Mä kuitenkin unohdan tehdä jotain tärkeetä. Mitä se on?
77 posts, 4 pages, 11,573 views
Kämppä vaihtuu levareiden ympärillä ehkä jo lauantaina. Toivottavasti kaikki hoituu kivuttomasti ja pääsis jo sunnuntaina heräämään uudesta kämpästä.
kannattaa olla krapulassa kun muuttaa :(
Kannattaa muistaa:
- Pitää armottomat läksiäisbileet kodista lähdön kunniaksi. Kerrankin naapureista, varoituksista tai nihkeistä vuokraisännistä ei tarvitse välittää!
Kannattaa muistaa:
- Pitää armottomat läksiäisbileet kodista lähdön kunniaksi. Kerrankin naapureista, varoituksista tai nihkeistä vuokraisännistä ei tarvitse välittää!
So not.
Jos saat varoituksia vaikka viimeisenä päivänäsi, niin ne kirjataan johonkin rekisteriin ylös, josta sitten tulevat vuokranantajat voi kattoo et "aijai, siel on Tunturin poijjaalla ollu vähän riehakkaat läksiäiset, otetaas mieluummin toi mustalaisperhe asumaan kun tollanen teknobilehunsvotti".
nimim: "kysy vaiks mun mutsilta"
Mutjoo, mä voisin muuttaa vaikka Tampereelle taas :)
Noi laittomat rekisterit on vähän niin ja näin :D Mutsillas oli hyvä konsti saada ainakin siis sut aisoihin ;)
Mutjoo, mä voisin muuttaa vaikka Tampereelle taas :)
Laiton ja laiton, siitähän tulee ilmoitus kotiin, ja vuokrasopimuksessa on vissiin joku kohta et ne saa pitää susta tietoja rekistereissään.
Mutsilla kävi silleen, et pidin pienet läksiäisbileet, kun muutettiin väliaikasesta vuokra-asunnosta "omaan kotiin", josta sit tulikin ihan kunnolla valituksia. Seuraavan kerran kun mutsi tarvi vuokra-asuntoo (olisko n. 4 vuoden päästä), ni ei meinannu saada millään...
Muuttaessa kannattaa muuten kertoa kavereille, että levyt on jo viety.. Kummasti helpottaa suostumista!