disko_joe - back in business (deepish house on progressive)

4 posts, 1 page, 686 views

Avatar
#1 • • disko__joe Guest
mp3 (160Kbps / 71:29 / 84Mt)

Tracklist:
1. Erykah Badu & Ewan Kaye - On & on
2. carlos Fauvrelle - Operator
3. J-Punch - Temple
4. Morgan Page & Gregory Shiff feat. Astrid Suryanto - All I Know
5. Stel & Good News - Particle
6. Halogen vs. Nash T - On a bridge (Powerplant remix)
7. Trifactor - What's on your mind?
8. Lolo - Why?
9. The Ambush - Acapulco
10. Rennie Pilgrem - Coming up for air (Mara dub mix)
11. Rio Addicts - Crossroads (Probspot remix)
12. Distantly Viewed - Xenoinducted
13. Remy & Roland Klinkenberg - Fearless

- disko_joe

----

www
Avatar
#2 • • willer Guest
no niin, muutamaan otteeseen oon tän kuunnellut, joten lienee jo aika antaa vähän feedbackia :)

Eka träkkli on kyl just mun mieleen, jää ihan oikeesti päähän heti toi riffi. Seuraavat pari menee kyllä vähän ohi, mut taas kolisee kun päästään enemmän housen pariin taas. Loppua kohde toi progempi osastokin alkaa saamaan musta otetta sittenkin. Se mistä tässä koko mixissä tykkään on rakenne, kun ei ihan pelkkää progeilua tai housea koko mix. Toimii näin mixtapena paremmin mulle, tosin ehkä parin biisin paikkaa itse saattaisin vaihtaa. Tekniikka on ihan ok.
Kokonaisuudessaan ihan kelpo pläjäys, ei nyt parasta ikinä, mutta ei mitään huonoakaan tod. Ja meininkihän oli back in business :) Et uutta odotellessa.
Avatar
#3 • • willer Guest
sori...tuli tuplat
Avatar
#4 • • disko__joe Guest

no niin, muutamaan otteeseen oon tän kuunnellut, joten lienee jo aika antaa vähän feedbackia :)

Eka träkkli on kyl just mun mieleen, jää ihan oikeesti päähän heti toi riffi. Seuraavat pari menee kyllä vähän ohi, mut taas kolisee kun päästään enemmän housen pariin taas. Loppua kohde toi progempi osastokin alkaa saamaan musta otetta sittenkin. Se mistä tässä koko mixissä tykkään on rakenne, kun ei ihan pelkkää progeilua tai housea koko mix. Toimii näin mixtapena paremmin mulle, tosin ehkä parin biisin paikkaa itse saattaisin vaihtaa. Tekniikka on ihan ok.
Kokonaisuudessaan ihan kelpo pläjäys, ei nyt parasta ikinä, mutta ei mitään huonoakaan tod. Ja meininkihän oli back in business :) Et uutta odotellessa.



Kiitos :cool:

Toi muuttuva rakenne taitaa olla peruja vanhoilta ajoilta kun tykkään soittaa hyviä biisejä genrestä riippumatta - kunhan vaan toimii mulle ja kuulijoille.

Ja jos tässä nyt tämä comeback saa lisää tuulta siipiin niin varmasti säilytän saman opitun linjan.

Kaikki vähäinen vapaa-aika tahtoo mennä väkisinkin uusien biisien tekemiseen (jossa siinäkin pätee tämä multi-genre trendini) mutta koitan saada piakkoin uutta mixiä kehiin.

Jasu