ai että kuinka voinkaan allekirjoittaa kaiken mitä taedium sanoi, harvinainen tilanne!! :) :) :) :)
46 posts, 3 pages, 7,076 views
Aivan. Melkeen paalleajaminen kannattaa kostaa aina. Yks kaveri kans eilen pubissa melkeen kaato kaljaa mun paalle, ni ma pieksin sen sairaalakuntoon.
Tietaaks muuten kukaan sellasta juttuu, et jos suututtaa, ottaa pari kertaa kunnolla ilmaa keuhkoihinsa, ihan rauhallisesti, miettii hetken, etta mita tapahtui, ja mita mina haluan talla tilanteella saavuttaa. Vai oonko ma ainoo?
En ollut. Mutta mikali et valehdellut teoissasi, niin sinun reaktio tapahtuneeseen oli ainakin osasyyllisena siihen, etta tilanne meni niinkin pitkalle, etta sita pitaa jalkikateen selvitella. Vai oliko se nyt fiksusti tehty?Edelleen muistutan siitä että ette olleet paikalla näkemässä tilannetta.
Lahelta-piti -tilanteita on tullut ja tulee jatkuvasti. Paniikki vain pahentaa tilanteita. En sitten tieda siita Zenbhuddismista, mutta fyysisen vakivallan uhat ja muut olen aina pyrkinyt valttamaan mahdollisimman pienilla vaurioilla. Siksi viimeisin tappeluni vuosia sitten oli yksi lyonti ja pakoon. (Ei muuten paassy.) Toisiksi viimeisin tais olla 13-vuotiaana. (Enka itse lyonyt kertaakaan. Onko se silloin tappelu?)Se ei tosiaankaan kaukaa kiertänyt. Ihmettelen ettei sivupeili jäänyt allekirjoittaneeseen kiinni.
Tamapa olikin juuri se minun pointti. Samalla mitalla vastaaminen johtaa aina huonompaan tilanteeseen myos itsensa, kuin ilman samaa mittaa. Paitsi sadisteille ja kostonhaluisille, jotka saavat itse tyydytysta toisenkin tappioista.Asian olisi voinut hoitaa hienotunteisemminkin, mutta päätin vastata samalla kielellä.
(saivarrellen) Se joka leikin alottaa...Jätetään nyt tämä threadi jo rauhaan, jookos?