:scared: Miten kummassa näin myös turkiksia vastustavia palloilemassa ympäri kaupunkia. Minun pinnani on rajallinen. :mad:
:panic: what can i to Do for this?
85 posts, 5 pages, 12,706 views
Mielestäni "Greenpeacella yms. hörhöliikkeillä" (kuten itse asian ilmaisit) on täysi oikeus kampanjoida kaduilla. Niin kauan kuin ollaan liikkeellä ns. hyvän asian puolesta en näe tässä sen suurempaa ongelmaa. Ja ainahan voi sanoa "ei kiinnosta" ja jatkaa matkaa.
Ole itse kankkusessa ja sillain hitaalla. Kun kysyy että onko hetki aikaa? Vastaus on tota joo. Oikeasti se homma ei oikein napannut.
..:scared: Miten kummassa näin myös turkiksia vastustavia palloilemassa ympäri kaupunkia. Minun pinnani on rajallinen. :mad:..
Ole itse kankkusessa ja sillain hitaalla. Kun kysyy että onko hetki aikaa? Vastaus on tota joo. Oikeasti se homma ei oikein napannut.
No miksi sitten sanoit että joo, etenkin jos olo ei ollut paras mahdollinen? Jos ei kiinnosta niin silloin ei ole mikään pakko jäädä kuuntelemaan paasausta.
Ei vissiin tullu mieleen, että tarhaeläimet ei kauaa siellä tulis toimeen.
Meikä itki kyllä verta kun Animalia ry(?) oli sitämieltä, että ne Korkeasaaren paviaanit pitäisi lähettää takas Afrikkaan alkuperäisille asuinalueilleen.
Ei vissiin tullu mieleen, että tarhaeläimet ei kauaa siellä tulis toimeen.
..:scared: Miten kummassa näin myös turkiksia vastustavia palloilemassa ympäri kaupunkia. Minun pinnani on rajallinen. :mad:..
elämä on joskus rankkaa.
toivottavasti selviät..
Järjestön tutkimuksen mukaan aseita on kuitenkin käytetty Yhdysvalloissa ja Kanadassa turhan helposti monissa sellaisissa tilanteissa, joissa niiden käytölle ei ole ollut riittäviä perusteita.
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076154678532
Mä en nyt oikeen ymmärtäny tota, onko noi lamautinaseet hengenvaarallisia siksi, että ne on arvaamattomia vai siksi että niitä ei osata käyttää jenkkilässä ja kanadassa?
Miksei amnesty sitten vouhkaa niistä käsiaseista, kun oon kuullu vähän että niitäkin ois käytetty turhan hepposin perustein etenkin yhdysvalloissa. Kyllä musta on ihan pätevää että poliisilla on jotain "kevyempää" johon turvautua kun satunnainen PCP-sekopää pomppaa kimppuun, kun täällä sitä asetta ei tosiaan saa käyttää ilman että joku räiskii holtittomasti kadulla (ja sillonkin jos napsauttaa käteen/jalkaan saa syytteen).
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076154678532
Mä en nyt oikeen ymmärtäny tota, onko noi lamautinaseet hengenvaarallisia siksi, että ne on arvaamattomia vai siksi että niitä ei osata käyttää jenkkilässä ja kanadassa?
Sähköaseen käyttäminen juuri arvaamattomiin sekakäyttäjiin on erittäin riskaabelia, kun elimistö on jo valmiiksi ihan muusina kamacoctailista, voi voimakas sähköisku olla hyvinkin vaarallinen. Jossain vaiheessa poliisi tutki jonkinlaista ammuttavaa verkkoa, enpä sitten tiedä mitä sille kuuluu nykyään.