jussi-pekka live @ tachels, berlin 31.12.2004

13 posts, 1 page, 1,396 views

Avatar
#1 • • J-P Guest
noniin, vuosi käyntiin uudenvuoden miksauksella:

http://frozennorth.1g.fi/Jussi-Pekka_@_Tacheles_31.12.2004.mp3

sisältää uutta ja vanhaa musiikkia lafkoilta pokerflat, morrisaudio, giant wheel, frankie, get physical, palette jnejneymsmyms.

saa kommentoida.

setin ekat 40minsaa jäi vissiin saksaan. sori siitä. äänitys on kans jostain syystä tosi rupinen. äänitetty monona, lisäsin vähän kaikua, jos joku tykkää kuunnella luureilla... eikaissit muuta kun SOMMORO!
Avatar
#2 • • samlainio Guest
VOI PERKELE MUT ON HYVÄÄ SAUNDIA!!!! Olis ollut kyllä aikast mukavaa päästä tanssahtelemaan tätä pätkää. Osa biiseistä oli itelleni jo ennestään tuttuja ja tuntemattomat jäi kyllä kummasti kiinnostamaan, varsinkin toi eka raita. Mikä, mikä, mikä???
Avatar
#3 • • crash Guest

varsinkin toi eka raita. Mikä, mikä, mikä???



frankie - time out (frankie rec 05)

ranskalainen label, jonka kotisivut osoitteessa www.frankie-rec.com (tsekkaa myös ep01 benga)

edit: itse miksaustakin voisin kommentoida vielä... eli on kyllä täynnä tuttuja kappaleita, mutta ah niin loistokkaita. giant wheelin julkaisu on massiivinen vedätys tuolla välissä, mutta seuraavan kappaleen sisääntulo laskeekin sitten väistämättä hieman tunnelmaa, ainakin omalla kohdalla. muutenkaan en itse noista miesvokaaleista hirveästi lämmennyt. loppupuolella adjd kovasti nostaa jälleen fiilistä, mutta etenkin tuo viimeinen itselle tuntematon kappale erottautuu positiivisesti edukseen.
Avatar
#4 • • J-P Guest

kappaleita, mutta ah niin loistokkaita. giant wheelin julkaisu on massiivinen vedätys tuolla välissä, mutta seuraavan kappaleen sisääntulo laskeekin sitten väistämättä hieman tunnelmaa, ainakin omalla kohdalla. muutenkaan en itse noista miesvokaaleista hirveästi lämmennyt. loppupuolella adjd kovasti nostaa jälleen fiilistä, mutta etenkin tuo viimeinen itselle tuntematon kappale erottautuu positiivisesti edukseen.



Jep tuo giant wheel on wähän ongelmallinen, siitä ei oikein voi lähteä kuin alaspäin ilman, että menee vallan hakkaukseksi... ja täytyyhän setissä olla vähän suvantojakin? (seliseli ;).

vika biisi on håkan lidbon joku, mitä en just nyt muista... kerron myöhemmin.
Avatar
#5 • • snt Guest
hyvää shittii kyllä alusta loppuun. Varsinkin juuri nuo eka ja vika raita rokkaa isosti!
Muuten oli aikas lailla outoja kipaleita mulle, mutta maittavan toimivia.

.
Avatar
#6 • • Lauri Leino Guest
Toimii taas.
Kivoja kilkkeitä, kalkkeita ja tunnelmia :)
nuffsaid.
Avatar
#7 • • Hexe Guest
Heh, kuuntelin äsken vasta kun huomasin et olen joskus imutellut tällasenkin... Eipä ole ennen tällanen iskenyt, pari biisii ei oikeen pudonnu, mut jumangavit'tä on hyvä! Pyörii nyt toista kertaa :)
Avatar
#8 • • benn Guest
Aah, jee ja uu-beibe.
Avatar
#9 • • bansq Guest
ihan kipeen kova, on ollu töissä mukana jo kuus kertaa piristämässä päivää, ja aina tekee mieli heiluttaa päätä mukana. sincerely thanking for TEH music. :hearts:
Avatar
#10 • • erik Guest
helvetin kova!!!
funkkaavaa shittia!
:eek:
Avatar
#11 • • sektori Guest
tacheles <3

laadukasta tavaraa, muutama biisi vähä heikohkoa.
Avatar
#12 • • mange Guest
Tällänen sattu löytymään koneen syövereistä ja pitihän se tietenkin kuunnella.
Mutta mutta, meikäläiseen ei oikein tämä kesy tekno kolahda. :( Oli siellä kuitenkin yksi tai kaksi rallia jotka pisti hieman jalkaa vipattaa. About tuosta 29:30 minsasta eteenpäin siihen asti kunnes se häiskä alkaa höpöttää niin on meikäläiselle iskevintä tavaraa tässä setissä.
Tekniikka on kuitenkin tarkkaa että siinä ei ole mitään moittimista. :)
Avatar
#13 • • J-P Guest


Mutta mutta, meikäläiseen ei oikein tämä kesy tekno kolahda. :(



semmosta se elämä on :)