Karri O. : Live at Jack to Helsinki, 031204

13 posts, 1 page, 1,809 views

Avatar
#2 • • Laite Guest
Imuun meni!
Avatar
#3 • • master bator Guest
Tää on hyvä.
Avatar
#4 • • kapteeni säärikarva Guest
Kyllä oli hyvää. Varsinkin tuossa ~20 min kohilla kone lähtee aikas hyvin käyntiin. Tykkäsin. Varmaan livenä oli vielä parempi meininki
Avatar
#5 • • Lauri Leino Guest
toimii. ehkä vähän päälleliimatun kuuloisia nuo puheet välillä ja biitit vois paikoin olla pehmeempiä.
mut noin muuten, paketti paremmin hallussa kuin sillä mixil demo mixes -osastolla.
paikan päällä meni virvokkeiden takia vähän ohi tää.

edit: siis se Four to the Floor - mix
Avatar
#6 • • Laite Guest
Tää oli kyl vitun kova, nyt vasta ehdin kuuntelemaan.
Pitänee polttaa autoon tää kanssa, maistuu kyllä kovasti :)
Avatar
#7 • • snt Guest
Kyl. Rullaa niin sopivan smoothisti eteenpäin, että toimii mulle ihan kympisti.
Toivottavasti vastaavan pääsin jossainvaiheessa livenäkin kuulemaan.

LISÄÄ!
Avatar
#8 • • sektori Guest
hienoa musiikkia.
ekan biisin puhe ainaki just perinteistä progerokki juttua :)
Avatar
#9 • • e-r0 Guest
koppaa ku silakka ilmapallon sisällä. pitkään aikaan ei oo teknoa oikein pyöriny aktiivikuuntelus mutta tämän kun kuuli kaverilla niin olin aivan myyty. juuri nytkin näpyttelen hurjan jänskiä excel taulukoita tämän tahdissa.

tää reilun parinkymmenen minuutin paikkeilla alkava rallattelu on kyllä niin taattua perseennyrjäytys tavaraa!
Avatar
#10 • • crash Guest
gotta luv it! vinyylillä mulle kaikki heti. ainakin noi pari kipaletta 15-25min välillä. tällaisesta suomituotannosta saa ja pitää olla ylpeä.
Avatar
#11 • • karrio Guest

gotta luv it! vinyylillä mulle kaikki heti. ainakin noi pari kipaletta 15-25min välillä. tällaisesta suomituotannosta saa ja pitää olla ylpeä.



Kiitos, ja tuun mielelläni sinne länsirannikon keskiosaan keikalle myös! :D Ei ole Vaasassa juuri tullut käytyä sitten sivariaikojen vuonna yks ja kaks.
Avatar
#12 • • ridgeisland Guest
Mukavan chillii settii, kyllä tätä kaupasta vois ostaa jos vain löytäis. :confused:
Avatar
#13 • • karrio Guest

Mukavan chillii settii, kyllä tätä kaupasta vois ostaa jos vain löytäis. :confused:



Vilkase topicia: http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=17186
Siinä mainittuja kahta levyä saa piakkoin varmasti myös Suomesta, ainakin Mind Recordsista ja varmaan muualtakin, kun kysyy.

Noiden lisäksi aikaisemmin julkaistua 'Kids Used to Dream of Becoming Astronauts"-CD:tä saa stadissa ainakin Lifesaverista ja Disndatista. Sekä netistä suoraan Abflugilta ja MP3:sina mm. USA:laiselta eMusicilta. Se on kyllä chillimpää matskua kun tämä livetaltiointi, mutta kenties se maistuu silti. :) Lisäks X-Rustin toimesta vinyylillä julkaistua Cricket X-raitaa saa vielä ainakin MP3:na Foryourears.comista.