H.P.Lovecraft's Beyond The Wall Of Sleep
Elokuvaa on teilattu etukäteen,mutta itse odotan Lovecraft fanina kyseistä elokuvaa innolla. Miten muuten saa liitettyä linkin tietylle sivulle täällä?
laita koodilla:
137 posts, 7 pages, 17,746 views
H.P.Lovecraft's Beyond The Wall Of Sleep
Elokuvaa on teilattu etukäteen,mutta itse odotan Lovecraft fanina kyseistä elokuvaa innolla. Miten muuten saa liitettyä linkin tietylle sivulle täällä?
Ihan pätevää shittiä HHGTTG:hen liittyen.
Rambon paluu kuvauksiin Bulgariassa
Jos joku on kaivannut Rambon paluuta valkokankaille, hänelle on hyviä uutisia. Sylvester Stallone, 58, palaa Rambon rooliin.
Uuden Rambo-leffan kuvausten on määrä alkaa Bulgarian Sofiassa ensi vuoden alkupuolella. Rainan tuottajayhtiöksi on lähtenyt Nu Image/Millennium Films.
Rambon paluumesomista kuvataan Bulgarian lisäksi Intiassa ja Yhdysvalloissa.
Tarinan alussa Rambo on vetäytynyt hiljaiseloon ja löytänyt intiaanijuurensa. Sankari kuitenkin joutuu heittäytymään takaisin action-seikkailuun, kun hänen nuori tyttärensä kidnapataan.
Sin City ****
Kiilaa kyllä parhaiden sarjisfilmatisointien kärkeen.
batman begins
kovisleffa, ainoastaan yksi kostuumipelle ja sekin
itse batman. sitäkään ei paljoa näytetty, en esim
muista minkälaiset housut tai kengät sillä oli. jos niitä
edes oli.
batman begins
-
Täytyy sanoa että oli kyllä erittäin viihdyttävä pätkä, herrat Nolan ja Bale tuntuvat saavaan vähintäänkin varsin hyvää jälkeä aikaan mihin tahansa näppinsä pistävätkin. Hans Zimmer ja James Newton Howard olivat myöskin saaneet scoreen sopivaa tummanpuhuvuutta. Good stuff.
Oli kyllä pirun hyvä leffa, jossa jälleen kerran Bale loisti roolissaan :heart:
Myös Cillian Murphyn rooli jäi hyvin mieleen..
Ensimmäisen kerran innostuin Batmanistä :hah:
Sin City ****
Kiilaa kyllä parhaiden sarjisfilmatisointien kärkeen.
enpä ole itseasiassa nähny huonoa elokuvaa, jossa bale olisi ollu mukana... :heart: