Frame By Frame - Not For Eternity & Nothing Can Take It

8 posts, 1 page, 1,139 views

Avatar
#1 • • Edited Frame By Frame Guest
FBF osallistui Mikserin Greatest Bits II-kisaan ja tuloksena syntyi kappale "Not For Eternity".

http://www.mikseri.net/framebyframe

Kommentteja tänne tahi Mikseriin.

-Lazy, Frame By Frame-
Avatar
#2 • • Frame By Frame Guest
Ja nyt löytyy myös lisämateriaalia yhden biisin verran ("Nothing Can Take It Away") samasta osoitteesta. Kommentit ovat tervetulleita!

-Lazy, Frame By Frame-
Avatar
#3 • • P.Korhonen Guest
Kommentoidaas nyt..

Not For Eternity:
Soundillisesti ihan ok. Taustan rumpuloopin toisto käy lähinnä ärsyttämään, ei oikein sovi yhteen perus unts unts -biitin kanssa. Vokaalit tuntuu jotenkin ihan joltain ihmeelliseltä freestyletaidelaulannalta eikä istu taustaan. :) Vaikee tätä on istuttaa mihinkään tiettyyn genreen, tiedä sitten onko tarkoituskaan. En kyllä diggaile.

Nothing Can Take It Away:
Rakenteellisesti outo ja koko tausta on onton kuuloinen. Mulle tulee ihan mieleen, että joku yrittää laulaa lottoarvonnan taustamusiikin päälle. :D

Noh meni vähän negatiiviseksi, mutta mä kyllä tykkään sun äänestä. Sävellykset ja sanoitukset ei vaan oikein kohtaa.
Avatar
#4 • • CJDaft Guest
Jos Tästä olis tehny kovemman raidan niin olis vieny sitä sekä miksaukseltaan että soundimaailmaltaan Depeche Moden suuntaan. Tai ehkä se vaan oon mä, tuli heti vaan mieleen moinen :D Jotenkin välissä oli melkein kuultavissa jo...

Muuten diggailin, hyvä meininki - kerrankin ei mitään yhden-soinnun-biisi-soppaa. Muutamassa kohdassa laulussa oli havaittavissa pientä epäharmoniaa sointukuvioiden kanssa. Ehkä pikkujuttu, voi kuulua "eka kuuntelu fiiliksiä" -kategoriaan... :hah:

CJDaft
Avatar
#5 • • Frame By Frame Guest

Ehkä pikkujuttu, voi kuulua "eka kuuntelu fiiliksiä" -kategoriaan...



No sitten sun täytyy kuunnella lisää ja lisää ja lisää... :D

Mitä tulee tuohon DM-mielleyhtymään niin kieltämättä Deppareiden tuotanto on pyörinyt levylautasella melkoisen paljon ainakin säveltäjän kohdalla. :happyroll:

-Lazy, Frame By Frame-
Avatar
#6 • • FoFlow Guest

Kommentoidaas nyt..

[Nothing Can Take It Away:
Rakenteellisesti outo ja koko tausta on onton kuuloinen. Mulle tulee ihan mieleen, että joku yrittää laulaa lottoarvonnan taustamusiikin päälle. :D



Taustat eritttäin DM:mäiset. Siis vähän vanhemman tuotannon, sieltä 80-luvulta. Tätä vasten ainakin ite peilasin ja siinä mielessä oikein kivoja viboja herätti. Lauluääni muistuttaa myös hyvin läheisesti erästä suomalaista 80-luvun artistia ja koko biisistä (myös ekasta, mutta siinä vähemmän) tuleekin vähän mieleen Ressu meets DM :D

Mutta biiseistä jää uupumaan se uber-koukku. Kertosäkeissä ei ole "sitä jotain" ihan vielä. Lisäksi jotenkin vokaalit kuulostivat turhan kuivilta. Tiettyihin paikkoihin lisätty delay olis tuonu jo vähän extraelävyyttä voxuihin.

Muuten... hienon kuulosta kamaa. Harvinaista herkkua kun tästä maasta joku osaa laulaa ihan aikuisten oikeasti englantia, vaikkakin Ressuna mutta annettakoon se anteeksi :) . Ja mikä vielä parempaa niin DM vaikutteet lisänä. Killerikertosäe niin se on siinä.
Avatar
#7 • • Frame By Frame Guest
FoFlow: Kiitos kaunis kommenteista. :)

-Lazy, Frame By Frame-
Avatar
#8 • • Frame By Frame Guest
Ja lisättäköön vielä että et ole ainoa joka on tuosta Ressusta maininnut. God damn, mä en kuitenkaan halua kuulostaa siltä! :D Tämä matsku on nyt laitettu hieman "tanssittavampaan" muotoon ja varsinaisia tunnistettavia kertsejä ei kummassakaan biisissä mielestäni edes ole. Seuraaviin sitten...

-Lazy, Frame By Frame-