Sitten seuraavana tulee Swissin ja Fixedin lättyjä
Sitten Stein H:n connected 1 ja 2
104 posts, 6 pages, 18,609 views
DJ Sasha F - joku techno miksaus Tripatille
Vanha teinivuosien nauhoitus legendaarisesta Tripatin ohjelmasta. Sasha F:n häikäisevä 3 levarin pauke techno miksaus. Vuotta en muista (ehkä 1995], mutta mix ainakin alkaa Jeff Millsin "Utopia" biisillä ja jatkuu siitä 6th Sense Approachin "Scary Dog" biisillä. Helvetin kova puolen tunnin miksaus niiltä ajoilta kun Sasha F soitti hyvää musiikkia.
Taitaa kulkea "Meilahti monotrax" -nimellä nuo. Muistaakseni niitä on useampikin. Tunnusomaista on että käytettyjä raitoja on aina enemmän kun miksauksen pituudessa minuutteja. :D
Meilahti monotrax on mix cd. Tai no ainakin mun on ja ihan ostettu sellanen. Taitaa olla Meilahti Monotrax vol. 2, jossa on eka Sasha:lta puolen tunnin setti ja sitten puolen tunnin kimppa setti Nemolta ja Waxmaniltä.
Ei tuota Sashan osuutta olisi mahdollista saada? Oma CD meni hukuksiin ja Nemo ja Waxman julkaisivat vasta onnekseni oman puolituntisensa mp3na. Olen muutenkin keräillyt noita vanhoja Sashan teknomiksauksia mp3na (vaihtareita siis löytyy;), tuovat kyllä ihan hulluja muistoja mieleen. :)
Layo & Bushwacka! live at Glastonbury
* Renell - Hard Techno II (schranz/mayhem-teknoa)
Zzompp @ Eden 31.12.2001 :hearts: (en tiedä mistä tää on tullut mutta näin olen sen kohdalle kirjoittanut)
Zzompp @ Eden 31.12.2001 :hearts: (en tiedä mistä tää on tullut mutta näin olen sen kohdalle kirjoittanut)
Kiltti Hansu!
Kerrothan minulle, mikäli minulla on mahdollisuus
saada tuo jostain itselleni!
:)
Kiltti Hansu!
Kerrothan minulle, mikäli minulla on mahdollisuus
saada tuo jostain itselleni!
:)