Roz - Servetti (Lauri E's Burning Sand Remix)

7 posts, 1 page, 1,246 views

Avatar
#1 • • Elatek / Lauri E Guest
Elikäs tälläinen leppoisalta haussilta haiskahtava tuotos jatkakoon remixien sarjaa:

Roz - Servetti (Lauri E's Burning Sand Remix)


Rozille kiitokset vaan remix kitistä, sen parissa oli kiva puuhastella. :)
Avatar
#2 • • CJDaft Guest
Tää maistui hyvältä, oikein laadukasta jälkeä. Ideasta oli päästy uuteen näkemykseen. Biisin tunnisti mutta oli itsensä näköistä :)

Kerrassaan remiksin arvoinen suoritus :D

CJDaft
Avatar
#3 • • teneK Guest
Hienoa, kuten voi Roz tuotannosta kai yleisestikin sanoa. Tasaisen hyvää. Missä se helvetin levy viipyy??
Ehdottomasti ostamisen arvoista musiikkia.
Saundit sopii loistavasti mun korvaan. Tarpeeksi deeppiä, mutta kuitenkin kevyttä. Tanssittaa sopivasti ja samalla sopii ihan vaan kunneltavaksikin.
Avatar
#4 • • Roz Guest
Niin ja siis tämähän oli siis Lauri E:n tekemä remix että siitä kaikki kunnia hänelle.

Mutta kiitokset hehkutuksesta, kyllä se levy sieltä joskus ehkä tulee ;)
Avatar
#5 • • snt Guest
Hyvä ja laadukas remixi. Ehkä loppua kohden tulee pieni junnausefekti... Taustoihin vois kaivata vähän enemmän jonkinlaista variaatioo, mut potkii kyl maukkaasti taas muuten.
Avatar
#6 • • Zeraf Guest
Tota, suoraan sanottuna tää matsku alko ärsyttämään mua jo heti kättelyssä ja loppua kohden ärsytys jalostui v*tutukseksi. Tää kama ei vaan yksinkertaisesti tippunu mulle. Kai tätä täytyy jotenkin analysoida itsetutkistelun avulla vaikka listaamalla...

-ärsyttävän pinnalisen kuuloista lurittelua, "hip hei mulla on (teko)hauskaa"-kamaa
-sample mitä se jätkä hokee koko biisin ajan lausutaan todella v*ttumaisen kuuloisella intonaatiolla ja äänellä. Homomainen "s"-loppu kruunaa kaiken. Suoraan sanottuna tosi turpaanvedettävän kuuloinen dude. :mad:
-tunkkainen pianosoundi
-ärsyttäviä melodioita
-saxofoni...ou my. Vikisee ja rääkyy hervottoman ärsyttävästi ja melodiat saavat henkisen oksennusefektin aikaan.
-"jei jei"-nainen. Mä sanoisin tolle naikkoselle "hei hei" ja irtisanoisin sen välittömästi ja laittaisin sen tiskaamaan mun astioita. :mad:
-huilu,...yöhh. Hyvä soundi mut lapsekkaan naivi melodia tuo lisä-ärsytystä jo ennestään ärsyttävälle biisille.
-sisältö?

Tää arvostelu ei ollut varmaan kovin kypsää tekstiltään, mutta rehellinen ja spontaani. En tiedä sitten millainen alkuperäinen biisi on, mutta tän perusteella mua ei kiinnosta sitä kuunnella. Anteeks että kuuntelin biisinne. Ei sitä ihminen kaikesta voi tykätä... :(