CJ Daft - Take My Hand [electronic pop?]

7 posts, 1 page, 1,193 views

Avatar
#1 • • CJDaft Guest
Tässä työn alla oleva biisi "Take my hand".

Laulut on vielä previkkaversiota, sanoja on jo lisää, kunhan sais sen kunnon mikin alle laulua varten...Miksaus menee totta totta vielä parempaan suuntaan kans, haluaisin vaan ennakkotunnelmia tästä viisusta Plattarinkin suunnalta :)


http://cjdaft.rasteri.net/CJDaft_-_Take_My_Hand_v9.mp3

CJDaft
Avatar
#2 • • CJDaft Guest
Eikö yhtään kommenttia? Iha tosi? :sad:

CJDaft
Avatar
#3 • • Roz Guest
Mun mielestä aika hyvää kamaa. Jostain syystä tuli New Orderin Blue Monday mieleen tästä.

Soundillisesti ei hirveästi mikään korvaan särähtänyt. Joku vähän kätsimpi koukku ehkä voisi olla, tuo biisin loppuosa käy ehkä vähän tylsäksi junnaukseksi tällaisenaan. Ehkä riittäisi jos se transearpeggio olisi jotenkin paremmin esillä tms. Tai sitten se vaimea ulina. Jompikumpi?

Kyl tästä hyvä vielä tulee :)
Avatar
#4 • • tenkai Guest
pitääpä kuunnella, tuottajanimi kyllä aiheutti pientä suupielien ylösnousemista, kohta selviää onko musiikkikin CJ Stonen ja Daft punkin sekoitusta :)

ihan kivaltahan tämä kuulostaa, ei miksaus pissikkään pahemmin. bassolinja jollain asteella alkoi vähän häiritsemään, ihan hyvin toimii rakennekkin ja vaikka en muuten tälläisestä musiikista perusta niin ihan hyvältähän tämä kuulosti, ehkä hiukan jää ajoittain ohueksi biisi, perkussioilta olis voinu toivoo ehkä vähän monipuolisempaa tatsia.

tuli myös vähän sellainen fiilis josko noita padeja olis voinu tuoda hiukan enemmän esiin. liidit toimii ihan hyvin eikä niissä nyt sinällään ole mitään valittamista, melodiakaava vaan on hiukan tylsä mutta biisiä kantaa aika pitkälle noi vokaalit. keep it up!
Avatar
#5 • • SamRiot Guest
"Jostain syystä tuli New Orderin Blue Monday mieleen tästä."

Jep ja snadisti Duran Durania seassa.
Itse olisin toivonut enemmän munaa tai jotain lisäsävyä tuohon synaan joka alkaa about 1.53 kohdalla. Vokaalit kyllä toimii aivan loistavasti.
New Order-"diggarina" ei niistä kait muuta mieltä voi ollakkaan.
Avatar
#6 • • CJDaft Guest

Mun mielestä aika hyvää kamaa. Jostain syystä tuli New Orderin Blue Monday mieleen tästä.

Soundillisesti ei hirveästi mikään korvaan särähtänyt. Joku vähän kätsimpi koukku ehkä voisi olla, tuo biisin loppuosa käy ehkä vähän tylsäksi junnaukseksi tällaisenaan. Ehkä riittäisi jos se transearpeggio olisi jotenkin paremmin esillä tms. Tai sitten se vaimea ulina. Jompikumpi?



Täytyy kyllä kiittää ja kumartaa vertauksesta New Orderiin, sai kyllä erittäin hyvälle mielelle :) Koukkuja ajattelin viritellä tuohon lauluosastolle, kunhan sen saa väännettyä kasaan: tällä hetkellä sen verran kipeenä ettei irtoa. Pohjahan tuossa biisissä on jo oikeestaan liian täynnä. Pituus tulee lyhenemään, voisi sanoa että tässä kyseessä on "original version", tiivistystä tiivistystä sanoi mehumies tehtaalla...
Avatar
#7 • • CJDaft Guest


Jep ja snadisti Duran Durania seassa.
Itse olisin toivonut enemmän munaa tai jotain lisäsävyä tuohon synaan joka alkaa about 1.53 kohdalla. Vokaalit kyllä toimii aivan loistavasti.
New Order-"diggarina" ei niistä kait muuta mieltä voi ollakkaan.



:D :D
Mitähän tähän nyt sanois...äijät kehuu mut ihan piloille. No, kerrankin kun saa hyvää palautetta niin pitää ottaa ilo irti :excellent:

Miksaus pitää purkaa takas osiin ja suhtautua vähän kriittisemmin soundivalintoihin. Joudun sen tekemään joka tapauksessa, koska miksauksessa esim. basso/bd kompressio ja mix kusee niin hemmetin pahasti. Samoin kuin itse bd pitää samplata yhdeksi sampleksi kun se elää ihan liikaa. Noh, muutoksia on siis odotettavissa. Lopulliseen muotoon tuo pääsee varmasti tässä joskus joulun jälkeen, sanat on jo kirjoitettu uusiksi ja pääkin alkaa olla selvillä mitä tuolle pitäis tehdä :D

CJDaft