[reiv:] Tourin avaus @ Tullikamarin Klubi, Tampere

47 posts, 3 pages, 6,457 views

Avatar
#21 • • [reiv:] Guest

Koskas kupongit Epesissä ?



Lippujen pitäisi tulla alkuviikosta myyntiin.
Avatar
#22 • • Roz Guest
Rokken rol. Tännehän voisi jopa eksyä.
Avatar
#23 • • jorkki Guest

"]

Koskas kupongit Epesissä ?



Lippujen pitäisi tulla alkuviikosta myyntiin.



Onkos liput tullu jo myyntiin? Ainakaan viime viikolla ei vie ollu Epe's:ssä.
Avatar
#24 • • veekanvisio Guest

"]dekkien
takana nähdään vanha Pumpkinhead-legenda Jasse pitkän tauon jälkeen.



Mik'on tuo Pumpkinhead? Kertokaa lapselle, jookosta.
:confused: :)



Tampereen alkuperäinen house posse jossa Rossio ja Jasse ja Jaca aka kana pää päsmäreinä. Kovaa menoa 80 luvun lopulta. hienoja ug bailuja, vierailuja Smile klubilla. Jasse ois kyl hauska kuulla pitkäsät aikaa, mitäköhän miehelle kuulluu siitä on aikaa kun on tullut soitettua jassen bailuissa vuonna yks ja kaks tullikamarilla. word niille ajoille. Rossio onkin muuttanut Suomeen, sori Helsinkiin, ja hoitelee nyt Rose Gardenin ilmettä, oli suunittelu tiimissä mukana kun Rosista rakennettiin. tulee tekemään netti sivut ja tekee paljon flyereitä meille.

loisto veto R:eiviltä

Avatar
#25 • • peepe Guest
Hei huh huh mitä setiä (sori :excellent: ) soittelemassa... Tää on ihan tosi kiva juttu!
Avatar
#26 • • veekanvisio Guest

"]dekkien
takana nähdään vanha Pumpkinhead-legenda Jasse pitkän tauon jälkeen.



Mik'on tuo Pumpkinhead? Kertokaa lapselle, jookosta.
:confused: :)



Tampereen alkuperäinen house posse jossa Rossio ja Jasse ja Jaca aka kana pää päsmäreinä. Kovaa menoa 80 luvun lopulta. hienoja ug bailuja, vierailuja Smile klubilla. Jasse ois kyl hauska kuulla pitkäsät aikaa, mitäköhän miehelle kuulluu siitä on aikaa kun on tullut soitettua jassen bailuissa vuonna yks ja kaks tullikamarilla. word niille ajoille. Rossio onkin muuttanut Suomeen, sori Helsinkiin, ja hoitelee nyt Rose Gardenin ilmettä, oli suunittelu tiimissä mukana kun Rosista rakennettiin. tulee tekemään netti sivut ja tekee paljon flyereitä meille.

loisto veto R:eiviltä




Heh.. ja tulipahan sitten sekoiltua ja itse kommentti hukkuin matkalla...

Niin siis piti sanomani, että eläpä unohda tuota Forssaa tuosta konkareiden nimilistasta... ;)
Avatar
#27 • • Tapsa Guest
Lippu taskussa
:heart:
Avatar
#28 • • retroclub Guest
Eikös siä toisella puolella soita SLADE jotain rock/ hevi osastoo samana iltana?

Come on feel the noise....
Avatar
#29 • • snt Guest
Voishan sitä lähtee reivaileen...
Dixon & Alkemist ei luulis jättävän kylmäks

.
Avatar
#30 • • liltony Guest
Heh.. ja tulipahan sitten sekoiltua ja itse kommentti hukkuin matkalla...

Niin siis piti sanomani, että eläpä unohda tuota Forssaa tuosta konkareiden nimilistasta... ;)[/quote]

TOTTA:) siis sekoilu ja Forssa
Avatar
#31 • • timo-D Guest
kyllähän tänne o tultava ku o teknoo ja vanhaa transee tarjolla!
vois vaiks kuulla atlantis ita:n i'll see you in next lifen ;) ekoja konemusabiisejä josta tykkäsin :) mut ei maailma siihen kaadu vaikkei se nyt tuliskaan..
Avatar
#32 • • Roz Guest

kyllähän tänne o tultava ku o teknoo ja vanhaa transee tarjolla!
vois vaiks kuulla atlantis ita:n i'll see you in next lifen ;) ekoja konemusabiisejä josta tykkäsin :) mut ei maailma siihen kaadu vaikkei se nyt tuliskaan..



Nytkö ne DJ:t alkaa saamaan biisitoiveita jo Plattarissakin... "Hei soita jotain tanssittavampaa!" :D
Avatar
#33 • • tumpsi Guest
asiakas: "soita jotain nopeempaa *hullunatamppailel*"
deejii: "no esim mitä? *nihkeestikatselel*"
asiakas: "no vaix... öööö.. PROTEUSTA JA NEONIA! *leuanvääntelel*"
deejii: "joo, *krhm* laitan kohta *lollailel*"
Avatar
#34 • • zAo Guest
Jes, tänne lauantaina :cool:
Avatar
#35 • • timo-D Guest

kyllähän tänne o tultava ku o teknoo ja vanhaa transee tarjolla!
vois vaiks kuulla atlantis ita:n i'll see you in next lifen ;) ekoja konemusabiisejä josta tykkäsin :) mut ei maailma siihen kaadu vaikkei se nyt tuliskaan..



Nytkö ne DJ:t alkaa saamaan biisitoiveita jo Plattarissakin... "Hei soita jotain tanssittavampaa!" :D


joo plattarista tulee jukeboksi. tai jos ei tuu niin en enään lue tätä foorumia! :mad:
vois kyl toivoo gunnareita ja metallicaakin ;)
Avatar
#36 • • Tapsa Guest
Hittohemmetti, vuoden toiseksi parhaat bileet ja meitsillä on yövuoro :mad:
Ja niin kuin olen odottanut näitä hippoja kuin kuuta nousevaa..

Joku kiltti (tamperelainen) osta mun lippu
( 050 5324 323 )



..See you in next life..
Avatar
#37 • • drS Guest
tapsa, kyl ny yks duunijuttu on aika toissijaista tähän verrattuna - keksi jotain ;)

mutta joo lauantai on kohta. uskaltaisin melkein väittää et nää on mulle musiikillisesti parhaat bileet tänä vuonna.
Avatar
#38 • • Tapsa Guest

tapsa, kyl ny yks duunijuttu on aika toissijaista tähän verrattuna - keksi jotain ;)


No todellakin on !
Ehkä yritänkin (mutta oon vasta ekaa viikkoo
tossa duunissa, eikä välttis heti onnaa kinuta..)


mutta joo lauantai on kohta. uskaltaisin melkein väittää et nää on mulle musiikillisesti parhaat bileet tänä vuonna.


Mä uskallan väittää niin (omasta puolestani)!
Avatar
#39 • • Herman Prime Guest
tätä vois ehkä jopa harkita jos vaikka pääsis kuunteleen vanhaa acidii ja jopa warehouse breakbeattiii / hardcoree...

kai tänne nyt oveltakin pääsee, eikai nää nyt niin suosittuja ole?

ja niin voi melkein laittaa flanellipaidan päälle...eiku.
Avatar
#40 • • Edited [reiv:] Guest
...