DJ Tiësto @ Club Colors sunnuntaina 13.3.2005

91 posts, 5 pages, 7,760 views

#61 • • Faini Guest
ok, aika huvittavaa luettavaa.. kiitos!

pakko yhtyä negatiivisiin postauksiin ja sanoa et viisykkösessä ei Fainia nähä, ois vaik itse jumala soittamassa..
#62 • • Efo Guest

ois vaik itse jumala soittamassa..

No eiks tää Tiesto oo Jumala? Vai Jeesusko se oli?
:panic:
#63 • • Individual Guest

ois vaik itse jumala soittamassa..

No eiks tää Tiesto oo Jumala? Vai Jeesusko se oli?
:panic:

Alkaa olemaan jo hieman väsynyttä läppää.
Find some new material.
#64 • • Efo Guest

Find some new material.

Oon väsyny.
#65 • • . Guest

Find some new material.

on vissiin niin väsynyt dj niin väsynees mestas niin väsyneen promoottorin toimest ettei kukaan pysty
#66 • • oc Guest

ja ihmiset aika nopeesti arvioi sut
tän perusteella nihkeeks whinettäjäks.

Itseassisa suurinosa jengistähän täällä whinettää alexille, sinä Tres mukaan lukien. Luulisi että jengi olisi mukana innoissaan kun näinkin iso nimi tuodaan suomeen, mutta kun ei. Heti ollaan itkemässä jostain logoista ja mestoista. Järjestäkää itse paremmat tapahtumat, paremmissa mestoissa jos ei kerran kelpaa.
#67 • • Tapsa Guest

on vissiin niin väsynyt dj niin väsynees mestas niin väsyneen promoottorin toimest ettei kukaan pysty

You've got to be kidding Mr dot !

[Isoo kättä Colors posselle bileistä]
#68 • • peepe Guest
Helsinkiin kyllä juu, ja kun on vielä bussikin, ja mielenkiinnolla tsekkaamaan millainen Maestrosta tuli..
#69 • • Happy Meal Guest
Tiësto closes fundraiser in the Netherlands for Asian tsunami victims

Thursday, January 6th, Tiësto will perform during a massive outdoor fundraiser in Amsterdam, The Netherlands. During this free event, many famous Dutch artists will perform voluntarily for financial aid to the people who suffered from the recent disaster in Asia.

During the event, which will take place on the most famous square of Amsterdam called "De Dam", 400 volunteers will collect money in the crowd. All the collected money including all profits of all TV commercials during the live broadcast of the event will go straight to the organisations collecting relief funds.

Tiësto specially aborted his vacation in North-America because of this event. He felt that this was the least he could do to support the people who need help.

[Hallmark/Unity/Colors voisivat yhdessä tehdä tälläisen vaikka Kaivolle asap
:heart: :heart: :heart:
#70 • • . Guest

You've got to be kidding Mr dot !

ei. kyl mä dissaan kaikkia trancebileitä, djtä, ja ko. musan ystäviä täysin
haudanvakavana tosissaan.
#71 • • alex Guest
Colorsin sivuille on lisätty luvatut kuvat sekä videot menneistä..
#72 • • lauri Guest

Itseassisa suurinosa jengistähän täällä whinettää alexille, sinä Tres mukaan lukien. Luulisi että jengi olisi mukana innoissaan kun näinkin iso nimi tuodaan suomeen, mutta kun ei. Heti ollaan itkemässä jostain logoista ja mestoista. Järjestäkää itse paremmat tapahtumat, paremmissa mestoissa jos ei kerran kelpaa.

Jos ja kun et tiedä miksi jengi tekee näin, niin miksi kommentoit em. tavalla... ? Hienoa, että suomeen saadaan esim. Dj Tiesto, mutta se tyyli ja toteutustapa millä se tehdään on lähtökohtaisesti väärä eikä palvele sitä suurinta massaa, joka ko artistista nauttisi eniten. Mestassa eikä artistissa tosin kyllä ole mitään vikaa...
#73 • • tumpsi Guest

Colorsin sivuille on lisätty luvatut kuvat sekä videot menneistä..

Videot oli kivoja, mutta aika pitkälle shameless Battery promotion.
#74 • • sauce Guest

PLUR

palataanpa maan pinnalle ja keskitytään oleelliseen, eli pitä PLUR tarkoittaa? omg lol n00b *reps*...

ja mitä aiheeseen tulee, niin yritän kyllä hinata läskin perseeni taistoilemaan! Tiesto 4 eva ;) !!! respectii järkkäreillä, oli sedulla sormi sopassa tai ei, who cares shit!
#75 • • alex Guest
Lipun myynti alkaa huomenna eli lauantaina 15.1 Street Beatissa..
#76 • • LindaGP Guest
Minulle on kuulemma kaveri tänään ostanut lipun. Kai sitten täytyy tulla. :D
#77 • • D-Mind Guest
Öh..mm.. mul oli täs pitkäkin teksti liittyen tuohon Sedu/Studio/Colors/Tiesto härpäkkeeseen.. Mut sit tajusin ettei tää oo enää vuoden 2000 Plattari x)

Tyydynki vaan sanomaan et iha jees ku pääsee 13.3. bilettämään =) Meijän kööri saapuu...
#78 • • Armadance Guest

ja mitä aiheeseen tulee, niin yritän kyllä hinata läskin perseeni taistoilemaan! Tiesto 4 eva ;) !!! respectii järkkäreillä, oli sedulla sormi sopassa tai ei, who cares shit!

Juuri näin! Respect, Club Colors - Alex erityisesti! Viimeisen kahden vuoden aikana Tiesto-PvD-Corsten-Armada Nights :hearts: Esimerkiksi Armada Nights taisi olla viime syksynä Helsingin lisäksi vain Amnesiassa ja Amsterdamissa :) joten more respect! Hienoa että kuvat ja videoclipit saatiin Colorsin sivuille vaikkakin taustalla olisi voinut soida jotain asiallisempaakin kuin TRY BEAT -hissimusaa...
I really don't care a shit kenen luukussa bileet on kunhan vain on hyvät bileet - ja se taas riippuu meistä. Lopettakaa epäasiallinen, elitistinen valitus "Tiesto liian kulunutta mainstreamia..." "mä en Sedun Studioon astu..." Kyllä itsekin tykkäisin jos Suomeen saatais Kosmas Epsilon, Chris Fortier, Perry & Markus uudestaan vaikka ilman Buurenia mutta kyllä tieto Tieston Suomen keikasta sai aikaan lyhyen Air Guitar tuuletuksen... Joten kiitos Colors! :heart: Trance :heart: Dance :heart:
#79 • • defa Guest
Jos miettii vielä lähtöä bussilla Turusta niin kandee ilm.nopsaan!lähdössä 2 bussia ja muutamia paikkoja vielä jäljellä(n.10)
#80 • • traveller Guest
lippui on varmaa viel runsaasti, vai?

dissaan kyl tiestoo ehkä eniten kaikist noist vtun hehkutus djeist.. mut olis se ehkä kiva nähä silti ja vaik viskaa tuopil päähä.. :laugh: