DJ Tiësto @ Club Colors sunnuntaina 13.3.2005

91 posts, 5 pages, 7,729 views

#41 • • drS Guest

Yhdyn whufin kirjotukseen :) Tosi hienoo että meidän käpysessä maassamme käy edes yhen promoottorin toimesta maailman ykkösnimet. Harmi vaan että platinum jengi on niin kiittämätöntä. Onneks bileisiin ei oo pakko tulla! ;) Ihmetyttää vaan, minkä takia jengin pitää tähän topicciin tehdä selväks että heitä ei ainakaan maailman "paras" dj kiinnosta, ja muutenkin keskustelu tuntuu rönsyilevän aika pahasti :) Itse ajattelin mahdollisuuksien mukaan saapua paikalle.

mä taas en ymmärrä miks bile"keskustelun" pitäisi olla pelkkää "OMG OMG TIESTO ON JUMALA VÄHÄN ON PLUR TÄÄLLÄ *ÖKKÖ*" hehkutusta. onneksi plattaria ei oo pakko lukea jos negatiiviset kommentit tai kritiikki ei miellytä, itse koen sen olevan hyvä tapa tuoda mielipiteensä esiin promoottoreita varten ja osoittaa näille että myös vähän erikoisemmille dj-vieraille olisi tilausta.
plattariwhinetystä enemmän mua huvittaa plattariwhinetyksestä whinettäjät, kokeilkaa vaikka klubbaria jos siellä viihtyisi paremmin.
#42 • • sixtus Guest

plattariwhinetystä enemmän mua huvittaa plattariwhinetyksestä whinettäjät, kokeilkaa vaikka klubbaria jos siellä viihtyisi paremmin.

There's a point! :D
#43 • • Individual Guest

Yhdyn whufin kirjotukseen :) Tosi hienoo että meidän käpysessä maassamme käy edes yhen promoottorin toimesta maailman ykkösnimet. Harmi vaan että platinum jengi on niin kiittämätöntä. Onneks bileisiin ei oo pakko tulla! ;) Ihmetyttää vaan, minkä takia jengin pitää tähän topicciin tehdä selväks että heitä ei ainakaan maailman "paras" dj kiinnosta, ja muutenkin keskustelu tuntuu rönsyilevän aika pahasti :) Itse ajattelin mahdollisuuksien mukaan saapua paikalle.

mä taas en ymmärrä miks bile"keskustelun" pitäisi olla pelkkää "OMG OMG TIESTO ON JUMALA VÄHÄN ON PLUR TÄÄLLÄ *ÖKKÖ*" hehkutusta. onneksi plattaria ei oo pakko lukea jos negatiiviset kommentit tai kritiikki ei miellytä, itse koen sen olevan hyvä tapa tuoda mielipiteensä esiin promoottoreita varten ja osoittaa näille että myös vähän erikoisemmille dj-vieraille olisi tilausta.

Erittäinpä asiallisesti tuo tarve hieman erikoisemmille dj-vieraille tässä topikissa tuodaankin esille. Miksihän armottoman vittuilun vastapaino on eräitten mielestä aina tuo plurahtelu? On olemassa ihan asiallistakin palautetta ja kritiikkiä ja myös sen antammista kannattaa harjoitella, mutta tässä topikissa sitä ei juurikaan ole esiintynyt. Ellei asialliseksi kutsuta tuota YAS:n logon postaamista. Olen aivan varma, että jos se olisi postattu jotain toista tapahtumaa koskevaan topikkiin, niin täällä olisi jo yksi sun toinen mode siihen puuttunut, mutta ylläri, pylläri ei tässä koska kyseessä on Colors ja dj vieras ei olekaan diipeistä diipein ja ug:n.
Ja mitä tuohon sk-ravintoloitten klubimyönteisyyteen tulee, niin kummasti em. Colors on jo kolmas klubi jonka annetaan järjestää tapahtumia kyseisen ketjun paikoissa...Rush, Players Club ja nyt Colors.
Ja mitä tuohon viimeiseen kommenttiin tulee, niin eikö ne sinne klubbariin ole yks sun toinen siirtynytkin. ;)
Mutta Plur vaan kaikille! :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:
#44 • • Tapi T Guest
No niin ystävät! Sedua tai YAS:ia koskevat asiat puidaan tästä eteenpäin sitten vaikkapa tuolla Clubs & Events-puolelta löytyvässä topiikissa tai Freestylen offtopic-jatkoilla.
#45 • • drS Guest

Erittäinpä asiallisesti tuo tarve hieman erikoisemmille dj-vieraille tässä topikissa tuodaankin esille. Miksihän armottoman vittuilun vastapaino on eräitten mielestä aina tuo plurahtelu? On olemassa ihan asiallistakin palautetta ja kritiikkiä ja myös sen antammista kannattaa harjoitella, mutta tässä topikissa sitä ei juurikaan ole esiintynyt. Ellei asialliseksi kutsuta tuota YAS:n logon postaamista. Olen aivan varma, että jos se olisi postattu jotain toista tapahtumaa koskevaan topikkiin, niin täällä olisi jo yksi sun toinen mode siihen puuttunut, mutta ylläri, pylläri ei tässä koska kyseessä on Colors ja dj vieras ei olekaan diipeistä diipein ja ug:n.
Ja mitä tuohon sk-ravintoloitten klubimyönteisyyteen tulee, niin kummasti em. Colors on jo kolmas klubi jonka annetaan järjestää tapahtumia kyseisen ketjun paikoissa...Rush, Players Club ja nyt Colors.
Ja mitä tuohon viimeiseen kommenttiin tulee, niin eikö ne sinne klubbariin ole yks sun toinen siirtynytkin. ;)
Mutta Plur vaan kaikille! :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

niin no, mielestäni en ole missään vaiheessa vittuillut armottomasti.. pahoittelut jos vastasin hieman kärjistetysti mutta kyllä eräiden kommentit tässä topikissa sen verran pistivät ihmettelemään. näkevätkö esim. tämän topikin tiestofanit hehkuttamisen vastapainona aina armottoman whinetyksen? eikä minulla ole todellakaan mitään colorsia vastaan, armada nights tosiaan oli yksi tämän vuoden prahaista tapahtumista.
#46 • • -z Guest
haha oishan se pitänyt arvata että yhden kuvan postaaminen nostaa hirveen metelin Platinumilla :laugh: Get a life... :sleepy:
#47 • • Individual Guest

haha oishan se pitänyt arvata että yhden kuvan postaaminen nostaa hirveen metelin Platinumilla :laugh: Get a life... :sleepy:

Ai nyt se on plattarin vika, jos joku älähtää. Miten melkein olisin voinut vannoa, että paistattelit hetken jos toisenkin täällä plattarilla oman henkilökohtaisen triumfisi valossa suosionosoitusten sadellessa sieltä täältä ja olit valmis kuin ketunpoika käpertymään emoplattarin lämpimään ja hoivaavaan syleilyyn. Älä hyvä ihminen hauku plattaria. Mitä sulle jää? Klubitus..?
#48 • • -z Guest

Ai nyt se on plattarin vika, jos joku älähtää. Miten melkein olisin voinut vannoa, että paistattelit hetken jos toisenkin täällä plattarilla oman henkilökohtaisen triumfisi valossa suosionosoitusten sadellessa sieltä täältä ja olit valmis kuin ketunpoika käpertymään emoplattarin lämpimään ja hoivaavaan syleilyyn. Älä hyvä ihminen hauku plattaria. Mitä sulle jää? Klubitus..?

taidat puhua ihan kokemuksesta? valitettavasti mun elämä ei ole riippuvainen internet-foorumeista kuten nähtävästi muiden täällä..."Emoplattari"...?? :laugh: :laugh: "Älä hyvä ihminen hauku plattaria" awww, on se niin söpöä kun nettiboardi personifioidaan :heart: joten edelleenkin: get a life :)
#49 • • Individual Guest

taidat puhua ihan kokemuksesta? valitettavasti mun elämä ei ole riippuvainen internet-foorumeista kuten nähtävästi muiden täällä..."Emoplattari"...?? :laugh: :laugh: "Älä hyvä ihminen hauku plattaria" awww, on se niin söpöä kun nettiboardi personifioidaan :heart: joten edelleenkin: get a life :)

Tuskin tuo sinun ensimmäinen postaus koski sitä kuinka paljon tai kuinka vähän joku ihminen täällä plattarissa keskusteluun osallistuu, vai voitko ihan käsi sydämellä niin vannoa, että se sinulla oli ensimmäisenä mielessä.
Ja onnittelut. Osasit näköjään repiä mun postauksen kappaleiksi ja irrottaa jokaisen lauseen asiayhteydestään ja vielä aika säälittävästi, sillä jokainen joka osaa lukea näkee mitä kukin tarkoitti.
#50 • • -z Guest

Tuskin tuo sinun ensimmäinen postaus koski sitä kuinka paljon tai kuinka vähän joku ihminen täällä plattarissa keskusteluun osallistuu, vai voitko ihan käsi sydämellä niin vannoa, että se sinulla oli ensimmäisenä mielessä.

Mitäköhän tolla tarkoitit..Koin siis huvittavana sen kuinka vitsinä postaamani kuva aiheutti noin suuren metakan. Mulla ei oo mitään Colorsia/Tiestoa vastaan..enhän tunne kyseistä dj'tä enkä kyseisiä promoottoreita. Täällä sen vaan näkee kuinka kaikki otetaan henkilökohtaisena loukkauksena ja kuinka minkään näköistä vitsiä ei ymmärretä ilman superhymiölopetusta..

Toisaalta vaikka YAS-juttua pidän enemmänkin vitsinä en silti menisi sedun massabaareihin jo senkin takia miten SK'ssa kohdellaan työntekijöitä...
#51 • • tempest Guest
eiköhän noille erikoisimmille vieraille oo omat klubinsa? colors kuitenkin näyttäis olevan se klubi jonka vieraana pääsääntösesti nähdään noita top 10 nimiä niin miks sitä tarvii joka kerta ihmetellä :) en tosin tiedä mitä tarkotitte erikoisemmilla nimillä... eikä toi tiesto nyt liian usein oo suomessa ollu, olisko nyt tasan kahden vuoden tauko?
#53 • • Ale Guest
Tekijänoikeuslakeja hieman tuntien muistaakseni satiirit ovat noiden ulkopuolella ainakin usein...
#54 • • Loopy Guest

Tekijänoikeuslakeja hieman tuntien muistaakseni satiirit ovat noiden ulkopuolella ainakin usein...

Tai sitten voi kaivaa tuoreesta muistista Hustlerin Rosa-stripit, jotka aiheuttivat hälyn jo ennen julkaisemistaan.

Ja jottei menis täysin sivuraiteille (ei olis mikään ihme kun tätä topikkia seuraa), niin tänne ilmestyminen on työn alla. Onhan Tampereen bussissa vielä tilaa? :D
#55 • • mekaanikko Guest

Tai sitten voi kaivaa tuoreesta muistista Hustlerin Rosa-stripit, jotka aiheuttivat hälyn jo ennen julkaisemistaan.

Superofftopic mutta Rosa-sarjiskeississä ei tosiaankaan ollut kyse tekijänoikeuksista vaan kunnianloukkauksesta. Toi satiirin erityinen suoja on USA:n tekijänoikeuslain erityispiirre, Suomessa sitä ei erikseen ole suojattu.

Todetakseni jotain aiheeseenkin liittyvää niin hienoa että näinkin isoja DJ-nimiä tuodaan Suomeen vaikkei omaan makuuni yhtään olekaan enkä mestoille ole tulossa.
#56 • • Loopy Guest

Rosa-sarjiskeississä ei tosiaankaan ollut kyse tekijänoikeuksista vaan kunnianloukkauksesta. Toi satiirin erityinen suoja on USA:n tekijänoikeuslain erityispiirre, Suomessa sitä ei erikseen ole suojattu.

Hanskat, käsineet.... Tosiaan, huomasin virheeni pian postauksen jälkeen. :)

Back-to-topic:Kyllähän maailman suosituinta DJ:tä pitää tulla morjestamaan.
#57 • • Juki54 Guest

omg dj teosto omg!

täytyy tulla ehdottomasti paikalle tsekkaa #1 dj ulos,
kun viimeksi jäi välistä! nähdään täällä, beware!

:scared:

:scared:
#58 • • Annika 832 Guest
oisko vähän turhan vakavaa tuollainen nettiläppänä syntyneen logon kielto?!
#59 • • alex Guest
Lipunmyynin aloitus tiedot löytyvät alusta..
#60 • • UzU Guest
Tampereen bussi:

Ilmoittautumiset ja lisätiedot [email protected]

Lippu + matkat = 35e
Pelkät matkat = 10e.