nuance - lament // kiksujunkkaa

18 posts, 1 page, 2,284 views

Avatar
#1 • • timppa^ Guest
Tässä tämmöinen. En ole vielä varma onko tämä nyt tässä vai onkohan tähän tulossa jopa jotain naisvoksuja. Nimikin oli varsin hatusta tempaistu.

Rakentavaa kritiikkiä, kiitos.

http://neurofunk.net/~timppa/nuance_-_lament.mp3
Avatar
#2 • • master bator Guest
Enemmän junkkaa ja vähemmän kiksua niin voisin diggailla. Rummut on mun mielestä hyvät, mutta kaikki muu on liian kiksua. Täähän olis ihan täyttä kiksupolkkaa jos junkkakompin tilalla olis yläkiree polkkabasari ja ysihaitsu. Tulee mieleen lähinnä joku bomfunk mc's tällaisesta.
Avatar
#3 • • timppa^ Guest
Heh. John B:n jalanjälkiä tässä vähän tallataankin. Ihan näin juustoista meininkiä kyllä harvemmin tulee tehtyä, tää on vaan tämmönen tapa purkaa paskaa systeemistä. :cool:
Avatar
#4 • • timppa^ Guest
Saatte tikkarin ku kommentoitte. Tarjoon bissen jos joku remixaa tän.
Avatar
#5 • • pie Guest
Masterbator sanoikin jo olennaisen. Soundit kuulostaa ihan hyvältä, mutta sisältö saisi olla enemmän junkkaa ja vähemmän kiksua niin kiinnostaisi enemmän.
Avatar
#6 • • sonni Guest
ei voi muuta kuin yhtyä tuohon kiksun liiallisuuteen. pituuttakin on liikaa.
saundit jees, mutta tunnelma ei miellytä.
Avatar
#7 • • timppa^ Guest
Ehh. Ei millään pahalla, mut jotenkin noi kommentit on vähän samaa kastia
ku menis Metallican keikalle valittaa että "hyi hitto noihan soittaa skittaa".
Eihän tän mitää Bad Companya pitänytkään olla? Otetaas pyyntö uusiks:
Ihmiset, jotka kiksusta (ja junkasta?) pitävät, kommentoikaa.
Avatar
#8 • • jk73 Guest
itse en diggaa kiksusta enkä tämän tyyppisestä d&b:stäkään mutta perverssillä tavalla diggasin kyllä biisistä. kannatan ehdottomasti ideaa laittaa raidalle vielä mukaan joku neiti kiekumaan tyyliin En-Trancen "Set Me Free" tms. Soundien 'muovisuudesta' ja muutenkin mulle tuli tosta mieleen sellanen ysärin-alku pop-breikbiitti- mikä ei ole koskaan huono asia :hah:
Avatar
#9 • • xybo Guest
Näin kokemuspuolelta voinen sano että kiksun ja junkan
risteyttäminen ei oo välttämättä kauheen hyvä idea.
Kiksu posselle kun soitta junkkaa tai jopa reippaampaa
breakbiitiä niin ne jää kaikki suu auki ihmettelee niin
kauan kunnes tulee tasabiitti. Junkkaporukka taas ei pidä
siitä että on melodiaa =) (paitsi sit fuusiojazzjunkassa).

Näin kiksuhemmona haluisin myös kunnon fätin supersoon
huutamaan eikä tommosta ohuttalelusoundia.

Simon V - Looking Back
Concord Dawn - Cloud City
Concord DawnMorning Light

semmosesta soundista.. (vaikka ei kyl ehkä niiin kiksuu ookkaan)

-- xybo
Avatar
#10 • • timppa^ Guest
Pitää varmaan nakata Beta Recordsille demoa kun kukaan ei tykkää
John B:nkään soundista, ehkä se heltyis. :D
Avatar
#11 • • kytkönen Guest
ihan ok saundia -- muttei tuo hirveesti mitään uutta pöytään saundillisesti. toimis kyl varmaan bileis ihan kivasti, varsinkin jos lisäät tonne niitä lfo-filtterinostatuksia, jotka suhisee korvissa. rumpufillejä myös lisää pitäis saaha

keep up the good work!
Avatar
#12 • • DeaconX Guest

Kiksu posselle kun soitta junkkaa tai jopa reippaampaa
breakbiitiä niin ne jää kaikki suu auki ihmettelee niin
kauan kunnes tulee tasabiitti. Junkkaporukka taas ei pidä
siitä että on melodiaa =)



Bullshit
Avatar
#13 • • Lunatica Guest

Pitää varmaan nakata Beta Recordsille demoa kun kukaan ei tykkää
John B:nkään soundista, ehkä se heltyis. :D




John B:hän tekee vallan hienoa työtä :) Teki ihmeitä Freestylersien yhelle kipaleelle, en nyt muista mikä se oli, mutta tilauksessa on kumminkin :excellent: Nyt ei pysty kuunteleen, mutta jos vaikka myöhemmin kuulostelisin tän...
P.S. Kiksujunkka toimii kyllä!
Avatar
#14 • • Lunatica Guest
Kyllä tää ihan mukavalta kuulosti, vaikka kallistuukin aika paljon kiksuun tosiaan. Pituutta oli melkoisesti ja jotenki vasta viime minuuteilla alkoi tapahtumaan. Mutta ei huonompi viisu, kyllä se tästä vois lähteäkin vielä.. :)
Avatar
#15 • • rewind Guest
Eipä tämä huono ollut missään nimessä, tosin rumpuihin kyllä pitäisi saada huomattavasti enemmän vaihtelua ja kikkoja. Nyt tuntuu että sama looppi jauhaa läpi koko biisin.
Avatar
#16 • • Ana-- Guest
Mä oon kyl ihan rehellisesti sitä mieltä et tää on ihan vitun tykki biisi. :heart:
Avatar
#17 • • timppa^ Guest

Mä oon kyl ihan rehellisesti sitä mieltä et tää on ihan vitun tykki biisi. :heart:



Kato nyt mitä se tsubu on saanut sussa aikaan :D
Avatar
#18 • • Forehard Guest
no enemmän sankarimenoa! B-osio biisiin ja läskimpää rumpua. Melodiat vois olla vähän vaihtelevampia kans. kai tää täs omas genressään toimii mainiosti vaikka junkka onkin vitun paskaa...as always :D