la mala educación

5 posts, 1 page, 850 views

#1 • • k1mm0 Guest
vaikuttaa lupaavalta toi uusi almodóvar...
pitää käydä katsomassa kun muutolta ehtii.

onko kuinka moni jo katsonut? mitä piditte?
mut ei sit saa mennä spoilaamaan mitn :)
#2 • • osm Guest
Gael García Bernal :heart:
#3 • • miikkah Guest
Kuvankaunis ja taitavasti rakennettu leffa.

Olin itse ihastuksissani puoleen väliin saakka mutta sen jälkeen, kun loppukuvio alkoi olla selvillä, menetti leffa mielenkiintonsa. Loppupuolisko tuntui jotenkin kylmältä ja väkinäiseltä ja sisällöttömältä juonen kuljetukselta kohti odotettavaa loppua.

Jäi vähän ikävä maku, kun tuossa olisi ollut mahdollisuuksia vaikka mihin. Kantsii toki katsoa, jos/kun Pedron tekeleistä tykkää.
#4 • • khatt Guest
Tuli jonkin verran mieleen Kaikki äidistäni, aika lailla samantyyppinen leffa vaikka juoni onkin eri. Almodovarin ykkösleffa on minulle kuitenkin Puhu hänelle, mutta eipä tämäkään mikään huono ollut. Välillä vaan tuntuu, että Almodovar on jotenkin liian tohkeissaan homo- ja transuaiheista.

Pääsipähän Gael García Bernal näyttämään ennakkoluulottomuutensa.
#5 • • RaisuSport Guest
ihastuttavan kauniita kuvia, huima juonen- ja genren vaihdos sekä mieletöntä silmänruokaa niin naisille kuin homoillekin. yllättäviä henkilöitä kuvataan lopulta pintaa syvemmältä. ehkä paras elokuva jonka olen nähnyt, voisi milteipä maksaa uudestaan kympin päästäkseni uudestaan elokuviin katsomaan tämän pätkän :heart: :heart: :heart: