(onkohan tää nyt oikee forumi tälle?)
24 posts, 2 pages, 3,743 views
Kyllä tuolta tranceakin löytyy :)
Aika harvassa tosin ja vanhempaa matskua sattui vain silmääni.
Harmi vaan, että ovat 128kbit AAC, joka valitettavasti ei riitä minulle sitten millään :(
Harmi vaan, että ovat 128kbit AAC, joka valitettavasti ei riitä minulle sitten millään :(
Kannattaa muistaa, että 128kbps aac vastaa suurinpiirtein 160kbps mp3:sta.
Ei tuo silti korvia huumaa, mutta minkäs teet. Biisit on tarkoitettu soimaan iPodissa ja sille (+muut vastaavat) tuo on ihan riittävä.
Jep. Olen tietonen asiasta. Itsekkin tulee käytettyä puhelimen soittimessa 160kpps mp3:ja koska ne vie vähemmän tilaa, mutta kuulostaa kohtuu ok:lta paskoilla nappikuulokkeilla. Mutta siltikin ostaisin mielummin musani täyslaatusena ja pakkaan sen sitten kannettavaan laitteeseen pienemmäks jos tarve vaatii. Saatan haluta kuunnella sitä musaa välillä jollain muullakin kun sillä..
Kaistavaatimukset ja tallennuskapasiteetti asettaa omat vaatimukset tommottiselle palvelulle. Olis aika tukkosta ladata musiikkia jos käytettäis isompaa bitratea, ehkä. CDt voi ostaa muualta, tuolta saapi halpaa ja laillista ämpäriä, tai siis AACia.
No kaista+tallennuskapasiteetti ei todellakaan pitäs olla mikään ongelma. Uskoisin kyseessä olevan pelkkä levy-yhtiöiden rahastus, jolla saadaan kaupattua ylihintaisia cd-formaatissa olevia levyjä täytebiiseineen asiakkaille.