Chronosis - July 20th [melodic trance]

7 posts, 1 page, 1,063 views

Avatar
#1 • • Chronosis Guest
Moros!

Olis tarjolla kuumatkailua melodisen trancen muodossa:

[lataa]

Koko: ~11MB
Laatu: 136kbit VBR
Avatar
#2 • • hookoo Guest
:heart: Mulle ainakin maistuu. Tuossa 3-6 minuutin välillä kyllä ihan huikeaa menoa :roll: ja tunnelmointia :hearts: . 8 minuutin kohdalla tuleva nosto ei kyllä tuonut minusta riittäväti uutta mukaan... mutta eipä se toisaalta mitään, koska tuo kohtahan oli ainakin minulle biisin parasta antia. Eipä tarvii soittaa uudestaan heti perään kuullakseen tuon kohdan :excellent: . Soundeista ja miksauksesta en mene sanomaan muuta kuin että mikään ei häirinnyt minua... muuta kuin tuo tiukka pakkaus taisi viedä kirkkauden mennessään. Paremmalla laadulla jakoon vaan ;D
Avatar
#3 • • miikkaL Guest
Tosi tunnelmallinen ja hieno intro, vaikka tollaset avaruuspuhe-samplet onkin aika kuluneita. 1:01 kohdassa kun biitti lähtee niin en tykkää tuosta ridesta joka soi samaan aikaan basarin kans, mun mielestä sen käyttö noin vie aina imua pois muusta haikkalinjasta.

Heh, onpas maailmanpelastusmelodia :) Just sopivan korni. Ja sen jälkeen vielä geitattu liidi, aah, enää puuttuu vaan sellanen tajunnan räjäyttävä choir-sample :D

4:30 kohdasta lähtevä liidisample ei oikein istu, liian paksu saundi IMO. Ja muutenkin tuntuu olevan liian lujalla. Taustalla ei tunnu olevan oikein mitään tuossa 2khz kohdassa, ainakin näin pikaisesti kuunneltuna, joten biisi kuulostaa jokseenkin tyhjältä.. Sinne kannattas laittaa vaikka jotain padia reilulla reverbillä, niin heti olis täydemmän kuulonen.

6:00 lähtee hyvänkuulonen osio, nyt on jo meininkiä enemmän kuin alussa. Toi ulina-saundi (pitchbend) tuolla taustalla on hienon kuuloinen, ja tuo just sitä fiilistä, mitä tuossa 4 minsan jälkeen tulevassa hehkuttelukohtauksessa ei ollut.

Ja loppuun sitten noi samat elementit uudestaan.. Ihan ok, mut ei mitään ihmeellistä: 7½
Avatar
#4 • • a98 Guest
hyvältähän tää kuulosti..
toi melodia voi tosiaan olla joilleen vähän kornia ja juustoa, mutta mulle noi soinnut ainakin uppos hyvin. ainoa vaan että tossa ku itsepääkohta lähtee ni toi soundi soittaa tylsästi ja vanhanaikasesti tota sointumelodiaa, ku vaihtoehtosesti ois voinu tuoda jousilla ne soinnut esiin paremmin ja tehdä jonkun hienon omaa melodiaa vetävän riffin päälle. toi tän tyylinen ratkasu mitä nyt sulla on on vähän liikaa tollasta saksa osasto replay dance mania meininkiä.
sitte vielä sellasta et ois kiva saada deejii ystävällisempi versio, ku lopussa ei ole miksaus tilaa. että ne jotka tätä soittaa joutuu vaihtaa jo ekan päämelodian jälkeen, tai sitten kikkailemaan sielä lopussa. itte ajattelin miksailla omille leikkimiksauksille tämän, mistä ois sitte kiva kuunnella, mutta jää tuon vuoksi tekemättä.
Avatar
#5 • • Chronosis Guest
Jeps, kiitti kaikille kommenteista. :) Hyvä saada rakentavaakin palautetta.

Ja tosiaan tein tämän lähinnä kotikuunteluun, joten noita "pakollisia" alku- ja loppubiittejä ei tässä ole. Tekee toki miksauksesta vaikeampaa.
Avatar
#6 • • dj_Atom Guest
Hyvää graham/holden tyyppistä progestelutränsee. Diggailen kyllä täysillä. Eipä oo mitään pahaa sanottavaa tosta.
Avatar
#7 • • nipa Guest
tuli oikein hyvä fiilis kun tätä kuunteli :)