Eniten kuuntelemasi Mixtape ?

104 posts, 6 pages, 18,334 views

Avatar
#101 • • Zzompp Guest

Zzompp @ Eden 31.12.2001 :hearts: (en tiedä mistä tää on tullut mutta näin olen sen kohdalle kirjoittanut)



Kiltti Hansu!
Kerrothan minulle, mikäli minulla on mahdollisuus
saada tuo jostain itselleni!

:)



Löytyy seuraavasta osoitteesta:

http://media.piste.org/audio/zzompp-eden-20011231.mp3

Hakemistosta http://media.piste.org/audio/ löytyy muutama muukin miksaus sekä sekalaisia tuotoksia.

Itselläni miksauksista tehosoitossa on ollut läjä Mekaanikon settejä erinäisistä lähteistä tallennettuna, esim. suomi-iskelmää @ Keskuspiste.
Avatar
#102 • • salaisinko Guest
Scsi-9 - Live PA @ Sixteen Tons, Moscow 26.05.2006

todella loistava live. pitäisi nuo joskus paikan päälläkin kuulla
Avatar
#103 • • Daeng Guest
James Zabiela - GTDJ001
Loistokamaa!
Avatar
#104 • • Individual Guest
Sven Väth: Sound of the second season
-Tämän tuplacd:n, varsinkin sen ykköslevyn ansiosta sekosin teknoon aivan totaalisesti, etenkin Dj Sufflemasterin Geylang räjäytti tajunnan.

Essential mix 25.3.2004 Junior jack& Kid Kreme
-Housea sellaisena kuin minä sen haluan. Reipasta, nostattavaa kädet kattoon meininkiä.

Rolando@ Hultsfred 2000
-Ehkäpä rullaavinta teknoa, mitä tiedän.

Radio Unity 11/ 2001
-Huipputrancea. Nuff said.

Unitymix 8
-Suosikkini tästä sarjasta.

Sven Väth live@ Tavastia-klubi 4.5.2005
-Kaksituntinen tallenne Väthin miltei kuusituntisesta keikasta Suomessa. Mestari osaa.

Essential mix 4.12.1993 Future sound of London
-Yksi kuummottavimmista miksausista, jonka olen koskaan kuullut. Tunnelmaa on vaikka muille jakaa.

Essential mix 2003 Sasha live @Creamfields
-Aivan uskomaton miksaus ja selektio.

Essential mix 26.7.1998 Essential mix Man with no name
-Miksaus etenee huikein tunnelmin trancen ja psykedeelisen trancen merkeissä.

Essential mix 13.8.2005 Erick Morillo@ Space (Radio One 10 year Ibiza special)

-Total dancefloor domination!

T-Justice: Blue moments
-Paikallisen tiskijukkamme ainoaksi jäänyt proge/trancemiksaus. Todella sääli, että mies löi hanskat tiskiin sittemmin. Aineksia olisi ollut vaikka mihin.

Mekaanikko: Old skool jungle meets nuskool dnb
-Tämä on ollut pitkäaikaislainauksessa eräällä kaverillani, prkl, joten nimi voi heittää, mutta tämä kuitenkin on miksaus, jonka kautta aloin kiinnostumaan koko rumpubassosta.

Saimaan Sälli: Tuhansien järvien maa vol III
-Reiviä, reiviä, reiviä. Ihan parasta. Ollut ehkä kaikkien kovimmassa kuuntelussa.

Dj Fish: Nu style gabba
-Helvetin hyvää hollanti hc:ta. Tätä miksausta on kuunneltu, kuunneltu ja kuunneltu.

ja sitten vielä loppuun kaksi polkkamixiä:
Missiah: Chick on roll II
Dj Rx: Codex

-Molemmissa miksaus ja selektio on mielestäni huippuluokkaa.
ja totta kai:
Proteus: Hard Nrg III- Ring of fire
-Ilkeää ja vihaista industialinkatkuista hard nrg:tä ajalta ennen Suomifreeform invaasiota.

Tässäpä niitä. Kohta varmaan muistuu ne monet muut, mitä listalta uupuu.

edit: Ihan viimepäivien voimasoitto on ollut Berliinissä patsaalla tänä kesänä kuulemani brasilialaisen Dj Murphyn Live@ Techcardia (Campinas-Brasil) 02.04.05.
-Jos joskus osaisi soittaa kuin hän, niin voisikin kuolla onnellisena. Nopeaa ja rullaavaa teknoa, jossa ei kikoissa säästellä. :excellent: :excellent: