m: teknarit

25 posts, 2 pages, 3,494 views

Avatar
#1 • • juho- Guest
eli siis kaksi kappaletta 1200sia. n.5vuotta vanhoja, kaikki toimii paitsi toisesta on rca-piuha vähän huonona, ja äänivarren korkeus-säätö jumissa. voin kuitenkin vaihtaa sen piuhan ennen myyntiä. ja tuo korkeus-säätö ei menoa haittaa.ruuvaamattomia ja valot, kaikki härpätit toimii. mukaan tulee reilun kuukauden vanhat technicsin slipmatit ja stantonin 500-äänirasiat.kuvia saa kunhan ehdin kotia ottamaan niitä. 400e kpl.jos on kiinnostusta niin postia kannattaa lähettää ku voi unohtua tämä foorumeiden selaus. [email protected]. soittimet sijaitsee kajaanissa.
Avatar
#2 • • tumpsi Guest
WTF, DUDE?
En oo mikään pr0 näis jutuis, mut aikamoista hintaa revit :laugh:
Avatar
#3 • • Illustrator Guest
Tyhmä ei oo se joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Avatar
#5 • • kimbexx Guest
mitä sä vitun urpo kirjoittelet toisten topikkeihin. herra saa pyytä näistä mitä haluaa ja se ei varmaan oo sun asia
Avatar
#6 • • Illustrator Guest
Pahoittelen hieman kömpelöä ilmasuani. Lähinnä meinasin että saahan niistä pyytää mitä kukin itse tahtoo. (Missä tääl on "piis" hymiö...? :))
Caro²

Posts: 5,301

#7 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

mitä sä vitun urpo kirjoittelet toisten topikkeihin. herra saa pyytä näistä mitä haluaa ja se ei varmaan oo sun asia


Kyllähän se on ainakin miun mielestä vallan hyvä, että porukka kommentoi hintoja. Ei sitten tule jollekin alottelevalle janpalla tippa linssiin kun on maksanut ylihintaa..

Kandee muuten kehittää vähän tuota kirjotusasua :excellent:
Avatar
#8 • • juho- Guest
joo elikkä edelleen myynnissä (eihän tuo oo ku aamulla jätetty tuo ilmotus).
Avatar
#10 • • tumpsi Guest

mitä sä vitun urpo kirjoittelet toisten topikkeihin. herra saa pyytä näistä mitä haluaa ja se ei varmaan oo sun asia


Olen pahoillani että postasin Sinun foorumillesi.
Mutta miksi kuvittelet että minulla ei ole oikeutta keskustella täällä myytävien tavaroiden hinnoista?
Miksi olet itse oikeutettu tuollaiseen kielenkäyttöön, ja siihen ettei postisi mitenkään liity topikin aiheeseen?

Rakkain terveisin: vitun urpo

ps. Mikäli jotain jäi hampaankoloon, jatka privaviestin muodossa, tai off-topic jatkoilla .



..rakkain urposi..
Avatar
#11 • • Juha Vilkamo Guest

mitä sä vitun urpo kirjoittelet toisten topikkeihin. herra saa pyytä näistä mitä haluaa ja se ei varmaan oo sun asia



Noh, mennäänpä pikkasen sivuun asiasta ja ihmetelkäämme ääneen, miten ihmeessä joku kuvittelee että foorumeilla topicit olisivat jotenkin jonkun privaattiomaisuutta? Sama se onko kyse musalaitteesta, myynti-ilmosta, tulevasta bileestä, kiksukarvojen kasvatusvinkeistä vai mistä, muoto on se että ensin joku aloittaa topicin, ja sitten muut voivat keskustella jos kiinnostaa. Ja nyt kiinnostusta näemmä löytyi.

Tyhmä ei oo se joka pyytää, vaan se joka maksaa.



Tyhmä ei ole se joka pyytää, eikä se joka maksaa, vaan se joka on keksinyt tuon ehkä maailman typerimmän sanonnan.


No joo, eiköhän ihmiset osaa tinkiä tostakin hinnasta.
Avatar
#12 • • Tapsa Guest

..Tyhmä ei ole se joka pyytää, eikä se joka maksaa, vaan se joka on keksinyt tuon ehkä maailman typerimmän sanonnan..


[ot]

:D

[/ot]
Avatar
#13 • • Daniel Braun Guest
lässynlässyn blaablaa.
IMO noi on kyllä suht kalliit, varsinkin jos "kaikki toimii paitsi toisesta on rca-piuha vähän huonona, ja äänivarren korkeus-säätö jumissa"
Mut toisaalta on sitä muutenkin pyydetty/maksettu järjettömiä summia Teknareista.
~300e toimivista ja suht hyväkuntoisista ihan perusrasioilla (stanttonin 500) ja piirun verrna yli eli jotakuinkin ~350e jos on kyse hyväkuntoisista pyörittimistä (niin ulkoisesti kuin sisäisestikin) ja mukaan tulee vielä hyvät rasiat (kalliimmat ortofonit tms varaneuloilla)
Noi on ainakin ollu noita suht perushintoja millä Teknarit on viimeaikoina liikkunut.

Mut joo, sama mitä joku pyytää, ei sitä tarvi maksaa.
Jännä juttu että aina kun joku myy jotakin suht kalliilla hinnalla, ni joku tulee tuuppimaan linkkejä kehiin "tuolta ja tuolta saa tällaiseen hintaa"
Miks hitossa sit ette mee ja osta niitä masiinoita noista Saksalaisista/tms liikkeistä? :mad:
Helppoahan toi Thomannin linkki on aina tunkea näytöksi "oikeasta laitteen arvosta" kun ei olla kuitenkaan valmiita tilaamaan sieltä...
Kuitenkin pitää laskea tossakin tapauksessa 459+459+pari kymppiä toimituskuluja=~940e
Ja siinä summassa ei oo vielä edes rasioita.
Moni voi tuossavaiheessa alkaa pihistelemään ja ihan kiltisti maksaa tuon yhteensä 800e Teknareista + jonkinmoisista rasioista ja vielä mahdollisesti hakee ne itse paikanpäältä.
Avatar
#14 • • tumpsi Guest


Jännä juttu että aina kun joku myy jotakin suht kalliilla hinnalla, ni joku tulee tuuppimaan linkkejä kehiin "tuolta ja tuolta saa tällaiseen hintaa"


Noniin, Daniel, ota happee ja istu alas.


Meneekö asiat sun maailmassa niin, että et auta mummoa tien yli jos et tunne ko. mummoa?


Imo, on jopa toivottavaa että esim. meitsi iskee mestoille asioista jotain tietävänä, ja kertoo että eikös nää oo nyt vähän ylihintaset, tai pyytää perustelua korkealle hinnalle.
Koen tässä auttaneeni jotain n00bii, joka ei tiedä että teknareita edes tehdään enää, saatika että ko. pariskunta on aika roimasti ylihinnoiteltu.


Mutta jos sun maailmassa ei saa auttaa kuin tuttuja, serkkuja ja muita sukulaisia, sekä tietenkin kaimoja, niin en mä sille mitään voi :heart:



exercise your right to be informed
Avatar
#15 • • Daniel Braun Guest
Tumpsi--->

Auttaminen on aina suotavaa.
Ja kyllähän sitä itse kukin aukaisee suunsa jos myytävälle tavaralle on laitettu suolainen hintapyyntö.
Niinhän minä itsekkin tuossa sanoin.
Kyseisessä topicissa kaupattavat Teknarit ovat kyllä suht kalliit, ottaen huomioon sen tosiseikan että ne eivät ole enää uudenveroisessa kunnossa (nuo viat mitä myyjä luetteli).
400e todella hyväkuntoisista Teknareista hyvine rasioineen ei välttämättä olis mikään kauhea kiskurihinta, jos kyse olis joistain vuoden vanhoista laitteista.

Mut ni, enemmän tuossa edellisessä viestissäni hyökkäsin tuota "Saksasta saa tällä ja tällä hinnalla" ilmoittelua vastaan.
Mikä ihme siinä on että aina kun jotain myy jollain hinnalla, on aina joku ilmottamassa "mä en tota tolla hinnalla ostais, sen saa Saksasta hintaa xxxE"
So what?
Jos Saksasta saa, ni ostaa sielä.
Ei se sen ihmeempi juttu oo.
Moni tosiaankin arvostaa sitä että kamat saa näppärästi suomesta (itse ostin 2kpl Teknareita, Ortofonin rasioilla joissa 2 varaneulaa/per rasia, pikkumikseri + pientä oheistavaraa kuten matot ja levyjenpuhdistusainetta hintaan 800e ja mielihyvin maksoin ton hinnan käytetyistä soittimista ku sain ne vielä kotiovelle kannettuna).
Ja säästöähän se pienikin summa on.
Jokaisella säästetyllä kympillä saa yhden levyn ;)

Mutta ei tässä nyt ollut tarkoitus taas saarnata tai mitään ihmeempiä purnata.
Ihmettelen vaan että kun aina löyty näitä henkilöitä jotka valittavat hinnoista mutta tosiassa eivät ollenkaan ole edes kiinnostuneita ostamaan tuotetta...
Kivahan se on että "auttaa kaveria" mutta sen voi tehdä esim privaatisti tms.
Avatar
#16 • • juho- Guest
joo no täytyy nyt sanoa että eihän tuo kovinkaan kohteliasta ole tulla toisten myynti-ilmoituksiin pitämään väittelyä,että jos vaikka avataan jonnekkin tuonne audio techiin,tai vastaavaan ihan oma topikki tämmöselle hintakeskustelulle(jos siellä ei jo ole niitä puoltakymmentä)? ja luulenpa että ihan hyvin jokainen meistä ottaisi tuon neljäsataa soittimestaan myydessä, minä ainakin mahdollisimman paljon.
niin joo, nuo soittimet näyttäs nyt siis tällä hetkellä olevan menossa kumpikin reilun kolmensadan kappalehintaan, ettei tarvi pelätä "n00bbien" tulleen huijatuksi. kiitos kommenteista.
Caro²

Posts: 5,301

#17 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


400e todella hyväkuntoisista Teknareista hyvine rasioineen ei välttämättä olis mikään kauhea kiskurihinta, jos kyse olis joistain vuoden vanhoista laitteista.



Sanoitkin maagisen sanan "olisi".. Mitäs jos ko. vehkeessä on vaikka pitchissä häikkää, ja vuoden pääst soon risa. -> 40e lisäkustannuksia (ellet hae osaa paikanpäältä).. Mitäsmitäs jos ko. teknariin on viikottain irrotettu ja kiinnitetty ortofonin rasiaa :angry:
Äänivarren liitos mahdollisesti kärsiny vaurioita, tai ehkä jo paskana. Uusi varsi muuten maksaa vissiin jotain 80e...
Mitäs jos mukana tulevan rasian neula on ihan paskana. taas heilahtaa melkein 40e lisää hintaa..

Pointti:

Käytetty on aina käytetty. Vuoden vanhasta laitteesta noin 50e hinnanpudotus ei ainakaan henkilökohtaisesti lämmitä paskan vertaa.
100-140e lisäpanos uusiin soittimiin tuo sen varmuuden, ja toimivan takuun jos jotain hajoaa..

Mutta jos luulette että tämän topikin paketti olisi jotenkin kallis, tsekatkaas Tämä!!
Avatar
#18 • • juho- Guest
soittimet myyty, kiitos.
Avatar
#19 • • tumpsi Guest

soittimet myyty, kiitos.


paljonkos mä oon velkaa?
Avatar
#20 • • ShapeShifter Guest


400e todella hyväkuntoisista Teknareista hyvine rasioineen ei välttämättä olis mikään kauhea kiskurihinta, jos kyse olis joistain vuoden vanhoista laitteista.



Sanoitkin maagisen sanan "olisi".. Mitäs jos ko. vehkeessä on vaikka pitchissä häikkää, ja vuoden pääst soon risa. -> 40e lisäkustannuksia (ellet hae osaa paikanpäältä).. Mitäsmitäs jos ko. teknariin on viikottain irrotettu ja kiinnitetty ortofonin rasiaa :angry:
Äänivarren liitos mahdollisesti kärsiny vaurioita, tai ehkä jo paskana. Uusi varsi muuten maksaa vissiin jotain 80e...
Mitäs jos mukana tulevan rasian neula on ihan paskana. taas heilahtaa melkein 40e lisää hintaa..

Pointti:

Käytetty on aina käytetty. Vuoden vanhasta laitteesta noin 50e hinnanpudotus ei ainakaan henkilökohtaisesti lämmitä paskan vertaa.
100-140e lisäpanos uusiin soittimiin tuo sen varmuuden, ja toimivan takuun jos jotain hajoaa..

Mutta jos luulette että tämän topikin paketti olisi jotenkin kallis, tsekatkaas Tämä!!


ouch