Information Technology - Flash Interior

33 posts, 2 pages, 4,891 views

Avatar
#1 • • Edited mark hamilton Guest
Tässä on työni jonka tein kaikesta mahdollisesta tekemästäni grafiikasta jota olen tehnyt vuodesta 2000. Ne mitä tähän sai käytettyä vaikka olisi voinut käytää enemmän ja tehdä yksityiskohtaisemman.

Siinä on yksi osa joka on scannattu marathon DJ passista jossa olin soittamassa new talent puolella ilman palkiota.

Ensimmäinen keikka oli 1997 jolloin tietysti epäonnistuin mutta positiivisesti ajatellen olen nähnyt monen vuoden työn, että ylipäätänsä pääsin tuolloin Street Partyn jatkoille soittaan. Mutta jos sitä ei olisi ollut ehkä ei koskaan olisi ollut marathon keikkaa.

http://www.i3designfreelance.com/it/

Aloitin Commodore 64 vaikka nuorempana oli tietysti Spectra Video tietokone jolla tuli pelaitua pelejä.
Avatar
#2 • • Tapsa Guest
Juu totta.
Jos ei ois niin mun miälestä se ois ei ois vai oisko HÄ ?
MITÄ VITTUU MIES?
TÄH ?
Avatar
#3 • • mark hamilton Guest
Ei mitään ihmeellistä..

Ei sitä artistiksi tulla hetkessä

Olen huomannut, että jossain vaihees taitojen nousemisen nopeus kasvaa räjähdysmäiseti ja saavuttaa jonkun tietyn tason ja sitten voi mennä taas vähän aika kun uusi räjähdys piste tulee..

Ei sitä koskaan tiedä..
Avatar
#4 • • mark hamilton Guest
Ei ole helppoa yksiselitteisesti selitää miksi J.R.R Tolkien oli mitä oli ja miksi sen työllä saadaan vieläkin tehtyä miljoonia. Miksi Elvis on rokin kunnigas. Jne.. Miksi Eliot Ness on sitä mitä on..

Miksi minä olen vasta tässä vaiheessa.. jne..
Avatar
#5 • • mark hamilton Guest

Juu totta.
Jos ei ois niin mun miälestä se ois ei ois vai oisko HÄ ?
MITÄ VITTUU MIES?
TÄH ?



Tämä kuullostaa siltä kun Elisasta ja Wlanista soitetaan pokerilla kuuluisa slogan: "Et vain osaa"
Avatar
#6 • • Edited mark hamilton Guest
--
Avatar
#7 • • Tapsa Guest
Tahdon sanoo sulle vaan että 10+
ja jeppis onnenlantti !
:(
Avatar
#8 • • mark hamilton Guest

Tahdon sanoo sulle vaan että 10+
ja jeppis onnenlantti !
:(



Kiitos kiitos..

nyt täytyy lähtee relaan bileisiin,
Avatar
#9 • • Tapsa Guest

nyt täytyy lähtee relaan bileisiin,


Okei hej, okej hej !
Pärjäile hej !
Ja relaa, hej !
Hej !
:silence:
Avatar
#10 • • akir0 Guest
Missä tossa oli se paljon mainostettu interface?
Ante

Posts: 16

#11 • • Ante

Ohjelmisto luettelo (koulusta):
...



Onko sulla portfoliota netissä?
Avatar
#12 • • Edited mark hamilton Guest

Ohjelmisto luettelo (koulusta):
...



Onko sulla portfoliota netissä?



on.. mutta postin sen linkin nyt tästä,

laitan myhemmin vaikka privana uudestaan..
Avatar
#13 • • mark hamilton Guest

Missä tossa oli se paljon mainostettu interface?



Se on näkymätön ;)

Eräässä portsolio palvelussa on valikossa:

# Animations
# Games
# Humor
# Interactive
# Interfaces <-- postaa koko saitti..?????
# Intros
# Movies
# Utilities

Olisi kiva jos siellä olisi sivuston osille kuuluva kohta. Interface tuli niikö tosta kun en osannut päättää mihin tämä olisi siellä juttu pitänyt postata. Ei se ainkaan kokonaiselta sarjikselta näytä eikä elokuvalta tai introlta, kun siinä ei ole lopussa uudelleen ohjausta tai linkkiä eteenpäin.
Avatar
#15 • • Edited vartio Guest
tämä on hyvin hämmentävä thread. en ymmärrä?
Avatar
#16 • • mark hamilton Guest

tämä on hyvin hämmentävä thread. en ymmärrä?



voi olla.. mutta ei siitä kannata niin välittää..

en vitsi nyt enää postata tänne mitään ainakaan vähään aikaan.

Yritätkö sanoa, että putoat kärryiltä? tms.
Avatar
#17 • • tumpsi Guest



Yritätkö sanoa, että putoat kärryiltä? tms.


Yritätkö sanoa, että putoat kärryiltä? tms.
Yritätkö sanoa, että putosit kärryiltä? tms
Avatar
#18 • • mark hamilton Guest



Yritätkö sanoa, että putoat kärryiltä? tms.


Yritätkö sanoa, että putoat kärryiltä? tms.
Yritätkö sanoa, että putosit kärryiltä? tms



hmm.. :confused:

joskus minua on ihmetytänyt se miksi jotkut ihimiset suutuu silmittömästä jos niille selitää asioita liian tarkasti ja jotkut taas ei tykkää jos asiat kerrotaan liian yksityiskohtaisesti. Nyt olen sitä mieltä, että kyse on väränlaisesta kommunikoinnista ja siitä, että nuoret ei ymmärrä, että ei kannata sanoo päin näköö suutumeella sävyllä ja haukkua toista tyhmäksi, koska omassa kommunikoinnissa ja toiseen keskustelijaan suhtautumisessa on myös omat vikansa, jota tietysti ei kehdata myöntää.
Kyse ei ehkä ole siitä, että kumpikaan pitäisi toisiaan tyhmänä.

Joskus joku kauppias suuttui kun kerroin liian yksityiskohtaisesti sen kuika paljon esimekkiksi Ortfon Concorde maksaa ja huusi päin näköö, että kyllä mä ton tiedän. Asiasta tietämätömät ihimiset taas hämmentyy jos puhutaan nopeasti lyhyin ilmaisuin asiasta josta molemmat tietää ihan tarpeeksi. Mutta entäs jos kauppias kysyy tiedätkö edes mistä puhut kun puhun sille niin kuin hän haluaa.

Se että puhun miten puhuun ei tarkoita sitä, että pitäisin muita tyhminä. Mielestäni pitää olla HR Managerin (Henkilöstöpäällikkö) tms. tutkinto ja kunnollin alan työkokemus, että osaa kommunikoida monenlaisten ihmisten kanssa siten, että ne ei loukkaanu tai hämmenny tms.
Tai ainkin jonkin näköistä koulutusta, koska mielestäni synnynäiset kommunikointi lahjat ei vältämättä riitä keikkeen.
Avatar
#19 • • tumpsi Guest
"ok"
Avatar
#20 • • mark hamilton Guest

"ok"



Menee huumorin puolelle koko homma..

Mutta oli miten oli,

En ainakaan itse halua tai jaksa pingottaa..

Koska nyt ei ole kysy virallisesta tilanteesta, kuitenkaan..

Platinum on kyllä pitkälti virallinen paikka, mutta ei se saisi olle liian virallinen käytäjä puolella..

Tosin täällä kyllä pitäisi esitellä vain kokonaisuuksia, eli kokonaisia portfolioita, eikä sitä mukaa kun portfolioon tulee lisää kamaa.