200 suomalaista on kadoksissa.
Niin ja monta kymmentä tuhatta muuta IHMISTÄ on kuollut...
Ja mikä on koomista, että tämä suuri mediamaailman asiantuntija summaa jälleen kerran viimepäivien koko tiedotuksen lauseeseen:
Eli mainitaan lyhykäisesti että näin ja näin paljon on kuollut siellä ja siellä ja heti perään paasataan pitkät tovit siitä että YKSI Suomalainen on kadoksissa
Onkohan totuus nyt ihan oikeasti noin, vai missä pusikossa sä nyt olet ollut viime päivät?
Joo.
Pusikossahan minä...
Voihan sitä tietysti aina vääntää ja kääntää asiat miten tahtoo ja jos haluaa oikein kovasti ymmärtää tarkoituksella väärin mitä toinen sanoo, nii mikäs siinä.
Esitin vain mielipiteeni (en tosiaankaan ole "suuri medianmaailman asiantuntija") siitä mikä minua on häirinnyt yleisesti median tuomassa kuvassa suuronnettomuuksista tms.
Ehkä kärjistin liian pahasti tuon esimerkkini, mutta totahan toi yleensä on.
Kyllähän sitä oman maan ihmisiä kiinnostaa se mitä "omille" on tapahtunut, mutta itseäni tympii median tapa suhtautua muihin ihmisiin vain lukuina kun taas sitten Suomalaiset huomioidaan huomattavasti henkilökohtaisemmin.
Mutta yhtä en taas(kaan) ymmärtänyt...
Mistä toi syytös "suuri mediamaailman asiantuntija" ja "jälleen kerran" tuli?
Yleensä olen hyvinkin hissukseen ollut näiden asioiden suhteen, nyt vain ilmaisin ihmettelyni asian suhteen.
Vai osuuko tällainen median edustajia arkaan paikkaat tms?