Ranskan muukalaislegiona

6 posts, 1 page, 2,028 views

#1 • • Nordberg Guest
Moni on varmasti kuullut tästä myyttisestä organissatiosta, mutta minkälainen se oikeasti on. Tältä sivulta pitäisi saada hieman tietoa tästä organisaatiosta eli Ranskan muukalaislegioonasta. Eli onko se sellainen kuin luulit vai onko se täysin erilainen. Menisitko itse sinne?

http://www.koalitio.com/wolfman/leg.htm
#2 • • Quu Guest

Menisitko itse sinne?

Mietitty on, mutta tosiaan se sopimus on viisivuotinen ja sitä ei ihan helposti keskeytetä sen jälkeen kun sopimus on allekirjoitettu. 5 vuotta on vaan vähän liikaa, man.
#3 • • Lachesis Guest
Intissä ollessani eräs tupakaveri luki tätä. En tiedä paljoakaan kirjasta, mutta voi olla tutustumisen arvoinen, jos kiinnostusta asiaan löytyy.
#4 • • anton Guest

Menisitko itse sinne?

Mietitty on, mutta tosiaan se sopimus on viisivuotinen ja sitä ei ihan helposti keskeytetä sen jälkeen kun sopimus on allekirjoitettu. 5 vuotta on vaan vähän liikaa, man.

Sama juttu..
#5 • • Nordberg Guest
Tuolta sivulta käy ilmi se tosiseikka että muukalaislegioonassa kaikki tehdään legioonan tavalla, se ei välttämättä ole paras eikä nopein, mutta niin tehdään koska on aina tehty. Lisäksi tuolta käy ilmi että monista tuo muukalaislegioona aika saattaa tuntua lähinnä siltä että 5 vuoden aika on lähinnä siivoamista. Toisaalta kyllähän siellä näkee kaikenlaista väkeä eri puolilta maailmaa, joten se voi olla varsin avartavaa. Tosin kuitenkin ehkä liian kaavamainen paikka.
#6 • • Matlåck Guest
Jos suomen intti hajottaa niin tuolla se on varmaan potenssiin viisi.