Trakkerterrorist - Biisini

39 posts, 2 pages, 13,320 views

Avatar
#1 • • Edited trakkerterrorist Guest
=>http://www.mikseri.net/trakkert Uudemmat
=>http://www.mikseri.net/trakkert-old Vanhat, joita ropisee, kun ropisee.
=>http://www.mikseri.net/trakkert-tras roskabiisit

Eli tänne plattariin ja mikseriin kommentteja :).

Trakkerterrorist (se jonka nimi on paska ja haluaa edelleen DJ:iiksi!)

Uusista:
Sieltä löytyy nyt biisit: (kaikki Mp3 versioita, laatuvaatimukset ovat huonot, syy laiskuudessani ja ikioman nettiyhteyden puuttumisen takia. Jossain vaiheessa lisään myös jotain vanhoja juttuja joista sain positiivista palautetta. Kunhan jaksan siihen paneutua :) Kiitän.

Da boom
H II
Hardve
Ladka
Mo
Moacidv1
Moffá the tech-vampire (ver. 3)
Poxathe ver. 2
Poxt 2 kubla
Sind
Sind 2
Spec
Soundweird v2 (new) (Mikseri.net viikolla 18 yleislistalla sijalla 824 Ja Electronisella listalla sijalla 102 ! (jee mahtavaa) / Viikol 19 sijat on yleislistasija 321 & electronise 39
Sun
Technoalku
Tralen 2005
Tralen 2005 b
TrouMou
TT Poxt Partying

:D

Ja tässä on sitten mun naama ->http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mirthandhos

:D

(off:topic) "Biiseistäni huolimatta mulle on sanottu että Mulla on biittikorva kohdallaan."

Biiseissäni voi olla keskeneräisyyttä, looppien katkaisut väärin. Liian pitkä tai lyhyt biisi. arvioikaa maulla älkääkä vain kirjoittako: "Tämä on paskaa..."

Kiitän.
Avatar
#2 • • Daniel Braun Guest
joo-o :panic:
Hyvin omaperäinen ainakin.
Mut kysymyksen kyl hertättää...
Mikä tässä oli se asia mikä tästä tekee biisin?
Avatar
#3 • • snt Guest
Tässä oli ideaa ja oikeeta fiilistä. Noi taustasoundit on miellyttävän kuulosia.
Pikkusen johonkin suuntaan modaamalla tästä vois saada kovankin kipaleen. Valitan, en tiedä mikä se suunta olis.

...Tuli odotettua parempi. Edelleen vaiheessa...



Kysymys kuuluu: kannattaako jotain keskeneräisiä tekeleitä laittaa jakoon? Tuleeko ne ikinä valmiiksi?
Avatar
#4 • • Transistor Guest
periaatteessa vois perustaa tracker-biiseille oman topicin. Ehkä sitä innostuis kaivamaan IT 2:n taas naftaliinista. Hmm... vieläköhän nuo parametrit muistuis mieleen ;)

e01
e02
e03
e04
e05
e06
e07
jne...
Avatar
#5 • • xybo Guest

periaatteessa vois perustaa tracker-biiseille oman topicin. Ehkä sitä innostuis kaivamaan IT 2:n taas naftaliinista. Hmm... vieläköhän nuo parametrit muistuis mieleen ;)
jne...



Offtopic: Miksi ihmeessä niille pitäisi perustaa oma topikki,
useat biisit plattarin demopuolella on tehty "nykyaikaisilla"
träkkereillä. (renoise etc...)

-- xybo
Avatar
#6 • • Transistor Guest

periaatteessa vois perustaa tracker-biiseille oman topicin. Ehkä sitä innostuis kaivamaan IT 2:n taas naftaliinista. Hmm... vieläköhän nuo parametrit muistuis mieleen ;)
jne...



Offtopic: Miksi ihmeessä niille pitäisi perustaa oma topikki,
useat biisit plattarin demopuolella on tehty "nykyaikaisilla"
träkkereillä. (renoise etc...)

-- xybo


Totta tämäkin.
Avatar
#7 • • Jukka I Guest

Tämän tein alle 3 tunnin [-] 3h ei ehdi parempaa tekemaan mun taidoilla



Tuossa vaiheessa itsesuojeluvaisto ja kokemus kehottavat jo lopettamaan mutta kuunnellaan nyt kuitenkin. (vinkki: edes veteraanituottajat eivät tee biisiä muutamassa tunnissa, eivätkä tuollaiset kommentit anna kovinkaan vakavasti otettavaa kuvaa artistista tai hänen omistautumisestaan musiikille/harrastukselleen.)

Tämä ei ole biisi. Tämä on läjä keskenään epävireisiä ja eri temmossa kulkevia looppeja. Mitään sisältöä tai mielenkiintoista tästä ei löytynyt.

Mitään kokeellisuus/omaperäisyyskorttia on turha lyödä pöytään, sillä vaikka tämä olisi itsensä Aphex Twinin tekosia, olisi se silti IMHO totaalisen mitäänsanomaton tekele.
Avatar
#8 • • _U Guest
Mukavia saundeja 20sec, mut sit tulee mieleen Daniel Braunin kommenttia mukaillen, että kyllä, mikä tästä tekee biisin? :)

Kenties tää on vain kokeilu tai kenties tää on vain trakker-nostalgiaa tai sit tää on Audin sponsoroima biisi. Tai sit mä oon vain niin idiootti et mä en tajuu tätä. Ja se on tod.näk.

Mut oikeesti, ei tää kyl oikein tällaisenaan toimi :)
Avatar
#9 • • trakkerterrorist Guest

Mukavia saundeja 20sec, mut sit tulee mieleen Daniel Braunin kommenttia mukaillen, että kyllä, mikä tästä tekee biisin? :)

Kenties tää on vain kokeilu tai kenties tää on vain trakker-nostalgiaa tai sit tää on Audin sponsoroima biisi. Tai sit mä oon vain niin idiootti et mä en tajuu tätä. Ja se on tod.näk.

Mut oikeesti, ei tää kyl oikein tällaisenaan toimi :)



Kappaleesta viritellaan uutta versiota, tietoa ei ole koska ja milloin ja miten nopeasti se ilmestyy. Valitan. Kaikki kiinni aivan muusta kuin itsestäni. :panic: :scared: :(
Avatar
#10 • • JussiS Guest

Kappaleesta viritellaan uutta versiota, tietoa ei ole koska ja milloin ja miten nopeasti se ilmestyy. Valitan. Kaikki kiinni aivan muusta kuin itsestäni. :panic: :scared: :(


Aa, tää on siis ns. "mopo käsistä" -henkinen ratkasu. Ilmankos mä en tajunnukaan.
Avatar
#12 • • trakkerterrorist Guest
Joo nyt sitä saa nyt sita saa.. Eh heh.
Avatar
#13 • • trakkerterrorist Guest
Alin biisi on uusin.
Avatar
#14 • • 8PUS Guest
ei tää nyt vaan oikeen tipu.

syynä vois olla se ettei tässä ole mitään biisiä. kaks eri riffiä (laskinko oikein?) joita tulee peräkkäin ensin toista minuutti, sitten toista toinen ja sitten ensimmäistä vielä kolmas.

edit: kiinnostais viel tietää että millaista palautetta oletat saavas laittamalla tällaisia tänne? ja varsin kun vanhaan threadiin vielä vaan kommenttia että uusi biisi on alin linkki.. :/

please, suora linkki biisiin ([url]http://url/biisi.mp3[/url]) ja emt, ehkä se oma threadikin. tai no ei oikeastaan näille kappaleille tarvi :scared:
Avatar
#15 • • trakkerterrorist Guest
:D Okei näin ikään. Kiitän.
Avatar
#16 • • rewind Guest
Kai nää menis jos vetäis säkillisen hepoa eka.
Avatar
#17 • • Edited trakkerterrorist Guest
Tuli sitten laitettua viimein mun naama yhdistyyn nimeen :) Go for it. :)
Avatar
#18 • • miikkaL Guest

Tuli sitten laittu viimein mun naama yhdistyyn nimeen :) Go for it. :)



aina kannattaa laittu naama yhdistyyn nimeen.
Avatar
#19 • • kukaan Guest
Mä kiistän olevani jotenkin ilkeä ihminen. En siis sano nyt tätä ilkeilläkseni vaan ihan kunnioituksella. Mä en väitä pystyväni parempaan.

Pitkään uskoin, että jokainen ihminen on pohjimmiltaan musikaalinen. Nyt kuunneltuani tuotantoasi, myönnän olleeni väärässä. En ole koskaan kuullut vastaavaa. Jos rakas isäni kuulisi tämän, hän itkisi verta.

Kuitenkin pidin yhdestä kappaleesta - Ladkasta. Se on uskomattoman koominen! Nauroin kippurassa kuultuani sen ensimmäisen kerran. :laugh:
Ihan loistava. Varsinkin kun siinä minuutin paikkeilla alkaa se ihmeellinen melodia, se on aivan loistava. Se on niin outo, että alkaa vedellä jo Kevätuhrillekin vertoja. :D Ja se outo vinkunakin sopii hyvin, kun ottaa huomioon kappaleen nimen: Ladka - pieni lada. Mulle tuli mieleen ainakin tollainen venäjännöksen poikanen, en sitten tiiä mitä oikeesti nimellä tarkoitit.

Jos jotain muuta positiivista haluaa etsiä, niin ainakin erotut joukosta!
:)
Avatar
#20 • • trakkerterrorist Guest
Muutama biisi yritelmä lisää. :crybaby: :panic: