uusi levykauppa Turkuun

13 posts, 1 page, 3,023 views

Avatar
#1 • • endorfin Guest
Eli Turussa avattiin tällä viikolla uusi tekno/trance/polkka/house/breaks/proge jne. vinyylejä ja myös cd-kokoelmia myyvä "NOUSU" levykauppa. Osoite Sibeliuksenkatu 5 ja aukioloajat ma-pe 12-19 ja la 12-16. Ei muuta kuin ostoksille:)
Avatar
#2 • • Mantis Guest
www -osoite?
Avatar
#3 • • ipe Guest

Ei muuta kuin ostoksille:)



Mä kävin tuolla heti ekoina päivinä siis silloin kun oli se 'tarjous viikko' joskus pari viikkoo sitten. Nyt kun kävin uudestaan muutama päivä sitten niin siellä oli edelleen sama sekamelska ja levyt 90%:sti sekaisin ja epämääräisissä läjissä ympäri kauppaa ja lattioilla. Ymmärrän että työsarka on mittava mutta ihan kaupankäynnin edistämiseksi olisi syytä saada myytävät levyt edes jonkinlaiseen järjestykseen ja nopeasti.

Älkää tosiaan ottako tätä mitenkään pahasti, palvelu on ollu ystävällistä ja kyllä siitä vielä kauppa tulee. Mun kannalta valitettavasti myytävät levyt lienee 99%:sti polkkaa ja kixua tms. joten vähiin on toistaiseksi jäänyt ostokset. Toivonkin että laajentaisitte valikoimaanne muihinkin genreihin sillä Turussa ei ole Mindin jälkeen ollu kunnon teknolevykauppaa.
Avatar
#4 • • miikkah Guest
Kävin itse eilen tsekkaamassa tämän. Paikka on tosiaan vieläkin hyllyjen suhteen vähän vaiheessa, toivotavasti ne saadaan pian kuntoon. Levyjen puolesta näytti ihan kivalta. Housea löytyi uusia ja hieman vanhempia levyjä sen verran, että kannattaa käydä tsekkailemassa. Itse jaksoin plärätä metrin verran läpi. Osa platoista oli tosiaan hieman hankalasti lattialla laatikossa tai - sinällään oikein hauskasti - levylaukussa, joka oli myös kaupan :)

Sijainti on erinomainen ja palvelu ystävällistä (mikäs levykauppa se sellainen on, missä ei vittuilla asiakkaille?? :D )
Avatar
#5 • • ojis Guest



Mä kävin tuolla heti ekoina päivinä siis silloin kun oli se 'tarjous viikko' joskus pari viikkoo sitten. Nyt kun kävin uudestaan muutama päivä sitten niin siellä oli edelleen sama sekamelska ja levyt 90%:sti sekaisin ja epämääräisissä läjissä ympäri kauppaa ja lattioilla. Ymmärrän että työsarka on mittava mutta ihan kaupankäynnin edistämiseksi olisi syytä saada myytävät levyt edes jonkinlaiseen järjestykseen ja nopeasti.

Älkää tosiaan ottako tätä mitenkään pahasti, palvelu on ollu ystävällistä ja kyllä siitä vielä kauppa tulee. Mun kannalta valitettavasti myytävät levyt lienee 99%:sti polkkaa ja kixua tms. joten vähiin on toistaiseksi jäänyt ostokset. Toivonkin että laajentaisitte valikoimaanne muihinkin genreihin sillä Turussa ei ole Mindin jälkeen ollu kunnon teknolevykauppaa.


Sanoit kaiken mitä munkin piti sanoa! Kiva juttu kuitenkin, että Turustakin saa kaupasta vinyyliä ostettua.

.ojis
Avatar
#6 • • Timce Guest
Kun www-sivuja ei taida olla näköpiirissä, niin onko millään mahdollista saada listaa uusista levyistä, vaikkapa tähän samaiseen topicciin?Klubituksen puolella Sebastian on joitain kertoja näin tehnyt, mutta viimeisimmästä listasta on jo kulunut tovi jos toinenkin. Ja teknoa noissa listoissa ei muuten ollut lainkaan. :right:
Avatar
#7 • • Homegrove Guest

mikäs levykauppa se sellainen on, missä ei vittuilla asiakkaille?




:laugh:
Avatar
#8 • • JussiS Guest
Joo pojat vois kyl vääntää ne hyllyt nyt pikapikaa kuntoon. Sinänsä hyvä, että tänään levyt oli siirretty jo random kasoista pahvilaatikoihin, jotka oli genren mukaan järjestetty. Edelleen loistava parannus olisi, jos jätkät jaksais vääntää vaikka niihin olemassaoleviin hyllyihin sellasen systeemin, että uudet levyt olis niissä vaikka yksittäiskappaleina, ja sit vanhemmat jossain niissä pahvilaatikoissa. Tota systeemiä kaipaisin Street Beattiinkin, olis kiva saada plärätä iisisti esim uudet levyt kuukauden ajalta, ilman että kaikkea tarvii plärätä läpi A:sta Ö:hön.
Avatar
#9 • • timoteus Guest

Tota systeemiä kaipaisin Street Beattiinkin, olis kiva saada plärätä iisisti esim uudet levyt kuukauden ajalta, ilman että kaikkea tarvii plärätä läpi A:sta Ö:hön.



OT(sori): Toi on kyllä niin totta, koska aika on rahaa :cool:
Avatar
#10 • • xybo Guest

Tota systeemiä kaipaisin Street Beattiinkin, olis kiva saada plärätä iisisti esim uudet levyt kuukauden ajalta, ilman että kaikkea tarvii plärätä läpi A:sta Ö:hön.



Tai ainahan voit kattoo netistä listan mitkä kaikki uutuudet on
tullu. Valita niistä mielenkiintoisimmat. Printtaa lista. Kävellä
sisään ja iskee lista tiskillä: "tahtoo tsekkaa nää".

-- xybo
Avatar
#11 • • JussiS Guest

Tai ainahan voit kattoo netistä listan mitkä kaikki uutuudet on
tullu. Valita niistä mielenkiintoisimmat. Printtaa lista. Kävellä
sisään ja iskee lista tiskillä: "tahtoo tsekkaa nää".

-- xybo


Noin mä oon tehnykin, mut silti olis kiva jos olis tollanen systeemi, kun noi clipit on välillä otettu niin erikoisista kohdista, ettei niistä ota pirukaan selvää.
Avatar
#12 • • electric Guest
Vihdoin ja viimein.. :happyroll: . Turussa on ollutkin aika "väsyneitä" levykauppoja, joista tuurilla löytää jotakin erikoisempaa,muutakin kun Scooterin kamaa :excellent: :D .Täytyypi käydä tsekkaamassa, mitä uuden kaupan hyllystä löytyy, vaikka Cd formaattia suosinkin. Onko (Turux..onks) Turun nurkilla muitakin pienempiä levykauppoja, jotka suosii samaa linjaa :confused: .
Avatar
#13 • • tomoya yamamoto Guest
sori, ettei tänne oo tullu vastauksia tai muuta infoa
uudesta liikkeestä. kysäisen villeltä, josko voisi laittaa
listaa klubituksen lisäksi myös tänne.
nettikauppakin on kovaa vauhtia aukeamassa, toivottavasti
voin pian kertoa lisää aiheesta.
hyllyt turun liikkeessä ovat epäjärjestyksessä tilan ja
ajan puutteen vuoksi. uskoisin että asia on jo saatu korjattua..
kaikkea parannellaan ja homma hioutuu kuntoon kun ensihälinä
laantuu. kiitos asiakkaille myös ymmärtävistä lausunnoista=)
timce: teknoa on tilattu koko ajan, ja tilataan lisää. koitan
mainita asiasta jos on jäänyt kirjoittamatta listalle.
teknoon lupaan tulla satsaamaan huomattavasti enemmän
tulevaisuudessa, kunhan helsingin liike saadaan auki.
ja systeemi levyjen järjestykseen on suunniteltu niin että
uutuudet tulevat seinälle ja YKSITTÄISkappaleina selaushyllyihin
ja toivon että sekin on hoidettu kuntoon.
keep the spirit high ja sillä lailla,

tomoya