The Transformers Theme [elektroraiskaus]

25 posts, 2 pages, 3,200 views

Avatar
#1 • • Edited master bator Guest
optimus.jpg

Transformers...
Robots in disguise.
Autobots wage their battle to destroy
the evil forces of the Decepticons.



Edit:
Uusi versio
En tiedä menikö parempaan vai huonompaan suuntaan, mutta siinäpähän on ja miettii tekosiaan.
Avatar
#2 • • Roz Guest
Rokkaa. Ehkä jotain sikamaisempaa saundia voisi kokeilla rumpujen lisäksikin, mutta toimii kyllä näinkin. Snare katkeaa jotenkin kyllä vähän niin kuin rumpukoneesta loppuisi polyfonia. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono(?).

Robottimeininki kuitenkin välittyy vahvasti. Biisissä on kyllä hyvät saundit ja tuo vokooderi todella kikkaa mun äässiä :)
Avatar
#3 • • tumpsi Guest
Täähän rokkas ku lautasellinen weetabixejä[tm]!
Mitäs seuraavaks raiskaat?
Avatar
#4 • • Transistor Guest
nostalgiaa! Sopisi esim. johonkin electrosetin lopetusbiisiksi loistavasti.
Avatar
#5 • • sammy_g Guest
Tämä on loistava, osui ja upposi täysille.
Avatar
#6 • • Lunatica Guest
Melodia jäi päähän soimaan eli tykkäsin kyllä :excellent:
Avatar
#7 • • rewind Guest
Ei hullumpi, basari tosin tuntui vähän tunkkaiselta.
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante
Ihan ok, ei tässä minusta mitenkään väkisinmaata alkuperäistä teemaa.
Avatar
#9 • • snt Guest
Tiukka on! Tuli aika nostalgiafiilistelyt kyllä tästä.
Komppi vois mun mielestä olla astetta napakampikin (kunnon taustakumahduksilla tietysti),
mutta toisaalta tähän sopii tämmönen puolitunkkainenkin.
Avatar
#10 • • miikkaL Guest
Maistui! Ajattelin jo kauhulla että nyt on väkisin väännetty ihan vain sen takia että on saatu tällanen idea, mutta hyvähän tämä oli :)
Avatar
#11 • • _U Guest
kiva biisi! rummut aika tylsät ja miksaus on muutenkin vähän hassu, ku vocoderit liian päällä ja vastaavasti mattojen ja rumpujen suhde ei oikein pelaa. mut oletan et tää ei oo viel valmis (siis ei miksattu eikä masteroitu)?

kyllä tässä tunnelmaa on, vaikkakaan ei niin omaperäistä mut eihän sen aina tarviikaan olla! sankarimusaa! jeah! 8+
Avatar
#12 • • Ville.A Guest
ihan mukava veisu, mutta äänimaailma minun makuuni ehkä hieman liian leppoisa ja kliininen. Pääasiassa tarkoitan tällä rumpuja jotka saisivat olla vään enemmän mäiskivämmät.
Avatar
#13 • • sonni Guest
oiva visio! kompille vaan lisää verta ja suonta.
Avatar
#14 • • Herman Prime Guest
Liian kiksuu mulle. Pahempia saundeja kehiin. Presettejä ja matalaa bassoo. Säröö :D
Avatar
#15 • • murQla Guest
joo kyllähän tämä oli aikas mainio...

tosin itse kaipaisin kyllä vähän rouheempaa basaria ja basslinee, mut rokkas kyllä jo näinkin aika kivasti
Avatar
#16 • • aleksivirta Guest
yhdyn kyl edellisiin - sikahyvä biisi mut komppipuoli (bassolinja, rummut) kaipais lisää härskiyttä ja munaa.
Avatar
#17 • • master bator Guest
Eli kaikesta päätellen ainoa mikä tässä on hyvää on melodiapuoli, joka on suoraan alkuperäisestä tunnarista :D Nojoo... Kaipa tuota vois tässä joku päivä säätää... Mun piti alunperin laittaa siihen jotain taisteluääniäkin, mutta jotenki ne vaan unohtu :)
Avatar
#18 • • Kalle Karvanen Guest
Helvetin tunkkainen soundi, eikä uponnut oikein muutenkaan vaikka Transformersia onkin. Sori.

Mietin vaan että tästä voisi saada sellainen tiukkis Legowelt/Orgue Electronique tyylisen italo disco/Chicago house gayrevittelyn kunhan ei toisi tuota melodiaa noin kovasti päin naamaa ja pistäisi rumpupuolen ja basslinen uusiksi. Mut joo...
Avatar
#19 • • teknis- Guest
aivan mainio viritys, paitsi että vocooderit oli tylsät. no mut hei, se alkuperäinen jingle on ehkä maailmankaikkeuden paras tunnaribiisi. mielenkiintoinen yritys, pointsit siitä. mitäs seuraavaksi, thunderbirds, he-man?
Avatar
#20 • • master bator Guest

Helvetin tunkkainen soundi, eikä uponnut oikein muutenkaan vaikka Transformersia onkin. Sori.



Mitä sä ny mistään elektrosta tiedät ;) No ei nyt sentään...

mielenkiintoinen yritys, pointsit siitä. mitäs seuraavaksi, thunderbirds, he-man?



Jos nyt annetaan vaan tunnareiden olla... Tätäkin aloin säätää eilen ja totesin, että ei jaksa kiinnostaa... joten antaa olla...

Edit: Laitetaan nyt kaikesta huolimatta eilen duunattu uusi versio linjoille.