Ohi voi ajaa monella tavalla, joista tämä tuskin on paras:
Aivan.
Melkeen paalleajaminen kannattaa kostaa aina. Yks kaveri kans eilen pubissa
melkeen kaato kaljaa mun paalle, ni ma pieksin sen sairaalakuntoon.
Tietaaks muuten kukaan sellasta juttuu, et jos suututtaa, ottaa pari kertaa kunnolla ilmaa keuhkoihinsa, ihan rauhallisesti, miettii hetken, etta mita tapahtui, ja mita mina haluan talla tilanteella saavuttaa. Vai oonko ma ainoo? Hatikointi ja sellanen paniikinomanen riuhtominen just tollasissa tilanteissa huvittaa mua. Sivistyneita ihmisia? Ei. Hieman simpanssia korkeammalla.
Melkeen tilanteet on muutenkin hauskoja. Jos ajaa autolla ja
melkeen ajaa ojaan tai kolarin tms. niin todella moni ajaa seuraavat kaks tuntii noin 15kmh. Jos pelottaa ajaa, niin parkkeeraa se auto ja kavele. Aika on aika hassu, kun se kulkee eteenpain koko ajan. Se
melkeen-tilanne odota sinua enaa edessapain ja ajotyylin muuttaminen ylivarovaiseksi vain haittaa. Normaalisti, hieman hillitymmin ajaminen on sellainen keino, mika minulla on aina tehonnut. Tottakai sita pitaa pikkusen kattoo tarkemmin miten ajaa, mutta ei nyt mitenkaan paniikinomaisesti ajaa megavarovasti. Tulee pian ihan oikeesti se kolari.
Molemmat osapuolet ton kuvauksen perusteella teki typerasti. Piste. Siina kohdassa kun sinua kohtaan rikotaan, olet niskan paalla jos tulee jalkiselvittelyita. Jos alennut koiran tasolle ja sinua purrutta purraan takaisin, et voi valittaa, jos saat lisaa puremia.
Ei. Tama ei ole trolli, vaan mielipiteeni.
Rauhallisuutta.