DJ Tiësto @ Club Colors sunnuntaina 13.3.2005

91 posts, 5 pages, 7,765 views

#21 • • Individual Guest

Sinuna ottaisin tuon logon pois, koska tällä ei ole tekemistä Sedun kanssa vaan on kyse Colorsin tapahtumasta.

Hmm, Studio 51:llä ei siis ole mitään tekemistä Sedun kanssa? Viitsitkö tarkentaa?

Muutenkin tuon logon käyttäminen on lain vastainen asia joten hieman varovaisuutta, koska internet luetaan mediaksi jossa joutuu vastuuseen tekemisistään.

Tähänkin tahtoisin tarkennusta, mielellään lakipykäliä tai YAD:in valituksen aiheesta.

Eli nyt kun Sedu antaakin järjestää ravintolassaan klubitapahtuman, niin ei ole sekään hyvä. Niin noh, ei tietenkään koska kyse on Colorsista...
#22 • • Bob Ryynänen Guest

Sinuna ottaisin tuon logon pois, koska tällä ei ole tekemistä Sedun kanssa vaan on kyse Colorsin tapahtumasta.

Hmm, Studio 51:llä ei siis ole mitään tekemistä Sedun kanssa? Viitsitkö tarkentaa?

Muutenkin tuon logon käyttäminen on lain vastainen asia joten hieman varovaisuutta, koska internet luetaan mediaksi jossa joutuu vastuuseen tekemisistään.

Tähänkin tahtoisin tarkennusta, mielellään lakipykäliä tai YAD:in valituksen aiheesta.

Eli nyt kun Sedu antaakin järjestää ravintolassaan klubitapahtuman, niin ei ole sekään hyvä. Niin noh, ei tietenkään koska kyse on Colorsista...

ööh taitaa mennä vähän asian vierestä...?

Kyse taisikin olla lähinnä siitä että onko järkeä ruveta nillittämään hauskasta läpästä...
#23 • • sixtus Guest

Mistä ihmeestä sä ton päättelit? Täs topicis ainakaan kukaan maininnu mitään ton suuntasta :confused:
#24 • • Individual Guest
Niin...eiköhän kaikki lähtenyt tuosta tähän topikkiin täysin kuulumattomasta YAS-logon postaamisesta...
#25 • • Dusterizer Guest
hohhoijaa...
#26 • • Individual Guest
Mutta se siitä...
#27 • • jUSSi Guest

Niin...eiköhän kaikki lähtenyt tuosta tähän topikkiin täysin kuulumattomasta YAS-logon postaamisesta...

Ei, kaikki lähti alexin ihmeellisestä kommentista, johon moni pyysi lisäselvennystä.

Eikä siinä mitään vikaa ole, jos jollakulla on tarjota sedulle niin kaupallinen tapahtuma/konsepti, että se kelpaa. Kyllä sitä rahaa saa tehdä, ei se multa ole pois. Tosin, ei se minua tukijakseenkaan saa ;)
#28 • • miikkah Guest
propsii colorsille kun jaksavat järkätä, sedulle kun tukee tässä tapauksessa klubiskeneä tarjoamalla tilojaan käyttöön ja tiestolle kun jaksaa tänne asti tulla.

:heart:
#29 • • Make Guest
Ai elääx Tiesto viellä ? :roll: No on se kivaa että sankari trance puree :crybaby:
#30 • • alex Guest
Ok.. ehkä olen reagoinut väärin logoon mutta alkoi vain henk.koht harmittamaan niin vietävästi, kun teen paljon näitten asioiden eteen ja aina vain valitetaan. Tämä asia on ollut sovittuna jo aikaisemmin, kun Sedun asia on tullut tapetille. Soitan itse levyjä Studiossa normaali iltoina ja olen tehnyt paljon työtä tämän eteen, että olen saanut yhden kaupungin parhaimmista tiloista kayttöömme.

Tämä ei ole Sedun bisnes muulta osin, kun et hän omistaa(osan) kyseisen paikan. En usko hänen edes tietävän, että Tiësto on tulossa soittamaan ellei paikaa pyörittävät tahot ole asiaa hänelle kertoneet.

Tämä ei ole puolustelua.. mutta tuo konserni on ostanut huonosti toimivia tiloja ja tehnyt ne toimiviksi. Sen verran tiedän, että hän on oikeasti kiinnostunut klubi maailmasta ja haluaa tehdä meille klubin Helsinkiin. He ovat kiertäneet maailmalla katsomassa millaisia clubeja on olemassa jotta tästä uudesta saataisiin mahdollisimman toimiva.

Toivon mukaan nyt ymmärrätte hieman minunkin puoltani asiasta..

-Alex-
#31 • • SAMi Guest

..sedulle kun tukee tässä tapauksessa klubiskeneä tarjoamalla tilojaan käyttöön...

:D
#32 • • *Linda* Guest

Sen verran tiedän, että hän on oikeasti kiinnostunut klubi maailmasta ja haluaa tehdä meille klubin Helsinkiin. He ovat kiertäneet maailmalla katsomassa millaisia clubeja on olemassa jotta tästä uudesta saataisiin mahdollisimman toimiva.

-Alex-

Tätä läppää en usko! En sitten millään! :happyroll: Itsekin touhuja monta, monta vuotta vierestä seuranneena, en usko! tai sitten "hän" ei tiedä laisinkaan mitä hänen henkilökunta hänen paikoissa paikallisesti puuhailee!
#33 • • whuf. Guest
Jaaha.. pääsisköhän sitä tällä kertaa katteleen ja kuunteleen tiskijukka Tjaistoo.
Toiseks esiintyjäks vielä Orkidea niin saahaan kunnon Black Hole nightti kasaan. :hah:

Onneks sinne bilelisiin tulee paljon muitakin kun plattariwhinettäjii..
Kaikilla teillä kyllä ollut joku pointti, mut ääh.. mä en ainakaan jaksa.
#34 • • Individual Guest

Sen verran tiedän, että hän on oikeasti kiinnostunut klubi maailmasta ja haluaa tehdä meille klubin Helsinkiin. He ovat kiertäneet maailmalla katsomassa millaisia clubeja on olemassa jotta tästä uudesta saataisiin mahdollisimman toimiva.

-Alex-

Tätä läppää en usko! En sitten millään! :happyroll: Itsekin touhuja monta, monta vuotta vierestä seuranneena, en usko! tai sitten "hän" ei tiedä laisinkaan mitä hänen henkilökunta hänen paikoissa paikallisesti puuhailee!

Ehkä se ei olekaan uskon asia...;)
Kerro mulle maalikolle, miten se mitä hänen henkilökuntansa tekee liittyy siihen mitä suunnitelmia Sedulla on jonkin ravintolansa suhteen?
#35 • • ReQ Guest

hmm, 5 vuotta sitten oisin varmasti ollut aivan liekeissä mutta nykyään kyseinen heppu ei kyllä herätä mitään fiiliksiä :( armada nights asetti kyl aika korkeen standardin ulkomaan staroille colorsissa, johon tämä herra ei kyllä mun mittapuulla yllä.. toivotaan että tulevaisuudessa tulee vielä syitä lähteä helsinkiin :)

allekirjoitan...
#36 • • tempest Guest
Yhdyn whufin kirjotukseen :) Tosi hienoo että meidän käpysessä maassamme käy edes yhen promoottorin toimesta maailman ykkösnimet. Harmi vaan että platinum jengi on niin kiittämätöntä. Onneks bileisiin ei oo pakko tulla! ;) Ihmetyttää vaan, minkä takia jengin pitää tähän topicciin tehdä selväks että heitä ei ainakaan maailman "paras" dj kiinnosta, ja muutenkin keskustelu tuntuu rönsyilevän aika pahasti :) Itse ajattelin mahdollisuuksien mukaan saapua paikalle.
#37 • • Individual Guest
Nyt-liitteen mielipidepalstalla tänään YAD:n Viestintäpäälikkö Raisa Ojaluoto antaa oman näkemyksensä YAS:sta. Tiivistettynä:
"YAD:in logo on rekisteröity tavaramerkki. Sedun vastainen rintama ei ole kysynyt YAD:lta lupaa logon käyttöön".
#38 • • jUSSi Guest

Nyt-liitteen mielipidepalstalla tänään YAD:n Viestintäpäälikkö Raisa Ojaluoto antaa oman näkemyksensä YAS:sta. Tiivistettynä:
"YAD:in logo on rekisteröity tavaramerkki. Sedun vastainen rintama ei ole kysynyt YAD:lta lupaa logon käyttöön".

pyh, taide ei tavaramerkkejä kumartele!

edit: ja näytä mulle toi "rintama" niin mä näytän sulle kuun joka on tehty juustosta :D
#39 • • erik Guest

'tut tommoseen mitään lupia tarvii kysellä :)
ei tossa nyt mistään "järjestäytyneestä toiminnasta" sentään oo kyse.. koko hommahan on lähinnä (alunperin) intter weppi -vitsi..
jota jotkut henkilöt on omasta aloitteestaan hieman laajentaneet muihinkin medioihin :)
#40 • • Individual Guest

pyh, taide ei tavaramerkkejä kumartele!

edit: ja näytä mulle toi "rintama" niin mä näytän sulle kuun joka on tehty juustosta :D

Niin...tuo "rintama" on Raisa Ojaluodon käyttämä nimitys.

Taidetta?
:crybaby: :D :D :D