Musan tekoa...? WIndows ME käyttöjärjestelmällä

12 posts, 1 page, 1,991 views

Avatar
#1 • • Edited trakkerterrorist Guest
:D Suuri ongelma on tämä. Jos joltakulta löytyisi kevyita Windows ME ilmaisohjelmia, siis tieto mitä kannattaa käyttää Kun II pentin kanssa en saa edes Mikrofonia toimimaan, saatikka musiikin teosta tule mitään kun kaikki ohjelmat mitkä on hyviä on liian raskaita koneelle ja syövät muistia hirmuisesti ja tehoja :(

Apuva. Pitäisi saada kunnon jälkeä aikaan parissa kuukaudessa. Järjestän kyllä aikaa itselleni. Oloni ei tallä hetkellä ole mikään paras tälläiseen prosessiin,mutta olen allekirjoittanut paperin ja suostun näyttelemään ja tekemään musiikkia projektiin joka saattaa päästä TV:seen dokumenttina :I

Kiitän :)

:crybaby: :scared:
Avatar
#2 • • Lauri Leino Guest
:) minkäs tyylinen ohjelma on kyseessä ?
Avatar
#3 • • Tapi T Guest
Musiikin tekoa koskevat kyselyt kuuluvat Audio Techiin, joten siirretään tämä sinne.

Lisäksi topiikin otsikko voisi olla kuvaavampi, esim. "Musasoftia Windows ME:lle"
Avatar
#4 • • gerry Guest
Osta anttilasta osamaksulla kunnon kone... (nykyään lähes kaikki pakettimikrot pyrittävät loistavasti nykyohjelmia).

Vaiha sen äänikortti ja volaa:)

Sit ku musa pyörii telkkarissa maksa loput koneesta pois saamallasi rahoillasi ja tee lisää musaa, tai palauta takas anttilaan (muista poistaa se äänikortti sitä ennen) ja sano et tää ei toimi.... :D
Avatar
#5 • • trakkerterrorist Guest

Osta anttilasta osamaksulla kunnon kone... (nykyään lähes kaikki pakettimikrot pyrittävät loistavasti nykyohjelmia).

Vaiha sen äänikortti ja volaa:)

Sit ku musa pyörii telkkarissa maksa loput koneesta pois saamallasi rahoillasi ja tee lisää musaa, tai palauta takas anttilaan (muista poistaa se äänikortti sitä ennen) ja sano et tää ei toimi.... :D



Ei onnistu vapaa ehtois doccari :(
Avatar
#6 • • gerry Guest

Osta anttilasta osamaksulla kunnon kone... (nykyään lähes kaikki pakettimikrot pyrittävät loistavasti nykyohjelmia).

Vaiha sen äänikortti ja volaa:)

Sit ku musa pyörii telkkarissa maksa loput koneesta pois saamallasi rahoillasi ja tee lisää musaa, tai palauta takas anttilaan (muista poistaa se äänikortti sitä ennen) ja sano et tää ei toimi.... :D



Ei onnistu vapaa ehtois doccari :(



Auts... sit on huonomppi homma :panic:
Avatar
#7 • • whuf. Guest
ME taitaa olla kaamein käyttis mitä tiedän. En kyllä suosittelis sitä käyttämään. Jos koneessa ei riitä potku niin win98 vois olla parempi vaihtoehto.. Mut jos on pakko ME:tä käyttää niin kai siinäkin esim Buzz-trackeri vois toimia.
Onnee dokkariin ;)
Avatar
#8 • • bulk Guest

ME taitaa olla kaamein käyttis mitä tiedän.



Joo niin taitaa olla. Melkein nuo träkkerit on sitten se vaihtoehto, jos ei ole kertakaikkiaan rahkeita panostaa yhtään geariin.

Tai jos äänikortiltasi löytyy edes midisyntikka, voi jollain äänikortin mukana tulleella levyllä olla joku perus-sekvensserisofta, jolla voi pimputella general midi-soundeja, mutta ilman kunnollisia kantavia ideoita tulee varmasti aika turhan kuuloista tavaraa.

Itse en ehkä lähtisi kokeilemaan mihinkään tuotantoon, jos en tietäisi varmasti mitä olen tekemässä ja millä välineillä, mutta tässä tapauksessa ilmeisesti valinta on jo tehty.
Avatar
#9 • • Airvision Guest
Mulla oli joskus "luvulla" ME ja siinä Sonari ihan hyvin toimi keskenään..
Avatar
#10 • • bulk Guest

...Jos joltakulta löytyisi kevyita Windows ME ilmaisohjelmia...



Mulla oli joskus "luvulla" ME ja siinä Sonari ihan hyvin toimi keskenään..



Sonari ei taida olla ihan ilmainen ohjelma?
Avatar
#11 • • Airvision Guest

...Jos joltakulta löytyisi kevyita Windows ME ilmaisohjelmia...



Mulla oli joskus "luvulla" ME ja siinä Sonari ihan hyvin toimi keskenään..



Sonari ei taida olla ihan ilmainen ohjelma?



-joo,ei ole...lähinnä vaan ilmaisin,et isompikin softa pyörii ME:ssä. tai pyöri kun joskus käytin,,, ---> XP + Logic. :happyroll:
Avatar
#12 • • trakkerterrorist Guest
Multa löytyy sonarin 2000 - xp versio 45 päivän käyttiksellä en edes uskalla alkaa asentaa sitä Me versioon :( Täytyy jokupäivä ostaa uus kone Mutta rahaa ei siihen ole :(