VSTi Plugarien latenssiarvon muutto

5 posts, 1 page, 1,078 views

Avatar
#1 • • 029 Guest
Heips,

eli sellasta ajattelin kysästä että onkos tuohon mitään keinoa itse muuttaa tuota arvoa? Sellaisiin tapauksiin jotka ei itse ilmota host:ille tuota viivettä... Niinku editoimalla tota DLL:ää esim. notepadilla tms. ?
Avatar
#2 • • the Atonalizer Guest
En oo testannut, mut epäilisin et ei oikein onnaa. Nuo vst-pluginit kun on koodattu c++:lla niin jätkä käytännössä tartteisit sourcen ja c++-compiler:n et voisit niitä editoida. Itse en ainakaan tiedä miten niitä dll:iä sais "decompilattua".
Avatar
#3 • • R Guest
Visual Studio .NET:llä saa (kai) purettua dll.n mutta en usko että sitä latenssiarvoo sais silti helposti muutettua..
Avatar
#4 • • sami@sumea Guest

eli sellasta ajattelin kysästä että onkos tuohon mitään keinoa itse muuttaa tuota arvoa? Sellaisiin tapauksiin jotka ei itse ilmota host:ille tuota viivettä... Niinku editoimalla tota DLL:ää esim. notepadilla tms. ?



Ei onstu ilman hirvittävää kikkailua. Tarviit ensin jonkun disassemblerin jolla vedetään toi .dll auki (esim. ikivanha w32dasm on toiminut joskus muinoin moiseen). Sitten pitäisi vielä tietää mitä parametreja räplätään ja mistä, ja sekään ei takaa sitä että toi toimisi loppupeleissä. Visual studiosta ei tässä tapauksessa oo hirveästi hyötyä.

Paras/ainoa tapa saada toi toimimaan lienee se, että mailaat plugarin tekijälle.
Avatar
#5 • • 029 Guest
tulipa tässä taannoin vastaan ratkaisu tähän omaan ongelmaani...

Voxengolla on sellanen ilmanen plugari jolla tää homma hoituu. Plugari ilmottaa omaks latenssikseen jotain 10.000 samplee ja slideria liikuttamalla voi sitten vaikuttaa todelliseen ulosmenevän latenssiin. =) Rokk...