[ Tulevat ensi-illat ]

137 posts, 7 pages, 16,465 views

Avatar
#61 • • JussiS Guest

H.P.Lovecraft's Beyond The Wall Of Sleep
Elokuvaa on teilattu etukäteen,mutta itse odotan Lovecraft fanina kyseistä elokuvaa innolla. Miten muuten saa liitettyä linkin tietylle sivulle täällä?


laita koodilla:
Code:
[url=http://www.domain.com/]Linkin nimi[/url]
Avatar
#62 • • Paarma Guest
Ihan pätevää shittiä HHGTTG:hen liittyen.
Avatar
#64 • • drS Guest
tasan vuoden päästä ensi-iltaan tulee Da Vinci Koodi ja sivuilta löytyy jo jonkinlaista traileria... kirja pitäis varmaan lukea tässä ennen leffaa, toivottavasti ei oo pettymys.

casting on aika tiukka: Tom Hanks, Ian McKellen, Alfred Molina, Jean Reno, Audrey Tautou ja ohjaajana Ron Howard (mm. Kaunis Mieli)
Avatar
#65 • • Tapi T Guest
Stop teh press!!§1! Vuosikymmenen elokuvaspektaakkeli on tekeillä:


Rambon paluu kuvauksiin Bulgariassa

Jos joku on kaivannut Rambon paluuta valkokankaille, hänelle on hyviä uutisia. Sylvester Stallone, 58, palaa Rambon rooliin.

Uuden Rambo-leffan kuvausten on määrä alkaa Bulgarian Sofiassa ensi vuoden alkupuolella. Rainan tuottajayhtiöksi on lähtenyt Nu Image/Millennium Films.

Rambon paluumesomista kuvataan Bulgarian lisäksi Intiassa ja Yhdysvalloissa.

Tarinan alussa Rambo on vetäytynyt hiljaiseloon ja löytänyt intiaanijuurensa. Sankari kuitenkin joutuu heittäytymään takaisin action-seikkailuun, kun hänen nuori tyttärensä kidnapataan.

Avatar
#66 • • miikkah Guest
Sin City ****

Kiilaa kyllä parhaiden sarjisfilmatisointien kärkeen.
Avatar
#67 • • jorkki Guest

Sin City ****

Kiilaa kyllä parhaiden sarjisfilmatisointien kärkeen.



Jep, todellakin loistava leffa..
Avatar
#68 • • drS Guest
Peter Jacksonin versiointi King Kongista tulee siis joulukuussa, ja traileri löytyy täältä.

naomi watts <3
Avatar
#69 • • Tapsa Guest
Vaikuttaa kyl kivalta mässäilyltä, katsomaan siis !

Naomi Watts jos luet tätä, niin voinko olla sinun King Kong ?
Avatar
#70 • • vartio Guest
batman begins

kovisleffa, ainoastaan yksi kostuumipelle ja sekin
itse batman. sitäkään ei paljoa näytetty, en esim
muista minkälaiset housut tai kengät sillä oli. jos niitä
edes oli.
Avatar
#71 • • Paarma Guest

batman begins

kovisleffa, ainoastaan yksi kostuumipelle ja sekin
itse batman. sitäkään ei paljoa näytetty, en esim
muista minkälaiset housut tai kengät sillä oli. jos niitä
edes oli.



Täytyy sanoa että oli kyllä erittäin viihdyttävä pätkä, herrat Nolan ja Bale tuntuvat saavaan vähintäänkin varsin hyvää jälkeä aikaan mihin tahansa näppinsä pistävätkin. Hans Zimmer ja James Newton Howard olivat myöskin saaneet scoreen sopivaa tummanpuhuvuutta. Good stuff.
Avatar
#72 • • A-E Guest
Itse ainakin venaan joka vuotista Espoon Ciné filmi festivaalia.Festivaaleilla on joka vuosi ollut aivan tajuttoman hienoja elokuvia,jotka peittoo perus hollywood efekteillä ja muulla rahalla kyllästetyt box office blockbuster paska leffat ihan koska tahansa.

Tänä vuonna itse odotan todella paljon suosikki britti ohjaajani Danny Boylen (Trainspotting,28 Days Later...) uusinta elokuvaa "Millions",joka on taatusti herran aikaisempien elokuvien veroista katsottavaa.

Espoon Cinéstä löytyy lisä infoa osoitteesta http://www.espoocine.org/
Avatar
#73 • • jorkki Guest

batman begins
-


Täytyy sanoa että oli kyllä erittäin viihdyttävä pätkä, herrat Nolan ja Bale tuntuvat saavaan vähintäänkin varsin hyvää jälkeä aikaan mihin tahansa näppinsä pistävätkin. Hans Zimmer ja James Newton Howard olivat myöskin saaneet scoreen sopivaa tummanpuhuvuutta. Good stuff.



Oli kyllä pirun hyvä leffa, jossa jälleen kerran Bale loisti roolissaan :heart:
Myös Cillian Murphyn rooli jäi hyvin mieleen..
Ensimmäisen kerran innostuin Batmanistä :hah:
Avatar
#74 • • Funkatronik Guest
Kuka kaipaa noita uusia kumikalsaribatmaneja kun on olemassa:
adam.jpg
Avatar
#75 • • A-E Guest
Adam West ja Burt Ward on kyllä yksi kovimmista taistelupareista.

Kaikille aidon Batmanin ja Robinin ystäville voin suositella elokuvan Return to the Batcave: The Misadventures of Adam and Burt katsastamista.Aivan hulvaton leffa,jossa käsitellään Adam Westin ja Burt Wardin matkaa viitta sankareiksi ja koko Batman sarjan tekoa erittäin satiirisella tavalla unohtamatta kuitenkaan faktoja sarjan tähtien elämästä 60-luvulla.Tuo leffa antaa varmasti monelle sen nähneelle hieman eri käsityksen alkuperäisestä Batmannista ja Robinista.
Avatar
#76 • • Ezzy Guest


Oli kyllä pirun hyvä leffa, jossa jälleen kerran Bale loisti roolissaan :heart:
Myös Cillian Murphyn rooli jäi hyvin mieleen..
Ensimmäisen kerran innostuin Batmanistä :hah:



enpä ole itseasiassa nähny huonoa elokuvaa, jossa bale olisi ollu mukana... :heart:

the machinist ja equilibrium olivat mainioita, vaikka equlibrium olikin aika tuulesta temmattu juoneltaan, tyylikäs kuitenkin.
Avatar
#77 • • Paarma Guest

Sin City ****

Kiilaa kyllä parhaiden sarjisfilmatisointien kärkeen.



Toimi kyl kympillä.

Ja mitä Espoo Cinéen tulee, kiinnostavia leffoja jälleen toki ohjelmistossa, itse tuskin jaksaa tänäkään vuonna lähteä mestoille (viime kerran ollut itse paikalla joskus -98 tienoilla), ei vaan tapiolan salit ja etäisyys lämmitä. R&A perinteisesti täydellä laidalla taas haltuun.
Avatar
#78 • • miikkah Guest


enpä ole itseasiassa nähny huonoa elokuvaa, jossa bale olisi ollu mukana... :heart:



mä katoin joskus 'vahingossa' amerikan psykon..
Avatar
#79 • • Edited DeaconX Guest
American Psycho rox!

Mutta jos huonoa Bale-leffaa hakee, otetaan puheenaiheeksi

:angry: :angry: :angry: REIGN OF FIRE :angry: :angry: :angry: