Entäs mitä mieltä olette rivien lyhyeksi pätkimisestä?
Kyllähän toi luettavuutta parantaa, mutta mun mielestä olisi parempi hoitaa muilla tavoin, joko kaventamalla palstaa tai suurentamalla fonttia. Eli käytännössä softan puolella. Pätkityt rivit taas sitten hyppivät miten sattuu jos foorumin käyttäjä suurentaa fonttia riittävästi. Joskus luin suosituksen jonka mukaan yli 60 merkin rivejä pitäisi välttää, plattarilla toi raja ylittyy aika roimasti.
Joo mä oon tällä samalla kannalla, eli softa voisi hoitaa tuon rivityksen mun puolesta. Mietiskelin tässä hetken, että missä mahdollisessa tulevaisuuden sovelluksessa tuosta manuaalisesta rivityksestä voisi olla haittaa (koska normitietsikalla sivuja selattaessahan siitä ei mitään haittaa ole), ja oikeastaan ainoa mikä tuli mieleen, olisi tilanne jossa foorumista tehtäisiin kannettavilla päätelaitteilla luettava versio (joka käyttää samaa tietokantaa), jolloin tekstialue olisi luonnollisesti kapeampi ja manuaalisesti rivitetyt postaukset saattaisivat rivittyä väärin. Tämä oli siis vain esimerkki, pointti oli että data on dataa ja muotoilut voitaisiin tehdä siinä vaiheessa kun data halutaan näyttää.