Trip-hop - Moosefrog: Sixshooter

6 posts, 1 page, 1,066 views

Avatar
#1 • • Moosefrog Guest
Moi!

Tällainen syntyi sitten loppujen lopuksi, keskivahvojen kipujen saattelemana. Tyyliltään ehkä nyt trip-hoppia, kun on sekoitus vähän sitä sun tätä. Tsekatkaa ja heittäkää kommenttia.

http://moosefrog.pp.fi/music/moosefrog-sixshooter.mp3
(256kbit, 5:01)
Avatar
#2 • • master bator Guest
Soundaa ihan sikahyvältä. Laulut ei ollu oikein mun makuun ja komppi jäi mun mielestä hiukan lässyksi. Ihan älyttömän hyvät soundit kuitenkin ja basso on erikiva.
Avatar
#3 • • 8PUS Guest
joop melko hyvin tää kyl tippuu. jotku pannikikkailut tässä vähän häiritsi (perkussiotko ne vai mikäs helvetti). mutta tosi hyvät soundit eikä biisissäkään mitään vikaa ole. laulaja myös ok.
Avatar
#4 • • pixel juice Guest
oikein makoisaa Ninja Tune-fiilistelyä, vokaaleihin tosin olisi ehkä paremmin istunut epätoivoinen naisimmeinen, mut ihan hyvä näinkin...
Avatar
#5 • • Zeraf Guest
Soundit on tosiaan saatu kuulostamaan hyviltä...paitsi basari ei mun mielestä ole ihan kohdillaan, jotenkin pintakova, tuhnunen ja tönkkö. Kiva biisi, kiva tunnelma, mut laulu kuulostaa ns. itse lauletulta. Snare pannattu aika rankasti vasemmalle...
Avatar
#6 • • Moosefrog Guest
Kiitoksia kommenteista :excellent:
Laulut on todellakin itse laulettu, kaikki muut paitsi 'säkeistön' ja alun rumpuluuppi, sekä 'kertsin' tamburiini & kongat ovat itse soitettuja luuppeja. Kaverit jammaili kitarat, ja itse väsäilin sitten siitä tämän kasaan :) Biisin saundeja on todellakin tullut säädettyä aikas paljon, laskeskelin tässä, että koko biisin väsäämiseen meni n. 1,5 - 2 kuukautta. Laiskuutta tai mitä sitten onkaan :D