M:2x Stantonin str8-80 levareita MYYTY!!!!!!!

15 posts, 1 page, 1,956 views

Avatar
#1 • • Edited Apex Guest
Elikä myynnis olis 2x Stanton str8-80 levarit.Levareihin pölykannet tallella ja Shure m44-7 äänirasioilla.Mukaan Stantonin ja defectedin Slipmatit.Vermeet toimii ku junan vessa.
h:450/225 kpl ekii
e-mail:[email protected]
Avatar
#2 • • Tirppa Guest
Laitteiden ikää ja speksiä tosta mikseristä? :hearts:
Avatar
#3 • • Tuli Guest

Laitteiden ikää ja speksiä tosta mikseristä? :hearts:


Tirppa, Stantondj.com ->discontinued products ->sk6/f. Ihan kelpo mikseri, tosin vain 2-bang EQ, jossei se haittaa...raaputtelussa ainakin toimii hyvin.
Avatar
#4 • • Tirppa Guest
2 band eq :(
Avatar
#5 • • Tirppa Guest
Vaikka nyyppä olenkin ja en vielä laitteita omaa niin mikseriin ajattelin kerralla laittaa niin että saisin kunnollisen. Stanton SA3:sta olen katellut. Eli tuo paketti nyt sitten niin hyvältä kuullostanukkaan :(
Avatar
#6 • • hellge Guest
paljonkohan toi pelkkä mikseri maksais? olisin erit. kiinnostunu! ja missäpäin suomee vehje sijaitsee?
Avatar
#7 • • Tirppa Guest
No minä voisin ostaa sit pelkät levarit jos hinnasta pääsis sopuun ja ne ei oo turhan vanhat
Avatar
#8 • • Apex Guest
Eli kamat on ostettu 5.8.02,matikan hoidatte ite.Levarit ollu kuuntelu ja raaputus käytössä lukuunottamatta viimestä vuotta jolloin lähinnä kuuntelu kaytössä.
Kamat sijaitsevat Vantaalla.
Levarit:225 euröö kpl
Mikseri:620-450=170
Avatar
#9 • • hellge Guest
miten olis mikserist 150 euroo ja tuun huomena hakemaan? siis torstai tai perjantai...
Avatar
#10 • • Tirppa Guest
Itse passaan. Tarjous ei kyllä ole huono, mutta ei vaan budjetti nyt anna periksi :crybaby:
Avatar
#11 • • Apex Guest
Myyn 150 e jos perjantaina tehdään kaupat!Laitatko e-mail osotteen ni voin antaa tarkemmat infot!
Avatar
#12 • • hellge Guest
ok, elikäs [email protected]

paa vaik samal jäbän puh. numero ni voin vaik soittaa...
Avatar
#13 • • Apex Guest
Mikseri on myyty
Avatar
#14 • • Apex Guest
Kamat on myyty
Avatar
#15 • • Apex Guest

Elikä myynnis olis 2x Stanton str8-80 levarit.Levareihin pölykannet tallella ja Shure m44-7 äänirasioilla.Mukaan Stantonin ja defectedin Slipmatit.Vermeet toimii ku junan vessa.
h:450/225 kpl ekii
e-mail:[email protected]