Phonour w/ Eppu (Nuspirit Helsinki) @ Blaze, JKL - 10.2.2005

21 posts, 2 pages, 3,269 views

#1 • • Phonour Boyz Guest
100205phonour-screen.jpg
Phonour - We Want Our Soul Hot
Blaze, Yliopistonkatu 36, Jyväskylä
Torstai 10. helmikuuta 2005 | Kello 21-03
Ilmainen sisäänpääsy
Hanatuotteet 2 e koko illan

Deejiit:
EPPU (Nuspirit Helsinki)
LIU & APOSTOLI (vakkarit)

Nuspirit Helsinki -kollektiivista tuttu dj Eppu lukeutuu ehdottomasti maamme tiskijukkien
kärkikastiin. Oli musiikki sitten housea, räppiä, funkkia, soulia tai teknoa, Eppu löytää
helmet ja tarjoilee ne parhaalla mahdollisella tavalla. "***** (viisi tähteä)" -Phonour Boyz

Illan muusta tarjonnasta vastaavat omat pojat Liu ja Apostoli. Eivät mitään eilisen teeren
poikia hekään. Luvassa timanttisen tarkkaa skrätsäystä ja sulavia vaihtoja.

How's Musik Åll Knight Lung!

edit: FiX3d
#2 • • CandyDarling Guest
Osaako kukaan kertoa ko. paikasta mitään ? En ole käynyt koskaan edes Jyväskylässä, mutta sillä nyt ei tässä tapauksessa ole väliä. Olisi hauska kuulla vähän millainen tämä Blaze on, jos vaikka pääsisi paikalle. Olen kyllästynyt Helsingin klubi meininkiin ja vaihtelu virkistäisi mukavasti.
Jyväskylä on kuulema kiva kaupunki ja ainakin kaikki jyväskyläläiset, jotka tunnen ovat äärimmäisen ystävällistä ja hauskaa seuraa.
#4 • • MySki Guest

Osaako kukaan kertoa ko. paikasta mitään ? En ole käynyt koskaan edes Jyväskylässä, mutta sillä nyt ei tässä tapauksessa ole väliä. Olisi hauska kuulla vähän millainen tämä Blaze on, jos vaikka pääsisi paikalle. Olen kyllästynyt Helsingin klubi meininkiin ja vaihtelu virkistäisi mukavasti.
Jyväskylä on kuulema kiva kaupunki ja ainakin kaikki jyväskyläläiset, jotka tunnen ovat äärimmäisen ystävällistä ja hauskaa seuraa.

Muutin Jyväskylään elokuussa ja blazesta on tullut minulle ja monelle kaverilleni vakiomesta. Asiaa on puoltanut se, että usein sisäänpääsy on ilmainen (tai lähes ilmainen muihin Jyväskylän menomestoihin verrattuna) ja juomatkin on halvat. Narikkamaksua ei ainakaan minulta ole peritty ikinä. Tunnelma on rento ja sistus ok. Musiikki on tavallisina iltoina hiphop ja r'n'b painotteinen, mikä passaa ainakin minulle helmesti.
Jyväskylä muutenkin kaupunkina on oikein miellyttävä. Paljon paljon opiskelijoita ja sitä kautta erilaisia tapahtumia. Jyväskylän valot on ihanat. Ei muuta kun tänne tutustumaan. :happyroll:
#5 • • CandyDarling Guest
Kiitos MySkille valaisevasta kuvauksesta. Kävin myös katsomassa klubin nettisivut. Kivalta näytti. Hieman näytti kuvissa vain olevan kovin nuorta väkeä. Ehkä se on vain pieni sivuseikka jos musiikki ja yleistunnelma on kohdallaan.
#6 • • willer Guest
blazessa tosiaan normi iltoina ikäjakauma on hiukan nuorehko, ainakin kun itse on jo vanha kääpä :)
Mutta erikseen on sitten nämä klubit (esim.phonour), joissa oman kokemukseni mukaan käy hieman varttuneempaakin väkeä. Bonuksena sanottakoon, että henk.koht mulla on ollut juuri phonoureissa aina tod. jees meininki. Harmi vaan kun nämä nykyään ovat arki-iltoina niin me duunarit ei voida olla kännissä :D
#7 • • CandyDarling Guest
Tiedätkö Willer tai MySki miten on arki-iltoina riittänyt ihmisiä paikalle ? Torstai-ilta ei ole noita otollisimpia iltoja ihmisten liikkuvuuden kannalta. Itse kyllä tykkään vähän väljemmistä vesistä. Täyteen ahdetut klubit ovat ahdistavia ja luontaantyötäviä. On silti kivaa jos paikalla on ennemmän kuin pelkästään illan Dj:n ystävät ja tiskillä roikkuvat kanttikset (ne joille paikka ja musiikki on aivan sama, kunhan vain jostain ihmeen syystä ilmestyvät aina kuin madot sateella)
#8 • • willer Guest

Tiedätkö Willer tai MySki miten on arki-iltoina riittänyt ihmisiä paikalle ? Torstai-ilta ei ole noita otollisimpia iltoja ihmisten liikkuvuuden kannalta. Itse kyllä tykkään vähän väljemmistä vesistä.

Oman käsitykseni mukaan ihan suht mukavasti, ainakin näitten klubien osalta. Mutta joku korjatkoon jos olen väärässä., jos oikein muistan niin olikohan eka phonour blazessa kun jori hulkkonen veti tuvan täyteen, ja muistaakseni oli arki-ilta.
#9 • • keijo imailija Guest
kyl mulla on ollu aina blazessa ihan helvetin hauskaa. en oo kyl kai käyny normi-iltoina, mut bile-bileissä on ollu hyvä meininki.
nyt varmasti kun eppu, liu (- i'm your brother ;)) ja apostoli veivaa \o/

juomien hinnat on myös kohillaan ;). 'kantsii' maistaa sitä tarjousviskiä (riverqueeniä a.k.a. jokihuoraa tai jotain). mä rakastan viskiä, mut tota ei vaan saanu alas :D
#10 • • CandyDarling Guest
Alkaa vaikuttaaa siltä, että pidän vapaata töistä torstain ja perjantain ja otan junan alle kohti Jyväskylää.
Viski ei enää maistu, mutta taskulämmin Stolisnaja kyllä.
#11 • • MySki Guest

Tiedätkö Willer tai MySki miten on arki-iltoina riittänyt ihmisiä paikalle ? Torstai-ilta ei ole noita otollisimpia iltoja ihmisten liikkuvuuden kannalta. Itse kyllä tykkään vähän väljemmistä vesistä. Täyteen ahdetut klubit ovat ahdistavia ja luontaantyötäviä. On silti kivaa jos paikalla on ennemmän kuin pelkästään illan Dj:n ystävät ja tiskillä roikkuvat kanttikset (ne joille paikka ja musiikki on aivan sama, kunhan vain jostain ihmeen syystä ilmestyvät aina kuin madot sateella)

En valitettavasti oo ikinä visiteerannut Phonourissa ja muutenkin vietän baareissa vähemmän aikaa viikolla. Viikonloppuisin Blazessa kyllä riittää porukkaa, mutta joku keskiviikko kun kävin forge-illassa niin paikalla ei kyllä ollut hirveästi ihmisiä ja ne jotka olivat, istuivat mieluummin pöydissä juomassa ja juttelemassa. En sitten tiedä vetääkö Phonour enemmän väkeä. Toivottavasti.
#12 • • Juho Kahilainen Guest
Tervehdys,

Hauska nähdä, että topikki on alkanut elää omaa elämäänsä.

Ensimmäinen Phonour järjestettiin perjantaina 6.3.2003, jolloin avajaisissa oli soittamassa Jori Hulkkonen. Näitä iltoja on nyt tainnut olla sellaiset 15 kappaletta... Täytyy laskeskella ja tarkistaa jostain.

Musiikkilinjauksenamme on ollut house, joka on näkemyksemme mukaan varsin laaja käsite. Vierailevia deejiitä/live-esiintyjiä ovat Jorin lisäksi olleet mm. Håkan Lidbo (SWE), Lil'Tony, Eppu, Sam & Gigi, Jussi-Pekka Parikka, Niko Bellotto (SWE), Erkko, Oded Peled ja Ken-Guru. Yleisöä on illoissa on ollut vaihtelevasti - välillä on ollut tungosta ja joskus olemme soitelleet seinille. Viikonpäivällä ei ole tässä ollut suurempaa merkitystä.

Hiljattain musiikillinen linjauksemme on laajentunut myös räpin, r'n'b:n ja nusoulin suuntaan. Tämä "laajennus" johtuu lähinnä siitä, että meille järjestäjille on ko. musiikki alkanut pudota aiempaa paremmin ja Apostoli hoitaa nämä genret tyylillä. MTV-hittejä ei ole luvassa kuin korkeintaan kieroina versioina.

Tervetuloa katsastamaan Jyväskylän meininkiä. Toivottavasti klubi-iltamme vastaa odotuksiasi edes jossain määrin.

- Juho

Jos saa suositella, niin 11.2. on vielä rumpubassoa Ilokivessä Wake-Up ja Au-Right! -klubien yhteistuotoksena. Ainakin viimeksi heidän kekkerinsä olivat varsin onnistuneet.
#13 • • CandyDarling Guest
Helsingin bilemeininki on tällä hetkellä niin kuivakkaa ja tasapaksua, että katsaus Jyväskylän Blazeen alkuu tuntua jo pakolliselta henkireiältä. Joku samaa tunteva vois kanssa lähteä mukaan kuuntelemaan Eppua, Liuta ja Apostolia.
#14 • • Phonour Boyz Guest
Jos jollekin Epun selektio on jäänyt hämärän peittoon, niin kuunnelkaa Bassoradion striimiä tiistaisin kello 16-18. Uusinta lähetyksestä on torstaisin 9-11.

http://www.bassoradio.com
#15 • • happosepi Guest

Viikonloppuisin Blazessa kyllä riittää porukkaa, mutta joku keskiviikko kun kävin forge-illassa niin paikalla ei kyllä ollut hirveästi ihmisiä ja ne jotka olivat, istuivat mieluummin pöydissä juomassa ja juttelemassa. En sitten tiedä vetääkö Phonour enemmän väkeä. Toivottavasti.

Sori nyt pojat kun tulen omia bileitäni tänne mainostamaan, mutta pakko korjata tuo ylläoleva ettei ihmisille jää väärää kuvaa Forgesta. Molemmilla kerroilla paikalla oli mukavasti jengiä, ja tanssilattialla meno oli loppuillasta hyvinkin reipas. Alkuilta on aina alkuilta, myönnän että harvemmin itsekään ilmestyn bileisiin ennen klo 23:a.

Kannattaa olla ensi kerralla bileissä enemmänkin kuin ne pari ensimmäistä tuntia, eikös niin :)
#16 • • Juho Kahilainen Guest
Meillä siis astetta laiskempaa ja vähemmän reipasta musaa kuin happosepin bileissä. Meininki sen sijaan on hyvä ja porukkaakin mukavasti.
#17 • • 130677 Guest
Epun laatumeno on just sitä, mitä maakunnissa kaivataan. Sign me up!
#18 • • apostoli Guest
Ja kaikki Jyväskylän seudulla tulevana torstaina liikkuvat alkavat vähitellen kaivella kalenterejaan, sillä tämänmoisia laatuiltoja on harvassa! Ja kaiken kukkuraksi bisse on vähintäänkin edullista ja jokainen paikanpäälle vaivautuva on listalla... Huimaa.

Epun playlistejä tsekkailleena täytyy sanoa, että odotan suurella mielenkiinnolla.
#19 • • Tom Colgate Guest
Halvat hanatuotteet ja Eppu. Kyllä kiitos! :excellent:
#20 • • papali Guest
toivottavasti väkeä tulee edes paljon!