scape - capital G (tisko)

7 posts, 1 page, 1,093 views

Avatar
#1 • • scape Guest
Vaihteeks vähä reippaammalla poljennolla mennään, pyllyt keikkumaan siis! Olis kiva kuulla miten toimii soundillisesti & rakenteellisesti & jne, sillä tämä on vielä hieman vaiheessa.

mutta asiaan, eli:

http://www.edu.stadia.fi/~0300535/stuff/capitalg.mp3
Caro²

Posts: 5,301

#2 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Vaihteeks vähä reippaammalla poljennolla mennään, pyllyt keikkumaan siis! Olis kiva kuulla miten toimii soundillisesti & rakenteellisesti & jne


Hyvältä kuulostaa..

Tässä on nyt mukana sitä jotain, mitä itse olen viimeaikaisilta tuotoksiltasi kaivannut. Tähän on saatu enemmän gruuvia mukaan kuin aiempiin. Monimuotosempi, elävämpi, ja itseasiassa, tämän olin laittanu soimaan, unohdin että tulee koneelta.. jonku ajan kuluttua katselin että mistäs helvetistä noi hyvä biisi tulee.. katoin levylautasta "oonko menny ostaan näin hyvän rallin... en perkele.. mistäs..".. "onkoha tää jossain miksauksessa.. eiip".. mutta koneelta tulee..

sitte muistinkin :)

Positiivinen elämys siis :)
Avatar
#3 • • rewind Guest
Kyllä pisti jamittamaan, homma toimii kuin häkä. :roll: Erityisesti loppupuolen kikkailu on erittäin herkullista.

Tähän biisiin vois melkein rakastua. :hearts:
Avatar
#4 • • Pomo Guest
Kuuntelisin mielelläni, mutta tuo linkki ei toiminut.
Avatar
#5 • • Daniel Braun Guest
Hiukan techimmän tuotantovaiheen jälkeen oot taas saanut aikaan hiton groovaavan pepunkeikutus housen :hearts:
Jotenkin sä vaan osaat tehdä näitä biisejä jotka kolahtavat mun makuun hiton hyvin.
Loistavaa takamuksen keikuttelu meininkiähän tää on.
Kunpa vaan näitä sais 12" tai sit mun pitää vaan hankkia cd-soitin... :D

Täyden kympin kipale jälleen kerran...
Avatar
#6 • • Zeraf Guest
Aika sähisevää ja suhisevaa kamaa...soundien erottuvuus toisistaan kärsii tuon takia ja menee vähän sähinäpuuroks. Kenties reverbiä vähän liikaa(?) Muuten biisi kyl rullaa ja nytkyy kivasti mukavien kikkojen kera, mut sisältöön jää toivomisen varaa. Toki tolla basslinellä peban saa sheikkaamaan jo varsin suurieleisesti...
Avatar
#7 • • scape Guest
Soundi biisissä on mitä on, rukkaamisen varaa löytyy. Lähinnä ton vokooderin väärinkäytön vuoksi alapääosasto meinaa särkeä, asia pitää korjata. Eipä tässä biisissä mitään säveltaiteen multihuipennusta ole haettukaan, lähinnä sitä sheikkausta :)

Linkin toimivuus paranee lähipäivinä kunhan Stadia saa palvelintensa päivitykset valmiiksi!

edit: Niin tosiaan alunperin olin tekemässä tähän ralliin sellasta sointujutskaa mut kallistuin kuitenkin kikkailun puolelle. Ehkä pitäis tehdä vielä erilainenkin versio ja laittaa jakoon ..