Sessions 2 syysmiksaus - nyt ulkona!

2 posts, 1 page, 557 views

Avatar
#1 • • JussiS Guest

Niin se aika etenee ja kesän jälkeen tulee syksy. On taas uuden vuodenaika-promomiksauksen vuoro ja tällä kertaa sen on meille ystävällisesti koostanut JussiS - aiemmin Rauman lahja trance-maailmalle, nykyään Turun lahja vähän laajemmallekin kuuntelijakunnalle.

"The Third Miracle"-niminen miksaus on saatavilla huomisesta lähtien ja ensimmäisenä sitä saa Säteestä. Tämän jälkeen ko. miksausta voi kysellä seuraavat pari kuukautta joko Jonelta (niissä tapahtumissa, joissa SESSIONS2 hoitaa kuvauspuolta) tai Jussilta. Myös posti kulkee, joten muutenkin saa kysellä.

Jussi saa itse halutessaan kertoa musiikillisesta puolesta enemmän, mutta tässä tracklist:

1. Prodigy - Smack my Bitch Up
2. Sasha - Rabbitweed
3. Paul van Dyk - Crush (Hyper remix)
4. Faithless - I Want More (Filterheadz remix)
5. Marco V - Automanual
6. Eric Prydz - Call on Me (Filterheadz remix)
7. 4 Strings - Turn it Around (DJ 4 Strings remix)
8. JussiS & Miikka Leinonen - Essence
9. E-Craig - Smoke (Smokin' mix)
10. Infected Mushroom - Muse Breako

001.jpg

002.jpg

Itse osaan kommentoida vain täysin ulkomusiikillisia tekijöitä, kuten sitä missä paketissa miksaus tulee. 2-puoliset nelivärikannet 170 grammaisella (eli paksulla) paperilla ja CD:n päällä tarralabeli. Hintaa joudumme veloittamaan 5e / platta, jotta saamme kulut katettua. Ensimmäisen kymmenen platan mukana tulee myös aikaisempi OlliS:n tekemä kesämiksaus (niitä kun löytyi täältä nurkista se kymmenen ylimääräistä).



Tällasta tarjolla. Tuleepi ehkä johonkin kauppoihin myyntiin, siitä sitten kun / jos tulee.
Avatar
#2 • • Benedix Guest
Pistätkö mulle yhden syrjään niin ostan kun nähdään / sovitaan.
Tässä vaiheessa tyydyn kehumaan ulkoisesti
niin biisilistan kuin kansitaiteen perusteella.
Looks damn good! :)