you can't dance (deeppi house)

15 posts, 1 page, 2,017 views

Avatar
#1 • • scape Guest
Nonin. Biisi on soundin puolesta vielä vaiheessa ja niin edelleen, lähinnä rakenteesta ja yleisesti kriitiikkiä ja kommenttia kaipais. Kestää 10 min mutta koittakaa kestää, ei se tunnu niin pitkältä :)

http://www.edu.stadia.fi/~0300535/stuff/youcan'tdanceprev.mp3
Caro²

Posts: 5,301

#2 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tää on ihan huomaamatta pyöriny 4 kertaa läpi. Mikään ei takerru korvaan, ja biisi rullaa nätisti eteenpäin. Plussaa tule vielä selkeistä miksauspätkistä :excellent:

Ei valittamista. soundi on edelleen Scape.. semmonen retro :)
Avatar
#3 • • plink Guest
aika tiukkaa lantionkääntöä. tidi-basso groovee oikein perkuleesti ja fillit ovat hy-hy-hyviä. :) hyvä looppi ja hyvät ideat, mutta niillä biisi ei kyllä kanna kymmentä minuuttia. liian kova toiston fiilis jää minulle. taustamusana kuuntelee kyllä mieluusti, mutta keskittyminen ei säily noin pitkään. lisäksi vocoderit ovat liian terävät, tai ainakin liian kovalla, ja ensimmäisen kerran niiden tullessa sisään jopa pelästyy. minun vinkkini: pituutta rajusti pois ja vocodereihin enempi pehmeyttä ja piilompaan. :)
Avatar
#4 • • ojis Guest
Ihan asiallista kamaa. Ainoo mikä pisti vähän korvaan, niin oli juts toi vocoderi. Mun mielestä se ei oikeen sovi tälläseen diippi kamaan, niin ja voishan siinä olla tietysti jotain "järkevämpää" sisältöäkin... Mutta muuten biisi on ihan mukavan rullaava ja nättiä nytkytystä :) .

.ojis
Avatar
#5 • • rewind Guest
Hypnoottinen.
Avatar
#6 • • Chronosis Guest

Hypnoottinen.



Aivan.
Tämä menee vähän turhan diipiksi. Taustamusana menee, mutta saisi olla enemmän elementtejä että jaksaisi keskittyneesti kuunnella.
Avatar
#7 • • snt Guest
Hyvin toimii. Ei ehkä jaksa tosiaan koko kymmentä minuuttia kiinnostaa, mutta taustamusana menee hienosti pitkään.

.
Avatar
#8 • • R2 Guest
Vitun taustamusaa muka!! Loistava biisi! En nyt kyl ite ainakaa nää sandis paljo parannustarpeita, hyvältä kuulostaa.. Etten sanois, helmi! Mahtuis mun laukkuu..
Avatar
#9 • • CJDaft Guest
:crybaby: :eek: :panic: :scared:

...voi v...jalka PYSÄHDY NYT BIISI LOPPU JO!

Että silleen...

CJDaft
Avatar
#10 • • liuos303 Guest
:hearts: :excellent: :hearts:
rullaa todella hyvin, ei tässä ehi kyllästyyn!
Avatar
#11 • • scape Guest
Kiitos kaikille kommentoineille!

Aika ristiriitasia mielipiteitä tuntuu olevan biisin pituudesta ja toimivuudesta, mutta makunsa kullakin.. Pituuden suhteen olen itsekin hieman kahden vaiheilla, ehkä tosta puolikkaan tai kokonaisen minuutinkin pystyis viilaamaan pois.

Tuoreilla korvilla kuuntelin biisin niin huomasin miksauksessa biitin jääneen hieman turhan pintaan, ja muutamilla kotivehkeillä sieltä taustalta jäi sitten aika paljonki tavaraa pimentoon. Vokooderi on snadisti terävä myöskin.
Avatar
#12 • • Timo Beast Guest
taattua scape matskua, biitti on ehkä vähän liian sekava. Pitutta vois olla vähän vähemmän. Vocoderi toimii mun mielestä tosin vähän hiljempaa se voisi tulla. Potenttiaalia on kovasti. Toisaalta toi deeppi rakenne on tommosenaan hyvä. En tiiä. Hyvä biisi muttei ihan riitä jostain syystä sinne helmi tasolle 8/10 :( Potenttiaalia ois piisissä kovasti kun sitä jotenki rukkais.. remix tai jotain.
Avatar
#13 • • roisto ratissa Guest

Kiitos kaikille kommentoineille!

Aika ristiriitasia mielipiteitä tuntuu olevan biisin pituudesta ja toimivuudesta, mutta makunsa kullakin..



meitsi vois maustaa vähän tätä jos passaa, laitahan boucee jakoon! *wink*
Avatar
#14 • • texmex Guest
Mukavan diippiä. Biitti toimii hyvin, rullaa eteenpäin. Sen ekan vokooderipätkän voisi tuoda sisään reverse reverbillä, jota (kai) olet muutenkin biisissä käytellyt. Ei ehkä pelästyttäisi niin :)

Ekan ja tokan (sen missä on sitä kohinaa) jälkeen jää odottamaan jotain uutta ja mullistavaa, tällaisenaan aika jumittelevaa.

Tykkäsin soundeista, paljon kaikenlaista pikkukivaa. Oliko tuo kohina tarkoituksellista? Aluksi luulin, että se ois jotain enkoodaus/linjakohinaa...

- texmex
Avatar
#15 • • scape Guest

kan ja tokan (sen missä on sitä kohinaa) jälkeen jää odottamaan jotain uutta ja mullistavaa, tällaisenaan aika jumittelevaa.

Tykkäsin soundeista, paljon kaikenlaista pikkukivaa. Oliko tuo kohina tarkoituksellista? Aluksi luulin, että se ois jotain enkoodaus/linjakohinaa...




En kyllä tajua mitä kohinaa tarkoitat? Alun/lopun sämpleä vai kenties tota snaren rutinaa?