg

MIX OFFLINE! (*


58:45 min
112 kbs
~48 MB

01 Graham Central Station - Now Do-U-Wanta Dance (Warner)
02 Jake Slazenger - Hot Fumes (Warp)
03 Machine Drum - Yo What Uh Yeh [Secede's Dirty Indian Mix] (Merck)
04 Brothomstates - Vleade (Warp)
05 Adam Johnson - Version 02 (Merck)
06 Proem - Cynical Landlord [Esem Ycialn Clandrol] (Merck)
07 Machine Drum - Riveurs Enjienrd By Brothomstates (Merck)
08 Phonex - Plng (Neo Ouija)
09 Boards Of Canada - June 9th (Skam)
10 Proem - Little A (Merck)
11 B12 - Infinite Lites [Primitives Mix] (Warp)
12 Link - Antacid II (Warp)
13 Adam Johnson - Autopop (Merck)
14 Lackluster - Haloaw (Merck)
15 Kylian - Tak-ap (Toytronic)
16 Aphex Twin - On [µ-Ziq Mix] (Warp)

Vajaan tunnin annos pääasiassa jotakin ns. 'intelligentimpää' musiikkia. Tavanomaiseen tapaan sekoitteeseen sisältyy mm. laukkaa sekä kämmiä ja kakofoniaa. Älkää antako niiden häiritä vaan olkaa hyvät ja nauttikaa. Kiitos kaunis kommentoijille.


(* miksaus on ladattavissa vielä suoralla linkillä -> privalla saa urlin.
Avatar
#2 • • jouni a Guest
Jeh, osa biiseistä ei pudonnu mulle ollenkaan, ja osa taas sitäkin paremmin. Varmaan jotkut kappaleet oli sit liian "intelligenttejä" mun musamakuun :panic: :roll:

Esim. ajassa n 37 min soiva biisi oli hyvä. Tuhdit rummut ja alla soivat soljuvat melodiat. Kun taas seur. kipale ei toiminut laisinkaan omalla kohdalla.

Kokonaisuutta en rupee sen enempää arvioimaan, kun ei se auennut näin ekalla kuuntelukerralla. Sen verran voi sanoa, että mielenkiintoinen pläjäys biisejä, joista osa oli hyviä, ja osa taas tuntui liian vaikeilta...ainakin yhden kuuntelun jälkeen. Tän tyylin mxauksia ei täällä pahemmin liiku, eli kiva näitäkin välillä kuulostella :cool:
Avatar
#4 • • Toma Guest
Wau! Pakko pistää kuunteluun kun pääsen himaan.
Avatar
#5 • • R2 Guest
Toimistolla soinu parikyt minsaa ja tää saundi iskee sen verran hyvästi, et menee cd'lle ja himaan tarkempaa tutkintaa.. Loisto biisejä!
Avatar
#6 • • ojis Guest
Hemmetin hieno miksaus! Tää eroaa mukavasti tosta perus jumputuksesta, mitä tälläkin foorumilla on yllin kyllin. IMO herran parhaimpia miksauksia mitä oon kuullut. Hyviä biisejä ja miksaus toimii, mitäs muuta sitä voi pyytää. Tänks!

.ojis
Avatar
#7 • • Toma Guest
Loistomatskua.
Avatar
#8 • • Hexe Guest
Heii. Tähän toimii hyvin! On siin pari sellast mun makuun hiukkasen ehkä häröhköä kohtaa mut oikkeen givan guulost erilaisempaa musiikkia. Alkupäästä pidin enemmän ko lopust.
Avatar
#9 • • Scorpius Guest
Ihan kiva setti, mutta tuo alku ei kyllä uponnut yhtään. Groovahtelu + idm ei oikein kuullosta kavereilta. Loppuun mennessä paranee huomattavasti.
Avatar
#10 • • ipe Guest
Kiitos palautteesta! Ja kyllä tätä saa vielä kommentoida muutkin. Miksaus on toistaiseksi ladattavissa kunnes saan toivottavasti pian jotain uutta ja ihmeellistä taas purkitettua. Seuraava miksi on luultavimmin taas vaihteeks jotain wanhaa acidia...
Avatar
#11 • • ipe Guest
*shameless bump*

Viimeisiä päiviä linjoilla. Pian sitten taas jotain aivan muuta...