ORION - Paradise Lost (melodic trance, progressive)

18 posts, 1 page, 2,327 views

Avatar
#1 • • Edited -orion- Guest
ORION - Paradise Lost
melodic trance, progressive

87min / 120mb
192kbps / 44kHz

Hae täältä:
http://orion.reaktio.net/orion/orionparadise.mp3

01. Way Out West - Melt
02. Tekara - Breathe In You
03. BT - Great Escape (Sheep remix)
04. Benz & MD - Dead Calm
05. Sheep - Untitled
06. Flash - The Day After (Remix)
07. Way Out West - Ajare (Brothers In Rhythm remix)
08. Junkie XL - Siyncho
09. Lingua Franca - The Calling
10. Realistic - Infernal Machine
11. Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell remix)
12. Christian West - Eterna
13. Unknown - Untitled

Muita miksauksia, biografia, keikat jne
http://www.iki.fi/juska
Avatar
#2 • • thomas Guest
alun breiksut ei lämmittäneet (paitsi tekara).
sitten mentiinkin mukavaan vanhempaan
saundiin ja välillä jotain sopivia raitoja myös
viimeajoilta. viimeinen biisi ei oikein sopinut
kokonaisuuteen. vaihdoissa ei valittamista
ja selektio toimii kuten sulla yleensäkin.

9 / 10
Avatar
#3 • • Mikko Guest
lyhyestä virsi kaunis. erinomainen miksaus :) ja jos olisit
jättänyt orkidean beautifulin viimeseks biisiks niin tää ois
ollu jo melkein täydellinen. nyt noi sitä seuraavat biisit
rikkoo vähän tota kauniin melankolista kokonaisuutta jota
tuohon saakka mainiosti rakensit..

mutta toimii siis kivasti näinkin, vielä kun olis tracklist ;)
Avatar
#4 • • Sampsa Guest
H-vetin hyvä miksaus. Suosittelen! :hearts:
Avatar
#5 • • Kosmonaut Guest
Hieno miksaus! Ei yhtään huonoa biisiä, hienoja vaihtoja, hieno progressio..voisi sanoa että lähes täydellinen setti :) Alun fiilistelyt iski eniten, nuo Sheepin kaksi tuotosta ovat kyllä aivan käsittämättömän hyviä. Oli kiva kuulla The Day After taas pitkästä aikaa, ja nuo Way Out Westitkin ovat edelleen aivan loistavia. Tuliko Eterna jostain cdltä?Äänenlaatu ei ollut kovinkaan hyvä..vimppa biisi ei juuri tämän setin kannalta sopinut tuohon, mutta imo muuten hyvä lopetusbiisi. Kiva että pistit tracklistin, sain vihdoin mielenrauhan kun en millään muistanut Infernal Machinen nimeä :D Mitä oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa että oot kehittyny aivan mielettömästi, voisimpa väittää melkein että oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisessä oli hyviä biisejä mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchillä ;) Ei uskois että soitit vielä jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?

ps. Lisätään nyt vielä että oli paras miksaus mitä oon vähän aikaan kuullu. 10/10
Avatar
#6 • • -orion- Guest

Tuliko Eterna jostain cdltä? Äänenlaatu ei ollut kovinkaan hyvä..



Fluid-recordsin vinyyli, mutta pahuksen vanha ja paljon soitettu. En mä mp3:siin kehtaisi kajota ja vielä pistää sen jälkeen miksausta jakoon.

Mitä oon noita sun aikasempia proge/trancemiksauksia kuunnellut, niin vois sanoa että oot kehittyny aivan mielettömästi, voisimpa väittää melkein että oot yks Suomen parhaista trancejukista :) Esim. No:Status sinisessä oli hyviä biisejä mutta aivan tolkuton bpm, muistaakseni kuuntelin sen -4 pitchillä ;) Ei uskois että soitit vielä jokunen aika polkkaa, vai muistanko oikein?



No:Status Sininen on yli kaksi vuotta vanha - onneks siinä ajassa kehittymistä onkin tapahtunut ;) Muistat oikein joo, vielä kolmisen vuotta sitten soitin vähän vauhdikkaampaa musaa ja vieläkin kyllä ostan ihan säännöllisesti teknoa ja muuta vähän potkivampaa, vaikken hard danceen enää kajoakaan.

ps. Lisätään nyt vielä että oli paras miksaus mitä oon vähän aikaan kuullu. 10/10



Kiitos paljon :) Ja kiitos muutenkin pitkästä palautteesta.
Avatar
#7 • • Edited JussiS Guest
Hemmetin tyylikäs setti. Alun breiksut oli ihan kivoja, tosin tohon soundiin alkaa tosiaan puutumaan jo nykyään aika huolella. Puolivälin progempi paditrance toimii kyl vallan kivasti, ja tollasta kuulee ihan turhan harvoin bileissä. Sinänsä kyllä vanhojen biisien soittelusta voi olla montaa mieltä, mut näitä nyt ei mitään kuitenkaan ollu loppuun soitettu. Loppua kohden olisin toivonu viel hiukan enemmän kehittymistä, tosin lopetus on kans hiukka outo... sopis varmaan paremmin jos tos Christian Westissä olis paremmat soundit (potikat hyötykäyttöön)...

Miksaukset menee vallan mallikkaasti, muutama hiukkasen oudompi tapaus mahtui joukkoon, mut ei mitään harmittavaa.

Mut vallan kivaa kuuntelumusaa, polttoon ja autoon :)
Avatar
#8 • • Kosmonaut Guest

Loppua kohden olisin toivonu viel hiukan enemmän kehittymistä, tosin lopetus Eterna's Flightiin on kyl :hearts:

Vinkkinä muuten tohon Sunday Clubin soittoon sellanen, et ei se vika oo välttämättä vinyylissä, koska kaikki SC:n tuotannot tolta ajalta kuulostaa samalta puurolta. Ongelmaa ratkasee ainakin se, et soittaa ne keski- ja ylä-äänipotikka "kello kolmessa". :)



Se oli Christian West - Eterna :)
Avatar
#9 • • JussiS Guest

Se oli Christian West - Eterna :)


prkl, huomasin itekin mut en ehtiny editoida viel ;)
Avatar
#10 • • -orion- Guest

Sinänsä kyllä vanhojen biisien soittelusta voi olla montaa mieltä, mut näitä nyt ei mitään kuitenkaan ollu loppuun soitettu.



Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siitä mitä se musiikki oikeasti on.

Mun mielestä mitä tahansa genreä soittavan DJn tärkein tavaramerkki on se, että osaa valita hyllystään hyvät vanhat ja uudet biisit ja sekoittaa niistä toimivan sopan. Sen ei tarvi olla sitä heavenscenttiä ja carteblanchea uusien tuntemattomien kiksujulkaisujen välissä vaan mun mielestä enemmänkin sitä, että tuottaa niitä elämyksiä tyyliin "en mä muistanutkaan, että tää biisi oli NÄIN hyvä".

Siksikin siis kiitosta kaikille kommentoineille, jotka ovat tarttuneet tähän miksaukseen ilman sen tracklistin tarvetta :)

jos tos Christian Westissä olis paremmat soundit (potikat hyötykäyttöön)...



Se on EQutettu.
Avatar
#11 • • Kosmonaut Guest


Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siitä mitä se musiikki oikeasti on.

Mun mielestä mitä tahansa genreä soittavan DJn tärkein tavaramerkki on se, että osaa valita hyllystään hyvät vanhat ja uudet biisit ja sekoittaa niistä toimivan sopan. Sen ei tarvi olla sitä heavenscenttiä ja carteblanchea uusien tuntemattomien kiksujulkaisujen välissä vaan mun mielestä enemmänkin sitä, että tuottaa niitä elämyksiä tyyliin "en mä muistanutkaan, että tää biisi oli NÄIN hyvä".



Juurikin näin :happyroll:
Avatar
#12 • • JussiS Guest

Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siitä mitä se musiikki oikeasti on.

Mun mielestä mitä tahansa genreä soittavan DJn tärkein tavaramerkki on se, että osaa valita hyllystään hyvät vanhat ja uudet biisit ja sekoittaa niistä toimivan sopan. Sen ei tarvi olla sitä heavenscenttiä ja carteblanchea uusien tuntemattomien kiksujulkaisujen välissä vaan mun mielestä enemmänkin sitä, että tuottaa niitä elämyksiä tyyliin "en mä muistanutkaan, että tää biisi oli NÄIN hyvä".


Joo siis itekin kyl mielelläni soittelen vanhoja biisejä joukkoon, keikoilla kyl melkein enemmän kun näil miksauksilla. Mut sinänsä kuitenkin dj:n homma on se, et etsii niit uusiakin hyviä biisejä ja tekee niistä tulevaisuuden klassikoita.

Siitä tyylistä en kyl tykkää, et soitetaan 10 uusinta levyä putkeen kerran kahdessa viikossa, ja julkastaan miksauksella. Joka miksauksessa pitäis olla se sielu, ja omanlainen taiteellisuutensa, joka erottaa sen muista sadoista miksauksista. Eipä sillä, sulla tuntuu kyl olevan toi homma hanskassa näis miksauksissa huomattavasti paremmin kun mulla, poikkeuksetta nää uudet trancemiksaukset on ollu vallan miellyttävää kuunneltavaa :)
Avatar
#13 • • genki Guest


Mun mielestä mitä tahansa genreä soittavan DJn tärkein tavaramerkki on se, että osaa valita hyllystään hyvät vanhat ja uudet biisit ja sekoittaa niistä toimivan sopan. Sen ei tarvi olla sitä heavenscenttiä ja carteblanchea uusien tuntemattomien kiksujulkaisujen välissä vaan mun mielestä enemmänkin sitä, että tuottaa niitä elämyksiä tyyliin "en mä muistanutkaan, että tää biisi oli NÄIN hyvä".



olipas aika hyvin sanottu.
Avatar
#14 • • timoteus Guest
Kuunneltu on ja hymyssä suin :)

Kuten edellä on mainittu niin setti on kokonaisuutena vallan mainio ja kun biisitkin iskee nii :excellent: ...no ehkä lopussa oli muutama sellanen ei ihan omaan makuun osuva trance-biisi mutta se oli setin kehittymisestä arvattavissakin...

Ja jo suht useita kertoja kuullun Beautiful:n breakdown on kyllä niin loistava...Orkidea+Mitchell > toimii! Biisin paikkakin oli mulle ihan ok...vikana biisinä se olis ollu ehkä liian kliseinen eikä oikein muutenkaan siihen olisi sopinut.

Kiits ja kuunnellaan varmaan uudestaankin :cool:
Avatar
#15 • • addx Guest


Mun mielestä näissä promomiksauksissa on menty liian paljon just siihen, että täytyy änkeä miksaus täyteen alle kuukauden ikäisiä biisejä (mieluiten ne kaikki, mitä on viimeksi ostanut) ja kysymys on enemmän siitä, miltä tracklist näyttää kuin siitä mitä se musiikki oikeasti on.



Tuo kuvaus sopii muutamaan djhin kuin nyrkki silmään :)

Itse miksauksesta sen verran, että kivasti rakentuu ja alun breiksut toimii kotikuuntelussa.
Avatar
#16 • • Hasse G Guest
Joo, todella hyvin maistui. Tulipahan samalla kuultua toi Beautiful/Mitchellin remiksi, joka oli kyllä todella hyvä. Se tosiaan pikkasen häiritsi, että sen eternan ylä-äänet kuului tosi huonosti, mutta ei kai se sun vika oo että levy on vanha ja biisi hyvä :)

Props!
Avatar
#17 • • Oules Guest
Tullut jo muutamaan kertaan kuunneltua miksaus. Jälleen laadukas sekoitus breiksua, melodista progea ja trancea.

Erityisesti miksauksesta jäi mieleen Sheepin laadukkaat tuotokset. Tuo BT:n Great Escapen remix haastaa kyllä ihan tosissaan Attention Defictin vastaavan. Tässä paljon rauhallisempi tunnelma ja vokaalit pääsevät paremmin esille. Miksauksen vanhemmista biiseistä eniten miellytti WOW:n Ajaren, omasta mielestä hyvin ajan mukana säilynyt, Brothers In Rhythm rmx. Ainoat miksauksen "heikohkot" biisit ovat tuo Junkie Xl:n mitäänsanomaton Siyncho ja Tekara - Breathe In You, vaikkakin tuossa biisissä on alussa ihan veikeitä FSOL-Papua New Guineamaisia elementtejä. Loput biisit aina Meltista Eternaan kelpo tuotoksia, osa suosikkeja jo pidemmän aikaa.

Tekniikassa ei luonnollisesti mitään valittamista. Vaihdot erittäin pehmeitä, vaikkakin joissain kohdin olisi toivonut miksauksen "genreteemaan" kuuluvasti vähän pidempiä vaihtoja, etenkin tuolla alkupuoliskolla, mutta tämä vain pikkuseikka sinänsä.
Avatar
#18 • • -orion- Guest
Kiitos kommenteista.
Hyvä että tällaisellakin trancella on vielä ystäviä :)

Lisäsin tracklistin ensimmäiseen postaukseen.