melting point - polarization (kiksu)

5 posts, 1 page, 949 views

Avatar
#2 • • solarsense Guest
Erittäin mukava meisinki. Löytyy groove bassolinja, armin-stringit ja jännät efektit. Masterointi ja tuotantopuoli minun makuun mukavasti paketissa. Ei suurempaa valittamisen aihetta.
Avatar
#3 • • drS Guest
hmhm.

tämmöinen olisi saattanut vielä vuonna '99 aiheuttaa jonkinasteista mielihyvää, mutta nykyään moinen kiksu ei kyllä nappaa ollenkaan. soundit ja kuviot vaikuttavat lähinnä koomisilta, sweepit ja basso varsinkin. basson kuvio on kyllä ihan kiva, pientä grooveakin saatu aikaiseksi.

jos tähän laittaisi jotkut naisvoksut päälle, niin hyvää nrj-tavaraa se varmasti olisi. mulle ei kyllä maistunu..
Avatar
#4 • • sauce Guest
kickdrummiin kaipaisin jämäkämpää otetta ja muutenkin hieman voimaa tonne alapäähän.

haikat on asteen tylsät, muutama kilkutin ainakin lisää.

sitten enemmän vois olla imo efuja, deleytä varsinkin. nyt jää jotenkin kuivaksi ja yks ulotteiseksi.

melodia ei saa aikaan kylmiä väreitä, vaikka ei tossa varsinaisesti ole mitään vikaa. itse pidän siitä, ettei ole mahottoman intromainen, niinku monet trancebiisit nykyään on. (ton intron stringien nuoteista sais kyllä johdettua parempiakin harmonioita ;) )

6minassa alkava uus osa ei toimi, ei vaan sovi tohon perään. liian iso muutos, ja joku bridge olis ollu kiva, esim, breikki ja vanhan päälle koittanut kasvattaa tota soitinta(joka aika "tunkkanen").

ja noi swiipit vois joo olla parempiikin.

suunta on oikea ja parannettavaa se on itse kullakin, tästä on vaan hyvä jatkaa, sillä "perusperus" asiat on jo kohallaan :)
Avatar
#5 • • a98 Guest
nii no eipä tää missään vaiheessa tekijöidenkään mielestä ole kummonen ollut, suorastaan paska, mutta pistettiinpä jakoon kun siihen jonkun verran aikaa kului ja jotkut tästä pitivät.. :)
kiitos kuitenki palautteesta ja siitä että jaksoitte kuunnella!