28 posts, 2 pages, 4,424 views
kantsii vain pyöritellä niitä mukaan otettuja levyjä eikä 'settiä' :b
mun mielestä pitää ehdottomasti sekoittaa aina välillä jotain muuta setteihiin, kukaan ei tykkää tasapaksusta musasta, pitää kikkailla (jonkuverran) ja soittaaa aina välil jotain mikä saa purukan ihmettelemään mitä vittua toi toopee tekee
minä kyllä allekirjoitan täysin. jos joku soittaa pelkkää 120-126bpm kamaa koko illan niin unihan siin tulee väkisin. tai sit dekkien takana on oltava jeesus, no dj pierre käy myös. se on melkeinpä ainoo dj joka osas pitää jännitteen koko setin ajan samalla musalla ja temmolla. sama pätee kikkailuun. jos vaan miksaa puhtaasti biisiä toisen perään niin se on ihan sama jos ois liukuhihnalla töissä. puristit on tylsiä vässyköitä.
mun mielestä pitää ehdottomasti sekoittaa aina välillä jotain muuta setteihiin, kukaan ei tykkää tasapaksusta musasta, pitää kikkailla (jonkuverran) ja soittaaa aina välil jotain mikä saa purukan ihmettelemään mitä vittua toi toopee tekee
-Njaa.. En nyt allekirjoittaisi ihan ehdoitta edellämainittuakaan. Kyllä setti voi elää ja pysyä mielenkiintoisena vaikka genrerajaa ei aina rikottaisikaan.. Not Everyone Understands the House Music..
minä kyllä allekirjoitan täysin..
just tästä on mun mielest kyse. vaik setis tulis kamaa deep housesta tai diskosta broken beattiin ja teknoon niin jos tempo ei muutu niin kyse on silti edelleen samasta musasta. pum-tsi-kläp-tsi ja askel-viereen on se perusmeininki.
120-126bpm väliin mahtuu jo monta genreä ja niin monta erillaista biisiä.. Mut en jaksa nyt rautalankaa vääntää.
vaik setis tulis kamaa deep housesta tai diskosta broken beattiin ja teknoon niin jos tempo ei muutu niin kyse on silti edelleen samasta musasta. pum-tsi-kläp-tsi ja askel-viereen on se perusmeininki.
mä lajittelen tanssimusan sen perusteella miten sitä jorataan, en siis sen mukaan miten media sitä kutsuu.