NFS Underground 2

14 posts, 1 page, 2,371 views

#1 • • Instant Guest
Vierestä seurattuna vaikuttaa erinomaiselta jatkikselta.
Graffat jakanevat mielipiteitä, mut mulle kyllä kelpaa näyttävämpi ympäristö kuin "liiallinen" vauhdintunne ja/tai liian rajattu kilparata.

Tarinasta ei kykene avautumaan tahi online-tilasta mutta kuka haluaa arcade-ajelu-peliin saippua-ooperaa..? Ja onlinessa ei näkynyt viel liikaa euro-pelaajia joten pelaillaan story-mode ensin ja sit näyttävällä K'rva-Nopsa CoRollAlla(tm) opettaan ruattinpojjille kunnon ajolinjat.. (rally drivers do it sideways) :P

Testattu PC, X-Box
4/5 ****

ps. joku vois avata topicit Colinille, RBR, sekä ehkäpä jollekin GT4:lle
pps. vai pidetäänkö Platta plurrina ja nörtit pysykööt Tilttailemassa?

instant idiot
...just add alcohol ;)
#3 • • Quu Guest
Meinasin juurikin eilen avata tästä pelistä threadin. Onneksi ei tarvinnut itse vaivautua ;)

Nyt on Nissan 240SX, kakkostason performanceosilla, hydrauliikoilla ja hiilikuiduilla. Tehoa on joku 210Kw. Kyllä kelpaa. Tallissa on vielä Hummeri H2 sekä Nissan Sentra (oli pakko ottaa kun itselläni on pihalla tuollainen).

Vähän oon koukussa.

Ainiin, yksi asia tuossa pelissä ärsyttää suuresti: Jotta siitä autosta tulisi tarpeeksi hienon näköinen (tyylipisteet) siitä pitää tehdä niin saatanan ruma!

Mä en halua mitään tarroja taikka yli-isoja puskureita mun autoihin. Mä en asu missään keravalla. Saatana!!
#4 • • akir0 Guest

Ainiin, yksi asia tuossa pelissä ärsyttää suuresti: Jotta siitä autosta tulisi tarpeeksi hienon näköinen (tyylipisteet) siitä pitää tehdä niin saatanan ruma!

Mä en halua mitään tarroja taikka yli-isoja puskureita mun autoihin. Mä en asu missään keravalla. Saatana!!

Sama vitutti suunnattomasti jo ykkösosassa. Noista tulee vaan yksinkertaisesti niin helvetin rumia etenki noiden tarrojen takia.
#5 • • Ezzy Guest

Sama vitutti suunnattomasti jo ykkösosassa. Noista tulee vaan yksinkertaisesti niin helvetin rumia etenki noiden tarrojen takia.

Pelasin just NFSU 1:stä ja mulla oli Mazda MX-5 ja kaikkee paskaa siinä :hah:

Ekassa oli ainakin itsensätoistavuus ihan saamarinmoinen ongelma. Mikä helvetin järki on vetää samalta näyttäviä katuja kokoajan uusiks, hakkasin joku 5-6h putkeen ja en kyllä saanut mitään irti. Olihan se nätti ja mukava ajotuntuma ja vauhtikin tuntui (ja se tärinä ja blur á la 2fast2furious, oli hauska. tuli hyvin ilmi drag:ssa), mutta se virittely oli niin pilipalia, että huh. ja autovalikoima oli säälittävä. Kaksinpelissäkin oli samat paskat autot...

Pitää kakkosta testailla, kun saa oman Xboxin.
#6 • • Hempp@ Guest
Pakkohan se peli oli aloittaa Toyota Corollalla :D
#7 • • Juki54 Guest

:king:
#8 • • akir0 Guest

Ainaki oikean auton oot valinnu :) Eniten kyl ykkösessä vituttaa toi suunnaton kuminauha-efekti, jonka takia pitkät kisat on suunnattoman rasittavia.
#9 • • Ezzy Guest

Ainaki oikean auton oot valinnu :) Eniten kyl ykkösessä vituttaa toi suunnaton kuminauha-efekti, jonka takia pitkät kisat on suunnattoman rasittavia.

ja en tajua miten yhdessä vaiheessa(kisa 12/111 tjsp.) vaikeustaso nousi ihan sairaaksi, ehkä en vaan ollut skarppi 6h session jälkeen :) Turpaan tuli jatkuvasti easy vaikeustasollakin.
#10 • • Quu Guest

Ainakin kakkosessa tuota arcademaisuutta on karsittu.
#11 • • MelodicMan Guest
tallista löytyy:

Mazda Rx-7 :hearts:
Toyota Supra
Nissan Skyline
Pontiac GTO
ja TIETTY:

Nigga Pimp Caddy Escalade :D :laugh:
#12 • • jorkki Guest

Heh, kyllä vain :D

Pitänee riveta itekin pelaileen tätä, kunhan ensin kyllästyy FlatOut:iin. Ainakin Underground ykkönen oli loistava peli (pleikkarille) :roll:
#13 • • Hempp@ Guest
Joo, minulla on yhä autona punainen Corolla jossa on keltaiset liekit kyljessä. On se niin :cool:

Muuten näin tänään ekan kerran NFSU2:n mainoksen telkusta tuossa Simpsonien välissä ja en voi sanoa muuta kuin jumaliste miten ärsyttävä se mainos on. Se jätkä joka koittaa räpätä,siis...ARGH!

Jou, draivaa kovaa roiskuu soraa jea viplääs... paina gäässii ziigaa äässii viplääs... kruisaa striittii lysnaa biittii viplääss...
#14 • • Ezzy Guest

Muuten näin tänään ekan kerran NFSU2:n mainoksen telkusta tuossa Simpsonien välissä ja en voi sanoa muuta kuin jumaliste miten ärsyttävä se mainos on. Se jätkä joka koittaa räpätä,siis...ARGH!

Jou, draivaa kovaa roiskuu soraa jea viplääs... paina gäässii ziigaa äässii viplääs... kruisaa striittii lysnaa biittii viplääss...

aika läppä toi mainos kyl ;)