Båssanova - Funky Cats On The Dancefloor 2

34 posts, 2 pages, 6,677 views

#21 • • San Mejor Guest
Aika Funkyt Kissat kyllä.

Loistaavaa meininkiä!

Dare for more ;)
#22 • • BetaFactory Guest
Niin, onkos jotain uutta mielenkiintoista tulossa jossain vaiheessa? Mua kiinnostaisi kyllä sellainen alusta loppuun saakka deepimpi setti ;).
#23 • • Båssanova Guest

Aika Funkyt Kissat kyllä.

Loistaavaa meininkiä!

Dare for more ;)

Thanks, kiva että maistuu! Ja kiitos myös tasapuoliseti kaikille muille kommenteista :)

Niin, onkos jotain uutta mielenkiintoista tulossa jossain vaiheessa? Mua kiinnostaisi kyllä sellainen alusta loppuun saakka deepimpi setti ;).

No ei ainakaan nyt ole suunnitteilla. Heitin just levarit kaappiin, ajattelin että pieni herkistelytauko tekis terää, mutta yhtä tuskaa tää on, vieroitusoireet on kovat ;)

Olen kyllä jo päässäni suunnittelut tekeväni "Funky Cat Wearing Blue Shades" miksauksen, joka olis sitten tosi deeppiä, melankolista housea. Ehkä sellainen sit seuraavaksi.

Ja voishan sitä ottaa livenä jotain talteen, vaikka seuraavalla keikalla @ ESP, minne kannattaa tulla fiilistelemään hyvää musaa :cool:
#24 • • BetaFactory Guest

Olen kyllä jo päässäni suunnittelut tekeväni "Funky Cat Wearing Blue Shades" miksauksen, joka olis sitten tosi deeppiä, melankolista housea. Ehkä sellainen sit seuraavaksi.

Tuollainen setti olisi jopa minulle ihan sopiva. ;)
#25 • • Båssanova Guest
Lisäsin servolle vanhan miksauksen muutaman vuoden takaa. Jotain pientä fiilisteltävää siihen asti kunnes saan seuraavan miksauksen aikaiseksi, johon voi mennä kyllä vielä aikaa :)

Red Wine And Purple Sheets

Tracklisti löytyy sivuilta http://www.bassanova.info/mixresource_redpurple.html

Ei tälle jaksanut omaa topiccia pistää, kuitenkin vanha miksaus kyseessä. Mut check it out, jos tää funky cat 2 on maistunut.
#26 • • San Mejor Guest

Lisäsin servolle vanhan miksauksen muutaman vuoden takaa. Jotain pientä fiilisteltävää siihen asti kunnes saan seuraavan miksauksen aikaiseksi, johon voi mennä kyllä vielä aikaa :)

Red Wine And Purple Sheets

Tuli nyt tätä kaivettua esiin kovalevyltä ja tää on aivan loistavaa meininkiä :hearts:

Ei voi muuta kuin lämpimästi suositella. :happyroll:
¡ Previous post a few years ago !
#27 • • markymarkus Guest
viitsiskö joku laittaa jakoon? mulla tää on hävinnyt jonnekin ja kiinnostais taas kuunnella.
#28 • • sahalaita Guest
On kyllä kelpo veivaus. Jos joltain löytyy helpommassa formaatissa kuin cd:lle poltettuna niin..
#29 • • SamiK Guest
Saitti on ollu död jo monta päivää ?
#30 • • Båssanova Guest
Ohoho, ei voi uskoa että tänne on tullut kommentteja vielä. Googletin vaan taas piruttaen alteregoani ja löysin tän topicin :D

Ai sahalaidalle on eksynyt tämä setti cd:llä? Kyllä mä sen tonne servolle voin taas heittää, laitan linkin toimimaan taas - ilmoittelen kun toimii. Saitti on tosiaan dead and finished for now, ei ollut energiaa päivitellä sitä. Serveritilaa kyllä löytyy että saan settejä sinne siirrettyä.
#31 • • sahalaita Guest
Juu tulihan tuo varmennettua levylle ;) Kyseinen miksaus tulee edelleen kaivettua kuunteluun då o då!
#32 • • Båssanova Guest
Tsek it, nyt pitäis toimia :)
#33 • • markymarkus Guest
kiitos, tää on kova! pitää laittaa talteen
#34 • • SamiK Guest
Ai kato tää on noin wanha :P