Eniten kuuntelemasi Mixtape ?

104 posts, 6 pages, 18,364 views

Avatar
#1 • • Edited Tapsa Guest
Mun on jo monta vuotta ollu tarkotuksena alottaa tää topikki.
__________________________________________________

Siivu meitsin vuoren huipusta!



- Coma - April Sessions :hearts:
(Tästä tää topikin starttaaminen taas palautuikin mieleen,
kun siivoilen tässä kotona ja löysin vaan tyhjät kannet kyseisetä levystä.

Oisko vuodelta 1999)
Toivottavasti muuten joltain vielä löytyy tämä.
Coma?


- Dj Orkidea - Unity 8 :hearts:

- Dj Tiêsto - Live @ Innercity (taitaa olla vuodelta 2000) :hearts: :crybaby:

- Northern Exposure (Sasha + John Digweed) - Expeditions :heart:

- Proteus - Hard NRG I :angry:

Siis jokaisen näistä oon kuunnellu tyyliin joku 30 - 100 kertaa läpi :)

Mites muilla ?
Avatar
#2 • • Loopy Guest
Eipä ole tullut erikoisemmin tullut harrastettua mixtapejen haalimista, mutta niistä vähistä yksi on yli muiden:

CM - kiksukännit vol 1

Jatkoa odotellessa... Pitäsiköhän Masalle tarjota muutama olut, että siltä sais uuden setin jakoon. ;)
Avatar
#3 • • Ezzy Guest
homegroven waiting for the summer, koska se on mulla unimusana :hah:
ihana miksaus.
Avatar
#4 • • :t:c: : : Guest


__________________________________________________

Siivu meitsin vuoren huipusta!



- Coma - April Sessions :hearts:
(Tästä tää topikin starttaaminen taas palautuikin mieleen,
kun siivoilen tässä kotona ja löysin vaan tyhjät kannet kyseisetä levystä.

Oisko vuodelta 1999)
Toivottavasti muuten joltain vielä löytyy tämä.
Coma?



Hmm onkos toi se mikä alkaa Everything But The Girlillä? Jos on, niin sitä mulla ei ole itselläkään, et nettiin vaan jostain :) Mut mukavaa jos sekoittelusta on ollut iloa, kiitos!

-T
Avatar
#5 • • Edited Aulis_G Guest
Homegrove - Waiting for the summer
Rich pres Soulfulmix sessions 2
OlliS - Grass and Grains
Homegrove - Concept
Liu - Phonour mixit
Jay El - 15052004
Jay El & Dj G - Big gay boat ride
Dimitri from Paris - My Salsoul
Kaa5i - ElekTour

+ mieletön määrä erinäisiä livesettejä jotka ei nyt just tuu mieleen
Avatar
#6 • • Halokaust Guest
Joskus keksin hankkia autoon 10 cd:n vaihtajan jossa on melkein samat levyt pyörinny vuodesta toiseen kun on niin laiska ettei jaksa niitä vaihdella :D . Sieltä löytyy ainaki DJ Vexx - Energy Trance, CM:n Kiksukänni 1 ja OlliS September 2003, jotka kaikki on kuunneltu läpi varmaan 50-100 kertaa.
Avatar
#7 • • tumpsi Guest
^ siinä on ainakin lovechildin liberta, mikäli en väärin muista...
Mulla oli toi joskus md:nä, mutta en kyllä osaa sanoo missä se on :confused:

Mutta otan kans ilomielin vastaan jos ton jostain saa...


Oma lista on:
Orkidea : Unity VIII
Proteus : Hard NRG vol. I ja III
Coma : April Session
+
monia muita joita ei näin esihumalassa[tm] voi muistaa ;)


edit: siis siinä April sessionilla oli lovechild...
Avatar
#8 • • Edited Aulis_G Guest

CM:n Kiksukänni 1



Saisko tota jostain?
Avatar
#9 • • Quu Guest
Hyvä threadi, siirretään vaan oikeaan paikkaan ->


Omassa kokoelmassani on pari miksausta jotka ylittävät soittokerroilla tavallisen keskiarvon.

Djp - Live @ Livingroom
Paras miksaus mitä olen deeppiteknon saralta kuullut.

Nigel - Makkarinauha
30min Suoraa housea ilman selittelyitä. Hyviä levarikikkoja.

Kevin Saunderson - Live @ Fuse 12.2.2002
Ihan pirun hyvää detroittia ja menevää housea.

The Avalanches - Mix Up, Triple J (Part 1)
Ehkä parhaita miksauksia ikinä. Dexter miksaa erittäin sujuvasti hiphopin sekaan Jimi Hendrixiä, Madonnaa jne....

Frey - Sen eka miksaus, batty joku
Pirun hyvää discojunkkaa, harmi ettei löydy enään koneelta. :( Pitää saada tää haltuun taas ja nopeasti.

Orkidea - Tranceclassics
Tämä oli sitä hyvää trancea ennen kuin kaikki oli yhtäkkiä Sunrise in Cafe Del Mar Ibiza Silence Tiëstoa. Kivikovaa menoa.
Avatar
#10 • • Roz Guest
Roger Sanchez : The Global House Experience

Tuli Mixmagin mukana joskus 98-99. Aivan tolkuttoman groovia vääntöä.
Avatar
#11 • • ipe Guest
D.I.S.C.O.D.J. - Mixage4
cop2cop - i love zyx
Jay Logic - The Edit

Nuo on soinu winampissa ihan selkeesti eniten.

:heart:
Avatar
#12 • • timppa^ Guest
Dj Uisce - Kaikki paitsi Latent Heat. Aikamme lupaavin ja mahdollisesti kovin junkkadeejii. Tällä miehellä on Oikeat Levyt (tm).
Cutoff

Posts: 14

#13 • • Edited Cutoff
mulla ei oo enää koneella mixtapeja ja harvemmin niitä säilyttelen, mutta tässä ne jotka on aikansa saatossa aina uudestaan ja uudestaan löytänyt tiensä hetkeksi mun kovikselle:

DJ Flex - Look at me, i'm your dad
-Nykyisin nimellä TjM. On meinaan viimesen päälle kova elektrosetti ja sisältää maailman parhaan elektrobiisin: Michael Knight - Knight Ryder.

Moleman - Betoni02
-Selektioltaan ja kehitykseltään ehkä paras elektromixi mitä oon kuullu

Mu-ziq - Live01
-Sekoittaa breaksia, elektroa, idm:ää ja breakcorea. Mystisen pätevä livenä tekeen kaikkee ihme juttuu. Virheitä tulee, mut se lisää fiilistä tuhottomasti.

Eva Cazal - Live @ Papigroove
-Yhdistelmä idm:ää, hiphoppia, breaksia ja breakcorea. Paras tämäntyylisistä mixeistä.

Espoo Rumpshake - Badtaste
-Ainoa oikea mixtape alotteluun.

DJ C0ntax - Good Shit
-Vanha nubreaks setti, joka onnistuu pitämään otteessaan kokoajan. C0ntaxilla oli varsin hyviä settejä muutenki, mut niitä ei valitettavasti enää löydy mistään.

Nää on nyt ne, jotka mä aina uudestaan ja uudestaan haen kuunteluun...

edit: mixtapen nimi lisätty + yks uusi
Avatar
#14 • • A-E Guest
Underground Resistance DJ's Jeff Mills & Robert Hood - UR label night @ Limelight NY 92
Mills ja Hood luukuttaa vanhaa kunnon technoa ja niitä rankempia ekoja UR julkaisuja. Tästä on Mad Miken kauniit melodiat kaukana.

Eliot Ness - Tripatti Art Of Mix 23
Nessi vauhdissa. Musiikki vaihtelee niin trancesta hardcoree ja technosta Marushaan. Hyvää retroilu musiikkia.

DJ Sasha F - joku techno miksaus Tripatille
Vanha teinivuosien nauhoitus legendaarisesta Tripatin ohjelmasta. Sasha F:n häikäisevä 3 levarin pauke techno miksaus. Vuotta en muista (ehkä 1995], mutta mix ainakin alkaa Jeff Millsin "Utopia" biisillä ja jatkuu siitä 6th Sense Approachin "Scary Dog" biisillä. Helvetin kova puolen tunnin miksaus niiltä ajoilta kun Sasha F soitti hyvää musiikkia.

Helsinki Underground Mixtape#6 - Adder & Dizzy
Paras drum&bass mixtape minkä omistan. Tuo mieleen mukavia muistoja omilta rumpubasso ajoilta. Kaks puolein c-kasetti, jossa A-puolen miksaamisen hoitaa Dizzy vähän sielukkaammalla ja jazzahtavalla junkalla ja B-puolella Adder soittaa aina lopun Nuyorican Soulin "It's Alright (Roni Size remix)" asti todella menevää ja tumman puhuvaa drum&bassia.

DJ Ender - teknomiksaus Radio Mafia Klubi
Nauhoitettu joskus Radio Mafian klubista. Ender soittaa minimalistista ja deeppiä technoa. Mukana on ainakin nimetön biisi Jeff Millsin "The Other Day" EP:ltä ja Chance McDermottin "Computer Funktion".

Marko Laine - housemiksaus Radio Mafia Klubi
Lisää muistoja vuosien varrelta. Tää on ainut house setti Markolta, minkä olen ikinä kuullut. Tuli klubissa joskus 90-luvun lopussa. Mukana paljon vokaali house biisejä (niistähän mä tykkään) ja yks mun alltime favorite house ralli Blaze "Lovelee Dae".

Jori Hulkkonen live@Roskilde 1997
Jorin live settiä Roskilde festareilta. Mukana aikapaljon biisejä Selkäsaari Tracks albumilta. Nauhotettu taas kerran Radio Mafiasta, mutta ohjelma taisi olla Lehtisen Leenan juontama Sounds Like Trouble tai Marginaalia. No kuka noita enää näin vuosien jälkeen voi muistaa.
Avatar
#15 • • Quu Guest

DJ Sasha F - joku techno miksaus Tripatille
Vanha teinivuosien nauhoitus legendaarisesta Tripatin ohjelmasta. Sasha F:n häikäisevä 3 levarin pauke techno miksaus. Vuotta en muista (ehkä 1995], mutta mix ainakin alkaa Jeff Millsin "Utopia" biisillä ja jatkuu siitä 6th Sense Approachin "Scary Dog" biisillä. Helvetin kova puolen tunnin miksaus niiltä ajoilta kun Sasha F soitti hyvää musiikkia.



Taitaa kulkea "Meilahti monotrax" -nimellä nuo. Muistaakseni niitä on useampikin. Tunnusomaista on että käytettyjä raitoja on aina enemmän kun miksauksen pituudessa minuutteja. :D
Avatar
#16 • • A-E Guest

DJ Sasha F - joku techno miksaus Tripatille
Vanha teinivuosien nauhoitus legendaarisesta Tripatin ohjelmasta. Sasha F:n häikäisevä 3 levarin pauke techno miksaus. Vuotta en muista (ehkä 1995], mutta mix ainakin alkaa Jeff Millsin "Utopia" biisillä ja jatkuu siitä 6th Sense Approachin "Scary Dog" biisillä. Helvetin kova puolen tunnin miksaus niiltä ajoilta kun Sasha F soitti hyvää musiikkia.



Taitaa kulkea "Meilahti monotrax" -nimellä nuo. Muistaakseni niitä on useampikin. Tunnusomaista on että käytettyjä raitoja on aina enemmän kun miksauksen pituudessa minuutteja. :D



Meilahti monotrax on mix cd. Tai no ainakin mun on ja ihan ostettu sellanen. Taitaa olla Meilahti Monotrax vol. 2, jossa on eka Sasha:lta puolen tunnin setti ja sitten puolen tunnin kimppa setti Nemolta ja Waxmaniltä.

Ja Sasha F on alunperin Vaasasta, niin miksi ihmeessä sen nimeäisi mixtapensa Meilahden mukaan?
Avatar
#17 • • anton Guest
Johan kyssärin heitit.. Noit on monta, osa ihan virallisestikkin julkaistuja ja osa vain jossakin netti viidakon syövereissä. Mut listataan pari ekana mieleen tulevaa..

Ministry Of Sound Sessions 5 - MASTERS AT WORK
-The suuri suosikki vielä tänäkin päivänä.

GU 010 - DANNY TENAGLIA - ATHENS
-Eritoten disc 1 erittäin useaan otteeseen kuuntelussa. Se Syvä Hyvä.

BT DEEP IN LA
-Kerran pari viikossa eetterissä. Tasaisesti muiden samalla saitilla olevien kanssa, mut tää on niistä se suosikki. www.soulfuric.com

KEVIN YOST - SMALL TOWN UNDERGROUND
-The kestosuosikki numero 2. All That Jazz! -tjeu!

MIX THIS PUSSY VOL 1 & 2
-Eihän näistä vanhoista Tribaleista mihinkään pääse. Yep, DT.

DANO - GOLDEN GATE GROOVES
-Jersey Streettiä, Kimbu Kimraa, Kevorkiania, Solveigia hienosti yhdisteltynä. -tjeu!

BÅSSANOVA - THE FUNKY CATS ON THE DANCEFLOOR 2
-Monena aamuna SE eka setti, joka lähtee soimaan. Toimittaa lähes herätyskellon virkaa. Mikäs tähän on herätessä. Platinum Demo mixes.

LAYO & BUSHWACKA - THE IBIZA CHEESE-FREE MIX
-Muzicin mukana tullut, hop-vivahteista breakkia tms. rikottua biittiä. Kivaa settiä, ei niinkään the party-huurua.. tai miksipäs ei.

DANNY HOWELLS - NOCTURNAL FREQUENCIES ANTHOLOGY
-Myöskin Muzicin mukan tulleita. Maistuu aina toisinaan, mm. Dominicaa, Chris Cargoa, Luke Slateria, Vegas Soulia jne.

BJORN TORSKE & ZAK FROST pres: SCANDO-NOVA Future Sounds From Scandinavian Undergound
-Löytyi ihan vahingossa FreeRecordsin ala-kaukalosta ja vain vähän julkaisunsa jälkeen. Sisältää esim Ralph Myerziä, Basecamp Wolfia, Doc L. Junioria, Thomas Kromea ja jne.

Ja sit iso kasa C-kasetteja, joissa on soundeja 1990-2000 osa omia, osa toisten tekemiä. Aina kiva kuunnella vanhoja nauhoja. Pitäisi varmaan pelastella cd-muotoon, vielä kun ehtii.. + Lukematon määrä ympäri nettiä olevia settejä, (teknoa, housea, jazzia, brekkia, whateva) joiden nimiä en nyt nopeasti muista muista.

ps. Yksi viellä..

NICKY SANGIAMO - 5 HOURS DISCOMIX
-Tämä sit kuunnellan yhtä soittoa alusta loppuun. Ei taukoja tai taika raukeaa. www.samgigi.com
Avatar
#18 • • KarriN Guest

Coma - April Sessions



hmm, 1999... jos tää on se jonka lopussa on lyhyt pätkä sitä "show me every move, you got motion"-rallatiraasta, niin kylläpä vituttaa, että aikoinaan katosi!

viime aikoina olen itse kuunnellut enemmän bändimusiikkia yms himassa, mutta sekoitteista eniten kulutettu crashin japanese teen idolia, jujun parempia levyjä ja hp saucen electrogeniciä.
Avatar
#19 • • hepu Guest
- DJ Rolando @ Hultsfred 2000

- Aril Brikha @ Hultsfred 2000

- Anthony "Shake" Shakir @ Hultsfred 2001

- Alkemist (Detroit technomix @ Radiomafia, Klubi 4.1.2002)

- Jori Hulkkonen & Tuomas Salmela @ Kemi, Midnite Sun Soul Festival 2002
Avatar
#20 • • -orion- Guest

DJ Sasha F - joku techno miksaus Tripatille
Vanha teinivuosien nauhoitus legendaarisesta Tripatin ohjelmasta. Sasha F:n häikäisevä 3 levarin pauke techno miksaus. Vuotta en muista (ehkä 1995], mutta mix ainakin alkaa Jeff Millsin "Utopia" biisillä ja jatkuu siitä 6th Sense Approachin "Scary Dog" biisillä. Helvetin kova puolen tunnin miksaus niiltä ajoilta kun Sasha F soitti hyvää musiikkia.



Taitaa kulkea "Meilahti monotrax" -nimellä nuo. Muistaakseni niitä on useampikin. Tunnusomaista on että käytettyjä raitoja on aina enemmän kun miksauksen pituudessa minuutteja. :D



Meilahti monotrax on mix cd. Tai no ainakin mun on ja ihan ostettu sellanen. Taitaa olla Meilahti Monotrax vol. 2, jossa on eka Sasha:lta puolen tunnin setti ja sitten puolen tunnin kimppa setti Nemolta ja Waxmaniltä.



Ei tuota Sashan osuutta olisi mahdollista saada? Oma CD meni hukuksiin ja Nemo ja Waxman julkaisivat vasta onnekseni oman puolituntisensa mp3na. Olen muutenkin keräillyt noita vanhoja Sashan teknomiksauksia mp3na (vaihtareita siis löytyy;), tuovat kyllä ihan hulluja muistoja mieleen. :)