Hyvää on niin paljon että en just nyt jaksa alkaa muisteleen tai kirjottaan sitä kaikkee www.hbo.com puhukoon puolestaan.
(Lisäilen mielipiteitäni myöhemmässä vaiheessa.) :excellent:
47 posts, 3 pages, 7,425 views
Oikeesti, onko kukaan koskaan todistanu paskaa sarjaa / muuta tuotosta ko. firmalta? Mä en.
Oikeesti, onko kukaan koskaan todistanu paskaa sarjaa / muuta tuotosta ko. firmalta? Mä en.
Onhan niillä paskojakin sarjoja vaikka kuinka paljon, joku "aina mielessä" tms. esimerkiksi. Tai Kylmän Ringin viimeinen kausi. Mutta hyvät sarjat ovatkin sitten todella hyviä.
ABC vie nyt potin sorry, LOST wipes everybody's ass!
Onhan niillä paskojakin sarjoja vaikka kuinka paljon, joku "aina mielessä" tms. esimerkiksi. Tai Kylmän Ringin viimeinen kausi. Mutta hyvät sarjat ovatkin sitten todella hyviä.
Ihan turha väittää, että joku Aina mielessä ei olisi hyvä. Se menee sit enemmänkin siihen mikä henk.koht. iskee, mutta Aina mielessä on kyl helvetin laadukasta kamaa ja uppoaa muhun (vaikka jotkut niin kovasti tietävät kriitikot ovat sitä haukkuneet)
Sex and the city oli ihan v*tun hyvä sarja.
Lost on kyllä ehdottomasti kuluvan kauden kiinnostavin uusi tulokas, J.J. Abrams ja Damon Lindelof ovat saaneet erinomaisen vaikeasti kategorioitavan tuotoksen aikaan, pitää tiukasti otteessaan. "He wasn't on the plane." =:-O
Onhan tossa tietenkin kaikkee typerää, epäloogista ja ennalta-arvattavaa, mutta silti todellakin harvinaisen hyvä sarja. Ostikohan muuten joku kotimainen kanava ton? Tai no toisaalta ihan sama.. pakkohan tota on nyt seurata. :D
Onhan tossa tietenkin kaikkee typerää, epäloogista ja ennalta-arvattavaa, mutta silti todellakin harvinaisen hyvä sarja. Ostikohan muuten joku kotimainen kanava ton? Tai no toisaalta ihan sama.. pakkohan tota on nyt seurata. :D
Nelonen.
http://www.nyt.fi/televisio/artikkeli/1076154503076
kuulin villiä huhua, että carnivàle alkaisi nyt
syksyllä maikkarilta, mutta mitään faktaa
asiasta en nopealla surffailulla löytänyt...
sarja ainakin vaikuttaa erittäin lupaavalta :heart:
...
...
Oi, Lost. Loistoa. Eikös Nip/tuck tullut MTV3:lta?
Ja jotta pysyttäisiin topicissa, täytyy mainita että Six Feet Underin parhaillaan jenkeissä pyörivä viides ja viimeinen kausi on ollut todella tasokas, yllättäviä käänteitä ja kautta linjan laadukasta näyttelijätyötä. Good stuff.
8. Nähdäänkö Lost Nelosella?
Kyllä, Lost tulee esitykseen vuoden 2006 aikana.
Eli jälleen yksi sulka nelosen hattuun, tosin jos oikeasti haluaa koukuttaa itsensä, suosittelen DVD-boksin hommaamista syyskuun alussa, pääsee just mukavasti maratoonilla kärryille ennen Lostin tokan kauden alotusta syyskuun lopulla ;) Tilaan itse samantien vaikka kaikki kauden jaksot onkin jo tsekattu, this one's a keeper.