Yhdyn whufin kirjotukseen :) Tosi hienoo että meidän käpysessä maassamme käy edes yhen promoottorin toimesta maailman ykkösnimet. Harmi vaan että platinum jengi on niin kiittämätöntä. Onneks bileisiin ei oo pakko tulla! ;) Ihmetyttää vaan, minkä takia jengin pitää tähän topicciin tehdä selväks että heitä ei ainakaan maailman "paras" dj kiinnosta, ja muutenkin keskustelu tuntuu rönsyilevän aika pahasti :) Itse ajattelin mahdollisuuksien mukaan saapua paikalle.
mä taas en ymmärrä miks bile"keskustelun" pitäisi olla pelkkää "OMG OMG TIESTO ON JUMALA VÄHÄN ON PLUR TÄÄLLÄ *ÖKKÖ*" hehkutusta. onneksi plattaria ei oo pakko lukea jos negatiiviset kommentit tai kritiikki ei miellytä, itse koen sen olevan hyvä tapa tuoda mielipiteensä esiin promoottoreita varten ja osoittaa näille että myös vähän erikoisemmille dj-vieraille olisi tilausta.
plattariwhinetystä enemmän mua huvittaa plattariwhinetyksestä whinettäjät, kokeilkaa vaikka klubbaria jos siellä viihtyisi paremmin.
Erittäinpä asiallisesti tuo tarve hieman erikoisemmille dj-vieraille tässä topikissa tuodaankin esille. Miksihän armottoman vittuilun vastapaino on eräitten mielestä aina tuo plurahtelu? On olemassa ihan asiallistakin palautetta ja kritiikkiä ja myös sen antammista kannattaa harjoitella, mutta tässä topikissa sitä ei juurikaan ole esiintynyt. Ellei asialliseksi kutsuta tuota YAS:n logon postaamista. Olen aivan varma, että jos se olisi postattu jotain toista tapahtumaa koskevaan topikkiin, niin täällä olisi jo yksi sun toinen mode siihen puuttunut, mutta ylläri, pylläri ei tässä koska kyseessä on Colors ja dj vieras ei olekaan diipeistä diipein ja ug:n.
Ja mitä tuohon sk-ravintoloitten klubimyönteisyyteen tulee, niin kummasti em. Colors on jo kolmas klubi jonka annetaan järjestää tapahtumia kyseisen ketjun paikoissa...Rush, Players Club ja nyt Colors.
Ja mitä tuohon viimeiseen kommenttiin tulee, niin eikö ne sinne klubbariin ole yks sun toinen siirtynytkin. ;)
Mutta Plur vaan kaikille! :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: